AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hva vil du med denne tråden? Anonymkode: 8495c...628 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg slnønner hva du mener. Men høres fint ut å bli møtt på den måten. Jeg føler aller mine møter med psykologer bare har vært «løsningsorientert» og prøve løse er problem og det problemet er meg og mine reaksjoner og symptomer. Så jeg jar bare følt det er noe galt med meg og jeg må skjerpe meg og lengter etter å bli sett møtt og forstått og anerkjent. Men jeg slnønner greia di og kan hende jeg også hadde takla det dårlig Anonymkode: d38ce...86e Det høres vondt ut å ikke bli møtt "der du er". Er det DPS du har gått til? Jeg har tidligere gått til kognitiv terapi på DPS uten å ha hatt særlig fremskritt. Nå går jeg terapeut som tilbyr psykodynamisk terapi. Har du prøvd det? Anonymkode: c82b8...7a1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.