AnonymBruker Skrevet 18. april Skrevet 18. april Hvor høgt må det til for at en voksen kan død av et fall? eks: stigen til en hems inne i hjemmet. Anonymkode: 1c1a0...01d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. april Skrevet 18. april Det kommer vel an på om man slår hodet (knuser skallen) eller brekker nakken i fallet. Anonymkode: ef971...574 1 Siter
Sakura Skrevet 18. april Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kommer vel an på om man slår hodet (knuser skallen) eller brekker nakken i fallet. Anonymkode: ef971...574 Er nok ikke høyden det kommer an på men selve fallet som du skriver. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. april Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor høgt må det til for at en voksen kan død av et fall? eks: stigen til en hems inne i hjemmet. Anonymkode: 1c1a0...01d Har alltid synes stiger til hems er litt skummelt. Anonymkode: 1c1a0...01d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. april Skrevet 18. april Lady HM skrev (1 time siden): Det kommer an på hvordan man lander. Ja, skummle greier med stiger og trapper. Anonymkode: 1c1a0...01d 1 Siter
Glitter Skrevet 19. april Skrevet 19. april Jeg har overlevd mye høyere enn en stige til en hems. Men fikk store, varige skader. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. april Skrevet 19. april Glitter skrev (8 timer siden): Jeg har overlevd mye høyere enn en stige til en hems. Men fikk store, varige skader. 1. Det er ikke pent å lyve 2. Jeg tror ikke på deg. Anonymkode: 1c1a0...01d 0 Siter
Glitter Skrevet 19. april Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (47 minutter siden): 1. Det er ikke pent å lyve 2. Jeg tror ikke på deg. Anonymkode: 1c1a0...01d Jeg lyver ikke. At du ikke tror på meg påvirker meg lite. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. april Skrevet 19. april Glitter skrev (26 minutter siden): Jeg lyver ikke. At du ikke tror på meg påvirker meg lite. Du har ikke fortalt noe om dette før her? Anonymkode: 1c1a0...01d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. april Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du har ikke fortalt noe om dette før her? Anonymkode: 1c1a0...01d Nå skal du pluselig ha opplevd dette. Anonymkode: 1c1a0...01d 0 Siter
Sakura Skrevet 19. april Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå skal du pluselig ha opplevd dette. Anonymkode: 1c1a0...01d Jeg tror ikke på dette jeg heller. 0 Siter
Glitter Skrevet 19. april Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du har ikke fortalt noe om dette før her? Anonymkode: 1c1a0...01d Jo, i dagboken min har jeg det. Jeg har en knust fot og en brekt rygg som følge av det. Men jeg går ikke videre inn på detaljer så får du tro hva du måtte vil. 7 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 19. april Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du har ikke fortalt noe om dette før her? Anonymkode: 1c1a0...01d AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Nå skal du pluselig ha opplevd dette. Anonymkode: 1c1a0...01d Sakura skrev (32 minutter siden): Jeg tror ikke på dette jeg heller. Glitter har ingen grunn til å lyve og vi er flere her inne som har vært her lenge nok til å huske da det hun forteller om skjedde. Uansett, hvis det er høyden «mye høyere enn en stige» som gjør at dere er så sykt mistenksomme så kan dere google Victoria Cilliers og lese. Hun overlevde hopp fra 1200 meter etter at fallskjermen ikke løste seg ut. 2 Siter
Lillemus Skrevet 19. april Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Du har ikke fortalt noe om dette før her? Anonymkode: 1c1a0...01d Sakura skrev (41 minutter siden): Jeg tror ikke på dette jeg heller. Skjerp dere. Vi som har tilgang til dagbokforumet husker dette veldig godt og vet at det stemmer. Hvorfor i all verden skulle hun sitte og dikte opp noe slikt? 8 Siter
Sakura Skrevet 19. april Skrevet 19. april Lillemus skrev (2 timer siden): Skjerp dere. Vi som har tilgang til dagbokforumet husker dette veldig godt og vet at det stemmer. Hvorfor i all verden skulle hun sitte og dikte opp noe slikt? Det skjedde nok når hun var liten hun trenger ikke forklare seg. Det har hun gjort før. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. april Skrevet 19. april Glitter skrev (2 timer siden): Jo, i dagboken min har jeg det. Jeg har en knust fot og en brekt rygg som følge av det. Men jeg går ikke videre inn på detaljer så får du tro hva du måtte vil. Ok. Det er mange som har overlevd høge fall. Anonymkode: 1c1a0...01d 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april Skrevet 19. april Sakura skrev (6 minutter siden): Det skjedde nok når hun var liten hun trenger ikke forklare seg. Det har hun gjort før. Nei, det er bare noen få år siden. 0 Siter
Sakura Skrevet 19. april Skrevet 19. april (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ok. Det er mange som har overlevd høge fall. Anonymkode: 1c1a0...01d Ja, vi lese og hører om folk som har overlevd et høget fall. Endret 19. april av Sakura 0 Siter
Sakura Skrevet 19. april Skrevet 19. april (endret) Lillemus skrev (11 minutter siden): Nei, det er bare noen få år siden. Var hun syk? finner ikke dagboka hennes bare andre sine. Endret 19. april av Sakura 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.