Snill gutt Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april psykedeliker skrev (På 23.4.2026 den 19.21): Snille gutter skal ikke fantasere om slikt, de skal følge manus. Hva er manus da? 0 Siter
Sakura Skrevet 25. april Skrevet 25. april (endret) Snill gutt skrev (På 24.4.2026 den 7.28): Fantasere om dusken til en dame som sitter og snødynker en annen.❄️😄...er ikke så ofte å se nå. Men akkurat skrittet blir mer synlig på noen som sitter overskrevs. Din tanke er fri... Så ekkelt litt av noe fantasier du har grisegutt😆 Endret 25. april av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april On 4/24/2026 at 7:28 AM, Snill gutt said: Fantasere om dusken til en dame som sitter og snødynker en annen.❄️😄...er ikke så ofte å se nå. Men akkurat skrittet blir mer synlig på noen som sitter overskrevs. Din tanke er fri... Er dette en runke tråd? Anonymkode: 98380...0bd 0 Siter
ISW Skrevet 25. april Skrevet 25. april Snill gutt skrev (5 timer siden): Hva er manus da? Manus er samfunnets forventning til hvordan en skal opptre (tror jeg). I følge manus skal følgelig ikke snille gutter ha grisete fantasier. 1 Siter
Snill gutt Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april Sakura skrev (6 timer siden): Så ekkelt litt av noe fantasier du har grisegutt😆 Uff ja jeg skammer neg jo litt...🤪 0 Siter
psykedeliker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Snill gutt skrev (3 minutter siden): Uff ja jeg skammer neg jo litt...🤪 Antipsykotika løser nok problemet (ifølge manus). 1 Siter
Sakura Skrevet 25. april Skrevet 25. april (endret) Snill gutt skrev (15 minutter siden): Uff ja jeg skammer neg jo litt...🤪 Runke tanker nå igjen hva blir det neste🤔damer uten klær i snøen lager snømann og engler. Du må få deg en dame med busk snart. Endret 25. april av Sakura 1 Siter
Sakura Skrevet 25. april Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er dette en runke tråd? Anonymkode: 98380...0bd Ja. 0 Siter
Snill gutt Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april Sakura skrev (11 minutter siden): Han er våryr☀️ Nettopp 🤪 Jeg har mine fantasier, andre har vel sine. Ikke akkurat noe vi tar fram i vanlig samtale i selskapslivet 😅 Der følger jeg mer manus 😄 0 Siter
Sakura Skrevet 25. april Skrevet 25. april Snill gutt skrev (6 minutter siden): Nettopp 🤪 Jeg har mine fantasier, andre har vel sine. Ikke akkurat noe vi tar fram i vanlig samtale i selskapslivet 😅 Der følger jeg mer manus 😄 Godt du følger manus🙂 1 Siter
Snill gutt Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april Sakura skrev (41 minutter siden): Godt du følger manus🙂 Er jo godt oppdratt😀 0 Siter
Snill gutt Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april Snill gutt skrev (På 17.4.2026 den 1.03): Så da er det en fordel å ha litt hår tenker du Hva er det dom er ekkelt med kjønnshår? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april 1 minute ago, Snill gutt said: Hva er det dom er ekkelt med kjønnshår? Hvorfor svarer du deg selv? Anonymkode: 19843...196 0 Siter
Snill gutt Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor svarer du deg selv? Anonymkode: 19843...196 Sorry, det var meningen å spørre som svar til en annen. Teknisk feil 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. april Skrevet 26. april Sakura skrev (2 timer siden): Det synes nok du om manfolka som har busk ekkelt. Menn SKAL ha busk! Den kan være litt frisert (men slett ikke nødvendig), men menn skal ha kjønnshår altså. 1 Siter
Snill gutt Skrevet 26. april Forfatter Skrevet 26. april Snill gutt skrev (På 17.4.2026 den 1.03): Jeg er tilhenger av full busk, synes ikke det er ekkelt, hvis noen lurte på det. Og de gangene jeg har sett menn glatt der nede, ser det helt unaturlig ut. 0 Siter
Snill gutt Skrevet 26. april Forfatter Skrevet 26. april Lillemus skrev (7 timer siden): Menn SKAL ha busk! Den kan være litt frisert (men slett ikke nødvendig), men menn skal ha kjønnshår altså. Synes det samme gjelder for damer 😃 1 Siter
Grendel Skrevet 26. april Skrevet 26. april Lillemus skrev (7 timer siden): Menn SKAL ha busk! Den kan være litt frisert (men slett ikke nødvendig), men menn skal ha kjønnshår altså. Får håpe ikke mannen din har vikende måne der nede. Da blir det tupé eller transplantasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.