AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Det er alvorlig nå virker det som. https://www.nettavisen.no/kjendis/reagerer-mette-marit-bildene-alvorlig/s/5-95-2977101 Anonymkode: fcc87...5b6 0 Siter
Lillemus Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er alvorlig nå virker det som. https://www.nettavisen.no/kjendis/reagerer-mette-marit-bildene-alvorlig/s/5-95-2977101 Anonymkode: fcc87...5b6 Hun står vel på venteliste for lungetransplantasjon? Da er det alvorlig, det er ikke noe de gjør før det er aller siste utvei. 2 Siter
Osten Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Lillemus skrev (22 minutter siden): Hun står vel på venteliste for lungetransplantasjon? Da er det alvorlig, det er ikke noe de gjør før det er aller siste utvei. Hun står ikke på venteliste nå, men blir tilstanden verre kan det bli aktuelt 1 Siter
Trinity80 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Har på følelsen at dette er gjort som PR-tiltak for at man skal synes synd på henne. Dama har røyket med begge hender i voksen alder, så lungesykdom er ikke unaturlig. 6 Siter
Lady HM Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er alvorlig nå virker det som. https://www.nettavisen.no/kjendis/reagerer-mette-marit-bildene-alvorlig/s/5-95-2977101 Anonymkode: fcc87...5b6 Hun hadde ikke pustemaske! 1 Siter
E7H7 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Trinity80 skrev (4 minutter siden): Har på følelsen at dette er gjort som PR-tiltak for at man skal synes synd på henne. Dama har røyket med begge hender i voksen alder, så lungesykdom er ikke unaturlig. For en ekkel kommentar. Dødelig sykdom - PR-tiltak - jeg finner ikke ord! 5 Siter
Fru2020 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Trinity80 skrev (13 minutter siden): Har på følelsen at dette er gjort som PR-tiltak for at man skal synes synd på henne. Dama har røyket med begge hender i voksen alder, så lungesykdom er ikke unaturlig. Jeg er glad jeg ikke er deg som har en sånn grunnleggende mistillit. Det må være slitsomt. 5 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 21 minutes ago, Lady HM said: Hun hadde ikke pustemaske! Det står det i artikkelen. Anonymkode: fcc87...5b6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 11 minutes ago, Fru2020 said: Jeg er glad jeg ikke er deg som har en sånn grunnleggende mistillit. Det må være slitsomt. Ingen vet hva som er faktum her. Problemet er hun har oppført seg lite troverdig/slu, da er mistilit det en må forvente tilbake. Men at folk forsvarer henne uansett for hun er kvinne/et offer, er å forvente. Anonymkode: 0b45b...c46 1 Siter
Osten Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Trinity80 skrev (30 minutter siden): Har på følelsen at dette er gjort som PR-tiltak for at man skal synes synd på henne. Dama har røyket med begge hender i voksen alder, så lungesykdom er ikke unaturlig. Enig, tror mye av dette er spill for galleriet. Sånn som situasjonen hennes er nå, med løgn og dårlig hukommelse under det latterlige intervjuet, så må de nok foreta seg noe for at hun skal fremstå som det offeret hun vil være 4 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Virker som om folk ikke forstår hva diagnosen lungefibrose innebærer. Anonymkode: ca4f3...0c8 1 Siter
Lady HM Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det står det i artikkelen. Anonymkode: fcc87...5b6 Spiller ingen rolle det, det er fortsatt ikke en pustemaske - det er en nesekanyle. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Den tilfører oksygen. Anonymkode: f857d...ac1 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Trinity80 skrev (1 time siden): Har på følelsen at dette er gjort som PR-tiltak for at man skal synes synd på henne. Dama har røyket med begge hender i voksen alder, så lungesykdom er ikke unaturlig. Det var omtrent nøyaktig det samme jeg tenkte da jeg så nyheten. 1 Siter
Grendel Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ingen vet hva som er faktum her. Problemet er hun har oppført seg lite troverdig/slu, da er mistilit det en må forvente tilbake. Men at folk forsvarer henne uansett for hun er kvinne/et offer, er å forvente. Anonymkode: 0b45b...c46 Vi vet utmerket godt hva faktum er. Hun har en alvorlig lungesykdom. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Ikkeanonymnok skrev (5 minutter siden): Det var omtrent nøyaktig det samme jeg tenkte da jeg så nyheten. For å si det slik så kan hvem som helst få lungesykdommen og hvem som helst kan ikke få sykdommen. Jeg går ikke å unner andre folk sykdommer. Noen er mer genetiske sårbare for å få enkelte sykdommer enn andre. MM var veldig uheldig å få den sykdommen dessverre. Den hadde hun fått om hun ikke hadde røykt. så ikke bare skyld på røykingen. Anonymkode: f857d...ac1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 5 minutes ago, AnonymBruker said: For å si det slik så kan hvem som helst få lungesykdommen og hvem som helst kan ikke få sykdommen. Jeg går ikke å unner andre folk sykdommer. Noen er mer genetiske sårbare for å få enkelte sykdommer enn andre. MM var veldig uheldig å få den sykdommen dessverre. Den hadde hun fått om hun ikke hadde røykt. så ikke bare skyld på røykingen. Anonymkode: f857d...ac1 Den knytes til både røyking og kokainbruk. Anonymkode: fcc87...5b6 0 Siter
Grendel Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den knytes til både røyking og kokainbruk. Anonymkode: fcc87...5b6 Det er ganske sannsynlig. Hva så? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 5 minutes ago, Grendel said: Vi vet utmerket godt hva faktum er. Hun har en alvorlig lungesykdom. Problemet er, du kan ha alvorlig lungesykdom og trenge maske, eller ikke trenge maske. Så det er ikke bevis/faktum for noe som helst. Ja normalt sett er det faktum, ingen normale folk gidder å gå med maske uten grunn for morros skyld, men her er det tegn på at dette ikke er en normal person, og da ryker den logikken. Anonymkode: 0b45b...c46 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Osten skrev (1 time siden): Enig, tror mye av dette er spill for galleriet. Sånn som situasjonen hennes er nå, med løgn og dårlig hukommelse under det latterlige intervjuet, så må de nok foreta seg noe for at hun skal fremstå som det offeret hun vil være Legen hennes har sagt at de har startet å forberede henne på lungetransplantasjon. Du får ingen lege til å gå ut i media å si dette, hvis det hele var et skuespill. Bruk hodet ! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.