AnonymBruker Skrevet 20. april Skrevet 20. april Sakura skrev (10 minutter siden): Om det mye falske folk der ute er svare ja. Ja? Dessverre. Men hvorfor si ting du ikke mener? Anonymkode: ec5c9...c26 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. april Skrevet 20. april Hva med de som spør hvordan går det? Tror du vil vite det? He he, nei! Ikke interesse egentlig. Anonymkode: ec5c9...c26 0 Siter
LGLG Skrevet 21. april Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva med de som spør hvordan går det? Tror du vil vite det? He he, nei! Ikke interesse egentlig. Anonymkode: ec5c9...c26 Å spørre hvordan det går brukes både som en høflighetsfrase og omtanke, så må man svare ut i fra det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Venner fortsatt? Anonymkode: ec5c9...c26 Snakker på telefonen ett par ganger i året kanskje. Anonymkode: 22f86...bf3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Snakker på telefonen ett par ganger i året kanskje. Anonymkode: 22f86...bf3 Jeg skjønner! Anonymkode: ec5c9...c26 0 Siter
psykedeliker Skrevet 21. april Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (16 timer siden): Men hvorfor si ting du ikke mener? Det finnes bare én sikker måte å finne ut av det på, det er å spørre dem direkte. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april psykedeliker skrev (3 timer siden): Det finnes bare én sikker måte å finne ut av det på, det er å spørre dem direkte. Men det får jeg meg ikke til. Men hadde vært greit å sagt hvorfor sier du dette når du har vist at du ikke mener noe med det. Anonymkode: ec5c9...c26 0 Siter
psykedeliker Skrevet 21. april Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Men det får jeg meg ikke til. Da får du heller ikke svar på spørsmålet, så det kan ikke være så veldig viktig for deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april psykedeliker skrev (14 minutter siden): Da får du heller ikke svar på spørsmålet, så det kan ikke være så veldig viktig for deg. Nei, får ikke svar da. Jeg lurer på det, men siden jeg ikke tør spørre så har du rett i at jeg ikke får noe svar. Anonymkode: ec5c9...c26 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.