AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Om noen sier du må bare gi en lyd om det skal være noe. Eller jeg gjør det gjerne bare gi beskjed. Eller er det bare tomme dumme fraser? Anonymkode: ec5c9...c26 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvis jeg føler jeg har behov for hjelp så gjør jeg det, har jeg ikke behov for hjelp så takker jeg pent og lar dte være. Anonymkode: 9d3c6...589 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvis jeg føler jeg har behov for hjelp så gjør jeg det, har jeg ikke behov for hjelp så takker jeg pent og lar dte være. Anonymkode: 9d3c6...589 Så du tror oppriktig på sånne fraser? Anonymkode: ec5c9...c26 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden Det finnes ikke fasitsvar på slike spørsmål. Alt avhenger av situasjonen, personen som sier det og hva slags forhold man har til dem. Anonymkode: d5427...429 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden Jeg har takket ja til dette og tilbudt det samme til vedkommende og den har takket nei. Rart! Anonymkode: ec5c9...c26 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Så du tror oppriktig på sånne fraser? Anonymkode: ec5c9...c26 Jeg bruker ikke timesvis på å vurdere hva andre mener eller ikke mener. Anonymkode: 9d3c6...589 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har takket ja til dette og tilbudt det samme til vedkommende og den har takket nei. Rart! Anonymkode: ec5c9...c26 Det har jeg og gjort mange ganger. Noe annet skjedde så jeg ikke trengte hjelp, andre hjalp eller ting løste seg av seg selv. Ikke noe mere big deal enn som så. Anonymkode: 9d3c6...589 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har takket ja til dette og tilbudt det samme til vedkommende og den har takket nei. Rart! Anonymkode: ec5c9...c26 Jeg har aldri møtt noen som tolker alt så negativt som du gjør. Jeg tror du trenger hjelp til å endre tankesettet ditt, du vil få et vondt liv fremover hvis du skal holde på slik for hver minste ting. Anonymkode: d5427...429 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.