Gå til innhold

Det jeg har aller mest lyst på er

Anbefalte innlegg

Skrevet
UtakknemligDiva skrev (16 minutter siden):

Tror du ting hadde gått rundt om alle bare gjorde hva de drømmer om?

Nei, men jeg tror heller ikke at alle ville vært influensere. Det var det du påsto, og som jeg reagerte på. 

Videoannonse
Annonse
UtakknemligDiva
Skrevet
laban skrev (38 minutter siden):

Nei, men jeg tror heller ikke at alle ville vært influensere. Det var det du påsto, og som jeg reagerte på. 

Det var bare et eksempel på en typisk ting veldig mange, særlig yngre ville valgt først. Andre ville kanskje blitt kunstnere. Jeg tror ikke veldig mange hadde valgt sykepleier, yrkessjåfør eller noen sånn vanlig timelønnjobb med faste arbeidstider og ofring av familie og venner foran en jobb der du blir rik bare ved at du er deg.

Skrevet

Er det lov og være veldig overfladisk og si at jeg ønsker at jeg hadde tykt hår helst med fall.

Anonymkode: b522b...568

Skrevet
UtakknemligDiva skrev (18 minutter siden):

Jeg tror ikke veldig mange hadde valgt sykepleier, yrkessjåfør eller noen sånn vanlig timelønnjobb med faste arbeidstider og ofring av familie og venner

Det er mange i vanlige jobber som ikke føler at de ofrer eller må velge bort familie og venner?

Derimot er det mange influensere som -  kanskje ikke ofrer, men utnytter - sine barn.

Skrevet
UtakknemligDiva skrev (35 minutter siden):

Det var bare et eksempel på en typisk ting veldig mange, særlig yngre ville valgt først. Andre ville kanskje blitt kunstnere. Jeg tror ikke veldig mange hadde valgt sykepleier, yrkessjåfør eller noen sånn vanlig timelønnjobb med faste arbeidstider og ofring av familie og venner foran en jobb der du blir rik bare ved at du er deg.

Tror du glemmer at mange ønsker seg litt mening i tilværelsen også. Yrket mitt gir mening, jeg lærer, utvikler meg og treffer nye mennesker. Jeg gjør noe godt for andre. Jeg hadde ikke byttet det mot å være influenser for alt i denne verden.

Anonymkode: 618a1...464

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...