Gå til innhold

Vanskelig hos psykologen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du med denne tråden?

Anonymkode: 8495c...628

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg slnønner hva du mener. Men høres fint ut å bli møtt på den måten. Jeg føler aller mine møter med psykologer bare har vært «løsningsorientert» og prøve løse er problem og det problemet er meg og mine reaksjoner og symptomer. Så jeg jar bare følt det er noe galt med meg og jeg må skjerpe meg og lengter etter å bli sett møtt og forstått og anerkjent. Men jeg slnønner greia di og kan hende jeg også hadde takla det dårlig 

Anonymkode: d38ce...86e

Det høres vondt ut å ikke bli møtt "der du er". Er det DPS du har gått til? Jeg har tidligere gått til kognitiv terapi på DPS uten å ha hatt særlig fremskritt. Nå går jeg terapeut som tilbyr psykodynamisk terapi. Har du prøvd det?

Anonymkode: c82b8...7a1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...