psykedeliker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai UtakknemligDiva skrev (2 timer siden): Kroppshår er på oss bare for å skape noe ekstra styr. Hår og alt av flekker man får, er ting man ikke trenger, som er skapt for at vi skal bruke tid på å fjerne det. Nå gjør du deg selv dummere enn du er igjen. Hva vil du egentlig oppnå med det? 0 Siter
Snill gutt Skrevet 6. juni Forfatter Skrevet 6. juni Å se en kvinne I trusa med en mørk trekantet skygge midt på... 0 Siter
Crimson Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Snill gutt skrev (På 15.4.2026 den 22.46): For meg ligger det en spenning i å fantasere om kjønnshår på en vakker dame. Er hetero mann Hva med dere Kjønnshår er fint. Men det er merkelig at det var mer opphissende da jeg var i tenårene, om hun har hår eller ikke, der nede. Nå er det omvendt. Jeg fantaserer mer om hun er helt glatt, det er en enda mer spennende tanke🙃 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Crimson skrev (10 timer siden): Kjønnshår er fint. Men det er merkelig at det var mer opphissende da jeg var i tenårene, om hun har hår eller ikke, der nede. Nå er det omvendt. Jeg fantaserer mer om hun er helt glatt, det er en enda mer spennende tanke🙃 Helt glatt som et barn før pubertetsalder altså.. Anonymkode: 1670f...d2a 0 Siter
Grendel Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): Helt glatt som et barn før pubertetsalder altså.. Anonymkode: 1670f...d2a Hva med menn som barberer ansiktet? Har de bare sjans på pedofile damer? Eller blir det noe helt annet? 1 Siter
psykedeliker Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): Helt glatt som et barn før pubertetsalder altså.. Det finnes selvfølgelig opptil flere konspirasjonsteorier om dette. 0 Siter
Crimson Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): Helt glatt som et barn før pubertetsalder altså.. Anonymkode: 1670f...d2a Ja. Noen tenker selvsagt at det kan være en ubehagelig sammenheng, og noen bruker det derfor som argument for egen (av)smak. Så er det oss som ser forskjellen mellom unger og voksne damer på flere måter enn hårvekst. Vi synes det er frekt, sexy og deilig når en har sex på ulike måter. Men hår er fint det også, bare ikke om det ser ustelt ut. Det behøver det ikke gjøre. 1 Siter
Osten Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Kjønnshår og hår ellers på kroppen er da virkelig helt naturlig. Om det er delikat og renslig og lukter godt er en helt annen sak. 1 Siter
Snill gutt Skrevet 7. juni Forfatter Skrevet 7. juni Crimson skrev (7 timer siden): Ja. Noen tenker selvsagt at det kan være en ubehagelig sammenheng, og noen bruker det derfor som argument for egen (av)smak. Så er det oss som ser forskjellen mellom unger og voksne damer på flere måter enn hårvekst. Vi synes det er frekt, sexy og deilig når en har sex på ulike måter. Men hår er fint det også, bare ikke om det ser ustelt ut. Det behøver det ikke gjøre. Man ser nok forskjell på voksen og barn selv om den voksne er glatt nedentil. Så " som et barn" blir ikke helt riktig. Men likevel synes jeg synl5hår er sexy. 0 Siter
Snill gutt Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni Musikk skrev (7 timer siden): Har fargen noe å si på musa? For mer det noe soenn6ved å fantasere om nettopp den, når det ikke er helt opplagt. Om damen er helt mørk, er vel håret på musa også mørk. 0 Siter
Crimson Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Musikk skrev (8 timer siden): Har fargen noe å si på musa? Det er kun en farge som virkelig teller, og den er rosa. 0 Siter
Grendel Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Musikk skrev (10 timer siden): Har fargen noe å si på musa? Jeg føler meg litt som gammel griskaill (trøndersk for "Gammel gris) når jeg svarer på sånt, men jeg synes spørsmålet fortjener et svar. Jeg synes ikke det har noe å si. 0 Siter
Musikk Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Grendel skrev (Akkurat nå): Jeg føler meg litt som gammel griskaill (trøndersk for "Gammel gris) når jeg svarer på sånt, men jeg synes spørsmålet fortjener et svar. Jeg synes ikke det har noe å si. Hva skal jeg si som er dame🤭derre mannfolk noen griskaill. 0 Siter
Musikk Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Crimson skrev (3 timer siden): Det er kun en farge som virkelig teller, og den er rosa. Nå farger vi damer ikke akkurat dette håret rosa🤭 0 Siter
Musikk Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni (endret) https://www.klikk.no/helse/harvekst-nedentil-og-intimbarbering-gynekologens-rad-7633990?_ga=2.133357838.1061612129.1780863480-1931946799.1780863480 Endret 8. juni av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Musikk skrev (4 minutter siden): https://www.klikk.no/helse/harvekst-nedentil-og-intimbarbering-gynekologens-rad-7633990?_ga=2.133357838.1061612129.1780863480-1931946799.1780863480 Litt info om rosebusker 0 Siter
Snill gutt Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni Musikk skrev (5 minutter siden): Litt info om rosebusker Men rosa busk er vel ganske sjeldent? Oransje ja men... 0 Siter
Musikk Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni (endret) Snill gutt skrev (13 minutter siden): Men rosa busk er vel ganske sjeldent? Oransje ja men... Navne på fru mus🤭jeg som er "hetero dame" Endret 8. juni av Musikk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.