Gå til innhold

Ki generert journal

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men hva gjør det med samtalen for pasientens del å ha en mikrofon på bordet i hver time? 

Anonymkode: bb6b9...87f

Erfaringen er at begge "glemmer" mikrofonen svært raskt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hva gjør det med samtalen for pasientens del å ha en mikrofon på bordet i hver time? 

Men terapeut filmer hver eneste time. Jeg tenker ikke over det et sekund under timen. Jeg vet han gjør det for å kunne gå tilbake og fange opp detaljer han ikke fikk med seg der og da, hvis det er noe han er usikker på, og også vise det til en kollega hvis han har behov. Det er litt det motsatte av KI tenker jeg, han kvalitetssikrer behandlingen (Selv om det godt kan hende han også bruker AI til å skrive journalen). Jeg føler meg trygg på at han gjør seg flid med å vurdere og tilpasse behandlingen til meg. Det er det som kan bli litt ball med KI tenker jeg, hvis de skal få KI til å analysere og vurdere det som blir sagt, uten en kritisk hånd på rattet. 

Anonymkode: 5322f...de9

Skrevet

KI skal ikke analysere og vurdere. KI skal lage et godt sammendrag av samtalen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg glemte den. Men jeg har hørt mye om ki som journalforfatter fra før så jeg følte meg trygg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...