Sakura Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Kunne dere hatt 3 menner eller 3 damer? Endret 1 time siden av Sakura 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva mener du? Anonymkode: 0cb25...81f Du er i et forhold med 3 menner, ikke kun en mann og omvendt. Endret 1 time siden av Sakura 0 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sakura skrev (16 minutter siden): Kunne dere hatt 3 menner eller 3 Nei 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det skal jeg ta stilling til når det blir aktuelt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (2 minutter siden): Det skal jeg ta stilling til når det blir aktuelt. Tror du at det kommer til og bli aktuelt i nær fremtid? Anonymkode: 2a9bd...7ef 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du at det kommer til og bli aktuelt i nær fremtid? Det er lite som tyder på det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden Sakura skrev (36 minutter siden): Kunne dere hatt 3 menner eller 3 damer? På ingen måte. Han jeg har klarer fint å gi meg alt jeg trenger og vice versa. 🙂 0 Siter
Sakura Skrevet 50 minutter siden Forfatter Skrevet 50 minutter siden Kevin Lauren Norsk rapper og låtskriver. Han ønsker seg 3 damer🤣leste jeg. 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden Ja, treffer to damer nå, kan i prinsippet treffe så mange jeg vil. Spennende, men får se om dette er noe for meg i lengden. 0 Siter
Sakura Skrevet 48 minutter siden Forfatter Skrevet 48 minutter siden Sakura skrev (47 minutter siden): Kunne dere hatt 3 menner eller 3 damer? Har mer en nok med å finne meg en mann🤣 0 Siter
Sakura Skrevet 46 minutter siden Forfatter Skrevet 46 minutter siden Drømmeautomat skrev (1 minutt siden): Ja, treffer to damer nå, kan i prinsippet treffe så mange jeg vil. Spennende, men får se om dette er noe for meg i lengden. Det holder med en dame to blir så mye styr i lengden for deg. 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden Sakura skrev (2 minutter siden): Det holder med en dame to blir så mye styr i lengden for deg. Hvis du sier det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden Har prøvd 3-4. Det var vidunderlig. Anonymkode: 42142...4c4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.