Snill gutt Skrevet 15. april Skrevet 15. april For meg ligger det en spenning i å fantasere om kjønnshår på en vakker dame. Er hetero mann Hva med dere 0 Siter
Snill gutt Skrevet 15. april Forfatter Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor? Anonymkode: 1670f...d2a Fordi jeg assosierer litt viltert kjønnshår med at personen, damen kanskje også er litt vilter. Det tenner meg. Men det er nok helt irrasjonelt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. april Skrevet 16. april Dette spørsmåle passer bedre på Kvinneguiden spør du meg. Anonymkode: 2dc34...f1d 0 Siter
Grendel Skrevet 16. april Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette spørsmåle passer bedre på Kvinneguiden spør du meg. Anonymkode: 2dc34...f1d Hvorfor skal man ikke få spørre om dette under "samliv og seksualitet? 3 Siter
Snill gutt Skrevet 16. april Forfatter Skrevet 16. april Bare å la det passere så dør tråden stille hen. Jeg ny her 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. april Skrevet 16. april Jeg er dame, synes ikke det er sexy, men litt ekkelt. På meg selv gir det friksjon og mer stimulering under sex så jeg lettere oppnår orgasme. Anonymkode: c4541...d35 1 Siter
Snill gutt Skrevet 16. april Forfatter Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er dame, synes ikke det er sexy, men litt ekkelt. På meg selv gir det friksjon og mer stimulering under sex så jeg lettere oppnår orgasme. Anonymkode: c4541...d35 Så da er det en fordel å ha litt hår tenker du 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april Grendel skrev (18 timer siden): Hvorfor skal man ikke få spørre om dette under "samliv og seksualitet? Ja, det går an og spørre der. Anonymkode: 2dc34...f1d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april Det er bærre ulekkert. Anonymkode: 19843...196 0 Siter
Grendel Skrevet 17. april Skrevet 17. april Det er ikke noe jeg blir spesielt tent av. Jeg synes absolutt ikke det er ekkelt. Jeg synes det ser best ut om det er litt frisert. Jeg synes det er gøy at kjønnshår blir sett på som "vilt". Jeg tror det ble sett på som mer vilt å barbere det bort før. 1 Siter
Snill gutt Skrevet 20. april Forfatter Skrevet 20. april Grendel skrev (På 17.4.2026 den 7.42): Det er ikke noe jeg blir spesielt tent av. Jeg synes absolutt ikke det er ekkelt. Jeg synes det ser best ut om det er litt frisert. Jeg synes det er gøy at kjønnshår blir sett på som "vilt". Jeg tror det ble sett på som mer vilt å barbere det bort før. Har følelsen av at barbert er mer normalt nå, i allefall utfra tråder om det. Så da blir full busk vilt og eksotisk 😅 Litt rart, enig i det 0 Siter
psykedeliker Skrevet torsdag kl 17:21 Skrevet torsdag kl 17:21 Snill gutt skrev (På 15.4.2026 den 22.46): For meg ligger det en spenning i å fantasere om kjønnshår på en vakker dame. Snille gutter skal ikke fantasere om slikt, de skal følge manus. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:27 Skrevet torsdag kl 17:27 On 4/15/2026 at 10:46 PM, Snill gutt said: For meg ligger det en spenning i å fantasere om kjønnshår på en vakker dame. Er hetero mann Hva med dere Kombinert med snøballkrig? Anonymkode: 19843...196 0 Siter
Snill gutt Skrevet torsdag kl 19:08 Forfatter Skrevet torsdag kl 19:08 psykedeliker skrev (1 time siden): Snille gutter skal ikke fantasere om slikt, de skal følge manus. 😅 Jeg er passe snill tror jeg. Men ingen er fullkommen 😄 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:59 Skrevet torsdag kl 20:59 Ja egentlig er det sånn det er fra naturens side. Så hvorfor fikle med det og endre på det? Anonymkode: 1670f...d2a 1 Siter
Snill gutt Skrevet torsdag kl 21:13 Forfatter Skrevet torsdag kl 21:13 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kombinert med snøballkrig? Anonymkode: 19843...196 Man kan jo fantasere om det meste. Men det er vel i så fall bare der det skjer. Eller? Endret torsdag kl 21:19 av Snill gutt 0 Siter
Snill gutt Skrevet torsdag kl 21:22 Forfatter Skrevet torsdag kl 21:22 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja egentlig er det sånn det er fra naturens side. Så hvorfor fikle med det og endre på det? Anonymkode: 1670f...d2a Enig med deg 🤩 Man kan jo alltids ta bikinilinjen, men ellers er det naturlige finest synes jeg ❤️ 0 Siter
Snill gutt Skrevet fredag kl 05:28 Forfatter Skrevet fredag kl 05:28 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kombinert med snøballkrig? Anonymkode: 19843...196 Fantasere om dusken til en dame som sitter og snødynker en annen.❄️😄...er ikke så ofte å se nå. Men akkurat skrittet blir mer synlig på noen som sitter overskrevs. Din tanke er fri... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.