AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden En kjæreste. Tenk å ha en som hadde hatt meg kjær. Og i min drøm en som aldri sviktet. Hva med deg? Anonymkode: fde9f...f4d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Skjønner det. Jeg har lyst å være frisk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden stjernestøv skrev (54 minutter siden): Skjønner det. Jeg har lyst å være frisk. Det forstår jeg godt! Håper det er noe midlertidig som går over. Er ikke frisk her heller. Så skjønner deg. Anonymkode: fde9f...f4d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden Bare sår fortvilelse i natten. Hvorfor er livet så vanskelig? Anonymkode: fde9f...f4d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det forstår jeg godt! Håper det er noe midlertidig som går over. Er ikke frisk her heller. Så skjønner deg. Anonymkode: fde9f...f4d Det varer nok livet ut sikkert. Å synd du er syk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare sår fortvilelse i natten. Hvorfor er livet så vanskelig? Anonymkode: fde9f...f4d Det skal visst være vanskelig, vi er her på jorden for å lære tror jeg. Vi har glemt vår livsplan. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden stjernestøv skrev (12 minutter siden): Det skal visst være vanskelig, vi er her på jorden for å lære tror jeg. Vi har glemt vår livsplan. Tror du det er det vi skal? Livet føles meningsløst og trist i grunn. En smule mørk her nå. Beklager! Anonymkode: fde9f...f4d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden stjernestøv skrev (14 minutter siden): Det varer nok livet ut sikkert. Å synd du er syk. Det var ikke kjekt å høre! Håper at det ikke gjør det! Anonymkode: fde9f...f4d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.