Gå til innhold

Anbefalte innlegg

psykedeliker
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (2 timer siden):

Kroppshår er på oss bare for å skape noe ekstra styr. Hår og alt av flekker man får, er ting man ikke trenger, som er skapt for at vi skal bruke tid på å fjerne det.

Nå gjør du deg selv dummere enn du er igjen. Hva vil du egentlig oppnå med det?

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Snill gutt
Skrevet

Å se en kvinne I trusa med en mørk trekantet skygge midt på...

Crimson
Skrevet
Snill gutt skrev (På 15.4.2026 den 22.46):

For meg ligger det en spenning i å fantasere om kjønnshår på en vakker dame. 

Er hetero mann 

Hva med dere 

Kjønnshår er fint. Men det er merkelig at det var mer opphissende da jeg var i tenårene, om hun har hår eller ikke, der nede. Nå er det omvendt. Jeg fantaserer mer om hun er helt glatt, det er en enda mer spennende tanke🙃

AnonymBruker
Skrevet
Crimson skrev (10 timer siden):

Kjønnshår er fint. Men det er merkelig at det var mer opphissende da jeg var i tenårene, om hun har hår eller ikke, der nede. Nå er det omvendt. Jeg fantaserer mer om hun er helt glatt, det er en enda mer spennende tanke🙃

Helt glatt som et barn før pubertetsalder altså..

Anonymkode: 1670f...d2a

Grendel
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Helt glatt som et barn før pubertetsalder altså..

Anonymkode: 1670f...d2a

Hva med menn som barberer ansiktet? Har de bare sjans på pedofile damer? Eller blir det noe helt annet?

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Helt glatt som et barn før pubertetsalder altså..

Det finnes selvfølgelig opptil flere konspirasjonsteorier om dette.

Crimson
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Helt glatt som et barn før pubertetsalder altså..

Anonymkode: 1670f...d2a

Ja. Noen tenker selvsagt at det kan være en ubehagelig sammenheng, og noen bruker det derfor som argument for egen (av)smak. Så er det oss som ser forskjellen mellom unger og voksne damer på flere måter enn hårvekst. Vi synes det er frekt, sexy og deilig når en har sex på ulike måter. Men hår er fint det også, bare ikke om det ser ustelt ut. Det behøver det ikke gjøre.

Skrevet

Kjønnshår og hår ellers på kroppen er da virkelig helt naturlig. Om det er delikat og renslig og lukter godt er en helt annen sak.

Snill gutt
Skrevet
Crimson skrev (7 timer siden):

Ja. Noen tenker selvsagt at det kan være en ubehagelig sammenheng, og noen bruker det derfor som argument for egen (av)smak. Så er det oss som ser forskjellen mellom unger og voksne damer på flere måter enn hårvekst. Vi synes det er frekt, sexy og deilig når en har sex på ulike måter. Men hår er fint det også, bare ikke om det ser ustelt ut. Det behøver det ikke gjøre.

Man ser nok forskjell på voksen og barn selv om den voksne er glatt nedentil. Så " som et barn" blir ikke helt riktig.  Men likevel synes jeg synl5hår er sexy.

Skrevet

Har fargen noe å si på musa? 

Snill gutt
Skrevet
Musikk skrev (7 timer siden):

Har fargen noe å si på musa? 

For mer det noe soenn6ved å fantasere om nettopp den, når det ikke er helt opplagt. Om damen er helt mørk, er vel håret på musa også mørk. 

Crimson
Skrevet
Musikk skrev (8 timer siden):

Har fargen noe å si på musa? 

Det er kun en farge som virkelig teller, og den er rosa. 

Grendel
Skrevet
Musikk skrev (10 timer siden):

Har fargen noe å si på musa? 

Jeg føler meg litt som gammel griskaill (trøndersk for "Gammel gris) når jeg svarer på sånt, men jeg synes spørsmålet fortjener et svar.

Jeg synes ikke det har noe å si.

Skrevet
Grendel skrev (Akkurat nå):

Jeg føler meg litt som gammel griskaill (trøndersk for "Gammel gris) når jeg svarer på sånt, men jeg synes spørsmålet fortjener et svar.

Jeg synes ikke det har noe å si.

Hva skal jeg si som er dame🤭derre mannfolk noen griskaill. 

Skrevet
Crimson skrev (3 timer siden):

Det er kun en farge som virkelig teller, og den er rosa. 

Nå farger vi damer ikke akkurat dette håret rosa🤭 

Snill gutt
Skrevet
Musikk skrev (5 minutter siden):

Litt info om rosebusker

Men rosa busk er vel ganske sjeldent? Oransje  ja men...

Skrevet (endret)
Snill gutt skrev (13 minutter siden):

Men rosa busk er vel ganske sjeldent? Oransje  ja men...

Navne på fru mus🤭jeg som er "hetero dame"  

Endret av Musikk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...