nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men hva gjør det med samtalen for pasientens del å ha en mikrofon på bordet i hver time? Anonymkode: bb6b9...87f Erfaringen er at begge "glemmer" mikrofonen svært raskt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hva gjør det med samtalen for pasientens del å ha en mikrofon på bordet i hver time? Anonymkode: bb6b9...87f Men terapeut filmer hver eneste time. Jeg tenker ikke over det et sekund under timen. Jeg vet han gjør det for å kunne gå tilbake og fange opp detaljer han ikke fikk med seg der og da, hvis det er noe han er usikker på, og også vise det til en kollega hvis han har behov. Det er litt det motsatte av KI tenker jeg, han kvalitetssikrer behandlingen (Selv om det godt kan hende han også bruker AI til å skrive journalen). Jeg føler meg trygg på at han gjør seg flid med å vurdere og tilpasse behandlingen til meg. Det er det som kan bli litt ball med KI tenker jeg, hvis de skal få KI til å analysere og vurdere det som blir sagt, uten en kritisk hånd på rattet. Anonymkode: 5322f...de9 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden KI skal ikke analysere og vurdere. KI skal lage et godt sammendrag av samtalen. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Men hva gjør det med samtalen for pasientens del å ha en mikrofon på bordet i hver time? Anonymkode: bb6b9...87f Jeg glemte den. Men jeg har hørt mye om ki som journalforfatter fra før så jeg følte meg trygg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.