Gå til innhold

Mette-Marit ankom offisielt oppdrag med pustemaske

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lillemus skrev (22 minutter siden):

Hun står vel på venteliste for lungetransplantasjon? Da er det alvorlig, det er ikke noe de gjør før det er aller siste utvei.

Hun står ikke på venteliste nå, men blir tilstanden verre kan det bli aktuelt

Skrevet

Har på følelsen at dette er gjort som PR-tiltak for at man skal synes synd på henne. Dama har røyket med begge hender i voksen alder, så lungesykdom er ikke unaturlig. 

Skrevet
Trinity80 skrev (4 minutter siden):

Har på følelsen at dette er gjort som PR-tiltak for at man skal synes synd på henne. Dama har røyket med begge hender i voksen alder, så lungesykdom er ikke unaturlig. 

For en ekkel kommentar.

Dødelig sykdom - PR-tiltak - jeg finner ikke ord! 

Skrevet
Trinity80 skrev (13 minutter siden):

Jeg er glad jeg ikke er deg som har en sånn grunnleggende mistillit. Det må være slitsomt.

AnonymBruker
Skrevet
21 minutes ago, Lady HM said:

Hun hadde ikke pustemaske!

Det står det i artikkelen.

Anonymkode: fcc87...5b6

AnonymBruker
Skrevet
11 minutes ago, Fru2020 said:

Jeg er glad jeg ikke er deg som har en sånn grunnleggende mistillit. Det må være slitsomt.

Ingen vet hva som er faktum her. Problemet er hun har oppført seg lite troverdig/slu, da er mistilit det en må forvente tilbake. Men at folk forsvarer henne uansett for hun er kvinne/et offer, er å forvente.

Anonymkode: 0b45b...c46

Skrevet
Trinity80 skrev (30 minutter siden):

Enig, tror mye av dette er spill for galleriet. Sånn som situasjonen hennes er nå, med løgn og dårlig hukommelse under det latterlige intervjuet, så må de nok foreta seg noe for at hun skal fremstå som det offeret hun vil være

AnonymBruker
Skrevet

Virker som om folk ikke forstår hva diagnosen lungefibrose innebærer. 

Anonymkode: ca4f3...0c8

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det står det i artikkelen.

Spiller ingen rolle det, det er fortsatt ikke en pustemaske - det er en nesekanyle.

AnonymBruker
Skrevet

Den tilfører oksygen.

Anonymkode: f857d...ac1

Ikkeanonymnok
Skrevet
Trinity80 skrev (1 time siden):

Det var omtrent nøyaktig det samme jeg tenkte da jeg så nyheten. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ingen vet hva som er faktum her. Problemet er hun har oppført seg lite troverdig/slu, da er mistilit det en må forvente tilbake. Men at folk forsvarer henne uansett for hun er kvinne/et offer, er å forvente.

Vi vet utmerket godt hva faktum er. Hun har en alvorlig lungesykdom.

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (5 minutter siden):

Det var omtrent nøyaktig det samme jeg tenkte da jeg så nyheten. 

For å si det slik så kan hvem som helst få lungesykdommen og hvem som helst kan ikke få sykdommen. Jeg går ikke å unner andre folk sykdommer. Noen er mer genetiske sårbare for å få enkelte sykdommer enn andre. MM var veldig uheldig å få den sykdommen dessverre. Den hadde hun fått om hun ikke hadde røykt. så ikke bare skyld på røykingen.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutes ago, AnonymBruker said:

For å si det slik så kan hvem som helst få lungesykdommen og hvem som helst kan ikke få sykdommen. Jeg går ikke å unner andre folk sykdommer. Noen er mer genetiske sårbare for å få enkelte sykdommer enn andre. MM var veldig uheldig å få den sykdommen dessverre. Den hadde hun fått om hun ikke hadde røykt. så ikke bare skyld på røykingen.

Den knytes til både røyking og kokainbruk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den knytes til både røyking og kokainbruk.

Det er ganske sannsynlig. Hva så?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutes ago, Grendel said:

Vi vet utmerket godt hva faktum er. Hun har en alvorlig lungesykdom.

Problemet er, du kan ha alvorlig lungesykdom og trenge maske, eller ikke trenge maske. Så det er ikke bevis/faktum for noe som helst.

Ja normalt sett er det faktum, ingen normale folk gidder å gå med maske uten grunn for morros skyld, men her er det tegn på at dette ikke er en normal person, og da ryker den logikken. 

Nicklusheletida
Skrevet
Osten skrev (1 time siden):

Enig, tror mye av dette er spill for galleriet. Sånn som situasjonen hennes er nå, med løgn og dårlig hukommelse under det latterlige intervjuet, så må de nok foreta seg noe for at hun skal fremstå som det offeret hun vil være

Legen hennes har sagt at de har startet å forberede henne på lungetransplantasjon. Du får ingen lege til å gå ut i media å si dette, hvis det hele var et skuespill. 

Bruk hodet ! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...