Grendel Skrevet 20. april Skrevet 20. april Jeg må innrømme at det umiddelbart høres bra ut. Det hadde vel blitt mye drama og styr i virkeligheten. Mye forventninger å leve opp til. 0 Siter
Ekstra Skrevet 20. april Skrevet 20. april Nei, har nok mer enn nok med én 😅. Har ganske stort behov for alenetid også. 0 Siter
elihenie Skrevet 20. april Skrevet 20. april hvis du snakker om polygame forhold, så avhenger det av samtykke mellom partnerne, men personlig ville jeg ikke gått med på det. for meg er det én eneste person som rommer en hel verden, og det er nok for meg🫡 1 Siter
Gjest Sakura Skrevet 20. april Skrevet 20. april elihenie skrev (4 minutter siden): hvis du snakker om polygame forhold, så avhenger det av samtykke mellom partnerne, men personlig ville jeg ikke gått med på det. for meg er det én eneste person som rommer en hel verden, og det er nok for meg🫡 Polygame forhold,kunne aldri ha levd slik jeg heller. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 20. april Skrevet 20. april elihenie skrev (43 minutter siden): hvis du snakker om polygame forhold, så avhenger det av samtykke mellom partnerne, men personlig ville jeg ikke gått med på det. for meg er det én eneste person som rommer en hel verden, og det er nok for meg🫡 Polygami er ulovlig i Norge, polyamori er lovlig. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.