Gå til innhold

Fremdeles ikke klart å forandre personlighet

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
Skrevet

Hvorfo er det vanskelig å bli helt «omkodet»? Livet er ikke noe spennende så lenge jeg bare skal være den jeg er

Videoannonse
Annonse
UtakknemligDiva
Skrevet
krøll9 skrev (10 minutter siden):

Hva står på bestillingen? 

Jeg vil ha andre sanser, andre følelser, se gjennom nye øyne. Og jeg vil ikke ha igjen snev av personligheten min. Og få vekk asd’n. 

Skrevet
UtakknemligDiva skrev (4 minutter siden):

Jeg vil ha andre sanser, andre følelser, se gjennom nye øyne. Og jeg vil ikke ha igjen snev av personligheten min. Og få vekk asd’n. 

Det var mye på en gang. Hvis du ikke har noe av personligheten din igjen, så er du vel ikke lenger. Hva med å ta tak i en side ved det selv som du liker, og la den styre litt. Men forstår det slik at ikke alle har det på den måten. Hva er asd og hva driver du med for tiden? 

UtakknemligDiva
Skrevet
krøll9 skrev (27 minutter siden):

Det var mye på en gang. Hvis du ikke har noe av personligheten din igjen, så er du vel ikke lenger. Hva med å ta tak i en side ved det selv som du liker, og la den styre litt. Men forstår det slik at ikke alle har det på den måten. Hva er asd og hva driver du med for tiden? 

Det er en diagnose på autismespekteret. Første gangen jeg hørte om den så fikk jeg en dårlig følelse, og tenkte at nettopp derfor har sikkert jeg den. Det samme gjelder navnet jeg fikk av foreldrene mine. Jeg bare tåler det ikke, og om bare familien min kunne kallet meg noe annet, eller det nye navnet. Jeg har det nye navnet her jeg har bodd de siste årene. Hos familien brukes det navnet jeg ble døpt med. Det blir derfor litt 2 forskjellige verdener. Men nå har dritt teknologien kommet og tatt styringen så på turnusen på jobben står jeg med første navnet, og jeg som ordnet med nytt pass for noen få mnd siden…. nå må jeg kanskje gå til politiet og gjøre alt på nytt….

Jeg er ikke så ekstrovert heller, og hater at jeg bare ble født med bare egenskaper som ikke er ønsket i samfunnet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...