Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Musikk skrev (16 minutter siden):

Nå farger vi damer ikke akkurat dette håret rosa🤭 

Nei, det er uvanlig. Selve blomsten derimot, den er lyserød eller rosa. Men vi snakket hår nå, så du har rett. Jeg mente at rosa var den dominerende fargen, den viktigste altså, når vi snakker om farger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Crimson skrev (15 minutter siden):

Nei, det er uvanlig. Selve blomsten derimot, den er lyserød eller rosa. Men vi snakket hår nå, så du har rett. Jeg mente at rosa var den dominerende fargen, den viktigste altså, når vi snakker om farger.

Du ser ofte nye blomster? 

Endret av Musikk
Skrevet
Musikk skrev (6 minutter siden):

Du ser ofte nye blomster? noen nye i helgen som var? 

Jeg må innrømme at jeg er veldig glad i blomster. Og jeg har lært at for at blomsten skal bli fin, og for at jeg skal få se hvor fin den er, da må jeg stelle hele planten. Ensidig fokus på blomsten er ikke så smart, det er planten som gir blomsten.
Og den kan kreve ganske mye faktisk, for å blomstre. Så jeg begrenser meg til min egen plante. Selv om det finnes så utallig mange fine blomster der ute. De er vakre alle sammen, og de dufter og smaker like godt, så da er det like godt å ta vare på den jeg har.

Skrevet
Musikk skrev (8 timer siden):

Hva skal jeg si som er dame🤭derre mannfolk noen griskaill. 

Du skal si" Hælvetes griskaill! At du itj sjæmmes!"

Skrevet
Grendel skrev (3 timer siden):

Du skal si" Hælvetes griskaill! At du itj sjæmmes!"

Er det noen som har sett mange dusker, som vil si hva slags farge som er finest?

UtakknemligDiva
Skrevet
Snill gutt skrev (På 11.5.2026 den 9.16):

Men det betyr at du ikke tar bort alt hos deg selv?

Jeg tar bort alt kjønnshår, under armene og alt som ikke er på håret. Men gud bedre det håret vokser fort!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...