psykedeliker Skrevet lørdag kl 19:24 Skrevet lørdag kl 19:24 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): At de lyver altså. Så hvorfor si det når de ikke mener det? Ingen tvinger dem til å si sånt. Men hvorfor ansvarliggjør du dem ikke? 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet lørdag kl 19:25 Skrevet lørdag kl 19:25 folk bruker det som en avslutning og for å vise at de bryr seg, eller har lyst til å bry seg, men det er ikke nødvendigvis sånn i praksis at de faktisk stiller opp, men da også gjerne fordi de selv kan ha begynt å slite. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:32 Skrevet lørdag kl 19:32 psykedeliker skrev (6 minutter siden): Men hvorfor ansvarliggjør du dem ikke? Får det ikke til. Anonymkode: ec5c9...c26 0 Siter
psykedeliker Skrevet lørdag kl 19:39 Skrevet lørdag kl 19:39 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Får det ikke til. Det er jo en helt annen problemstilling. Hvorfor tar du ikke tak i den først istedenfor å fokusere på hva andre sier og gjør? 0 Siter
Sakura Skrevet lørdag kl 19:53 Skrevet lørdag kl 19:53 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke bare tror. Man ser at de ikke gjør det heller. Så hvorfor si det? De lyver jo. Anonymkode: ec5c9...c26 De vil men får det ikke helt til å ta kontakt, eller de sier ja men egenligt ikke vil ha noe kontakt alikevel bare vil høres høgelige ut. Værre me de som sier de kommer og ikke kommer alikevell enten besøk eller arbeid. Endret lørdag kl 20:02 av Sakura 0 Siter
LGLG Skrevet lørdag kl 19:59 Skrevet lørdag kl 19:59 I utgangspunktet går jeg ut ifra at folk mener det de sier, og så hender det en sjelden gang man møter på folk som bruker fine ord uten å følge opp. Da er det bare å gå videre. 0 Siter
Sakura Skrevet lørdag kl 20:07 Skrevet lørdag kl 20:07 Sakura skrev (12 minutter siden): De vil men får det ikke helt til å ta kontakt, eller de sier ja men egenligt ikke vil ha noe kontakt alikevel bare vil høres høflige ut. Værre me de som sier de kommer og ikke kommer alikevell enten besøk eller arbeid. Tone er har glemt deg ut. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:36 Skrevet lørdag kl 20:36 psykedeliker skrev (55 minutter siden): Det er jo en helt annen problemstilling. Hvorfor tar du ikke tak i den først istedenfor å fokusere på hva andre sier og gjør? Nå er jeg sikkert dum, men hva mente du jeg burde tatt tak i? Anonymkode: ec5c9...c26 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:32 Skrevet lørdag kl 21:32 Sakura skrev (1 time siden): De vil men får det ikke helt til å ta kontakt, eller de sier ja men egenligt ikke vil ha noe kontakt alikevel bare vil høres høgelige ut. Værre me de som sier de kommer og ikke kommer alikevell enten besøk eller arbeid. Det høres helt absurd ut i mine ører. Hvem i alle dager sier sånt om de ikke mener det? Anonymkode: ec5c9...c26 0 Siter
Sakura Skrevet lørdag kl 23:23 Skrevet lørdag kl 23:23 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det høres helt absurd ut i mine ører. Hvem i alle dager sier sånt om de ikke mener det? Anonymkode: ec5c9...c26 Jeg vet ikke men ikke alle er til å stolle på. 0 Siter
Sakura Skrevet lørdag kl 23:28 Skrevet lørdag kl 23:28 (endret) En trenger ikke si ting en ikke menner. Endret lørdag kl 23:33 av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 01:17 Skrevet i går, 01:17 Sakura skrev (1 time siden): Jeg vet ikke men ikke alle er til å stolle på. Sakura skrev (1 time siden): En trenger ikke si ting en ikke menner. Forstår mer og mer at det er få man kan stole på. Tror selv det er mye falske folk dessverre. Anonymkode: ec5c9...c26 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg sa til en kamerat jeg en gang hadde som bor langt unna og sa han bare kunne ta en tur og bli så lenge han ville. Han tok det bokstavelig og etter 3 dager var jeg veldig lei. Så jeg måtte mase for å få han ut. Han har tatt opp dette flere ganger siden, men han var slitsom å ha på besøk. Så da han spurte en annen gang sa jeg nei. Anonymkode: 22f86...bf3 0 Siter
Lillemus Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg sa til en kamerat jeg en gang hadde som bor langt unna og sa han bare kunne ta en tur og bli så lenge han ville. Han tok det bokstavelig og etter 3 dager var jeg veldig lei. Så jeg måtte mase for å få han ut. Han har tatt opp dette flere ganger siden, men han var slitsom å ha på besøk. Så da han spurte en annen gang sa jeg nei. Anonymkode: 22f86...bf3 Det er et ordtak som sier "Tre dager gammel fisk og gjester lukter ille" og det er det noe i... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Lillemus skrev (55 minutter siden): Det er et ordtak som sier "Tre dager gammel fisk og gjester lukter ille" og det er det noe i... ikke hørt. Så det sammenlignes? Anonymkode: ec5c9...c26 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sa til en kamerat jeg en gang hadde som bor langt unna og sa han bare kunne ta en tur og bli så lenge han ville. Han tok det bokstavelig og etter 3 dager var jeg veldig lei. Så jeg måtte mase for å få han ut. Han har tatt opp dette flere ganger siden, men han var slitsom å ha på besøk. Så da han spurte en annen gang sa jeg nei. Anonymkode: 22f86...bf3 Venner fortsatt? Anonymkode: ec5c9...c26 0 Siter
Sakura Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 19.4.2026 den 3.17): Forstår mer og mer at det er få man kan stole på. Tror selv det er mye falske folk dessverre. Anonymkode: ec5c9...c26 Om det mye falske folk der ute er svare ja. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): ikke hørt. Så det sammenlignes? Anonymkode: ec5c9...c26 Tydeligvis. 😀 Å bo hos venner og kjente som gjest er nok ofte en utfordring for vennskapet etter en stund. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han tok det bokstavelig og etter 3 dager var jeg veldig lei. Nei, han tok deg på ordet. Det er noe annet. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.