Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sakura skrev (1 time siden):

Var hun syk? finner ikke dagboka hennes bare andre sine. 

Jeg vil ikke gå i detalj, det får hun selv bestemme om hun vil gjøre eller ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sakura skrev (10 timer siden):

Var hun syk? finner ikke dagboka hennes bare andre sine. 

Den heter "jeg som trodde jeg var i en bedre periode", og den er ganske lang så blir mye å lese hvis du skal finne fram til hendelsen. Jeg var godt voksen, men detaljene rundt det skriver jeg ikke ute på forumet. 

Skrevet
Glitter skrev (2 timer siden):

Den heter "jeg som trodde jeg var i en bedre periode", og den er ganske lang så blir mye å lese hvis du skal finne fram til hendelsen. Jeg var godt voksen, men detaljene rundt det skriver jeg ikke ute på forumet. 

Du skal ikke føle at du må forklare deg, vi som "kjenner" deg her inne vet hva som er sannheten. Dette er det siste du trenger nå. ❤️ 

Skrevet
Glitter skrev (2 timer siden):

Nei, det trenger du ikke skrive noe rundt detaljene jeg forstår deg. 

Skrevet
Sakura skrev (15 minutter siden):

Nei, det trenger du ikke skrive noe rundt detaljene jeg forstår deg. 

Jeg har lest litt om deg på din dagbok du forklare deg utrolig bra setter ord på dette og er ærlig. Du lever med store smerter! jeg tror på deg forstår deg! 

Skrevet
Glitter skrev (16 timer siden):

Jo, i dagboken min har jeg det. Jeg har en knust fot og en brekt rygg som følge av det. Men jeg går ikke videre inn på detaljer så får du tro hva du måtte vil. 

Du må leve med noen fryktelig smerter i ryggen og foten😔

Skrevet
Lillemus skrev (55 minutter siden):

Du skal ikke føle at du må forklare deg, vi som "kjenner" deg her inne vet hva som er sannheten. Dette er det siste du trenger nå. ❤️ 

Takk. ❤️

Sakura skrev (26 minutter siden):

Jeg har lest litt om deg på din dagbok du forklare deg utrolig bra setter ord på dette og er ærlig. Du lever med store smerter! jeg tror på deg forstår deg! 

Takk for det. 

Sakura skrev (23 minutter siden):

Du må leve med noen fryktelig smerter i ryggen og foten😔

Ja har noen begrensninger der. Jeg jogget mye før, men kan nå kun gå korte turer. 

Skrevet
Glitter skrev (10 timer siden):

Takk. ❤️

Takk for det. 

Ja har noen begrensninger der. Jeg jogget mye før, men kan nå kun gå korte turer. 

Godt du kan gå litt turer🙂

Skrevet
Sakura skrev (8 timer siden):

Godt du kan gå litt turer🙂

Jo det er vel bra det. Bare savner veldig å jogge. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...