Gå til innhold

Sliter så med frykt og angst rundt barna mine

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (På 15.4.2026 den 13.14):

Som mange antyder, så er dette Generalisert angstlidelse, GAD. Du trenger hjelp hos en spesialist, psykolog eller psykiater. Samtaleterapi er det viktigste, men medisiner kan også være en god hjelp.

Fastlegen kan henvise deg til behandling.

Er jeg så ille? Ja jeg har mye angst. Tenker hver dag, tenk hvis det skjer barna mine noe. Alle er jo redd for barna sine, men dette tar livskvaliteren min. 

Anonymkode: f8616...25e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er jeg så ille? Ja jeg har mye angst. Tenker hver dag, tenk hvis det skjer barna mine noe. Alle er jo redd for barna sine, men dette tar livskvaliteren min. 

Slik du forklarer det så er det langt utover normale krisetanker. De aller fleste er til en viss grad engstelige for at noe skal skje barna sine, men jeg tror nok ikke de fleste har det så ille at det går ut over deres egen livskvalitet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, dette er ille. Du må oppsøke fastlegen

Anonymkode: 8e7d0...4a6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...