stjernestøv Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Non våkne her? Jeg spilte litt med en venninne på FB men skjønte ikke noe av det men visste at Jung hadde arketyper da og litt annet, kom ikke videre. Hva gjør du? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Non våkne her? Jeg spilte litt med en venninne på FB men skjønte ikke noe av det men visste at Jung hadde arketyper da og litt annet, kom ikke videre. Hva gjør du? Jeg er våken, men skal legge meg nå. Vi skal ta katten til dyrlege senere i uken, for å barbere av floker i den langhårete pelsen. Får litt vondt av han. Leste litt om det nå. Anonymkode: 07302...36c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er våken, men skal legge meg nå. Vi skal ta katten til dyrlege senere i uken, for å barbere av floker i den langhårete pelsen. Får litt vondt av han. Leste litt om det nå. Anonymkode: 07302...36c Ok, må sove godt da. Det er vel ikke vondt for katten? Det går nok bra. 0 Siter
Sakura Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er våken, men skal legge meg nå. Vi skal ta katten til dyrlege senere i uken, for å barbere av floker i den langhårete pelsen. Får litt vondt av han. Leste litt om det nå. Anonymkode: 07302...36c Så koselig dere har 🐱 det har jeg og langhåret,som jeg må børster ofte. Det hjelper på floker. Endret 3 timer siden av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Våken her også. Ser tv. Anonymkode: 2d3ef...d25 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Sakura skrev (7 minutter siden): Jeg er våken, hører på naboen sin TV. Å er det så lytt? Det hadde jeg ikke orket. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Våken her også. Ser tv. Anonymkode: 2d3ef...d25 Ok tenkte å se om jeg fant noe å se på jeg og. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Ok tenkte å se om jeg fant noe å se på jeg og. Jeg ser Boligkjøp i blinde. Gøy å se hvordan det blir. Anonymkode: 2d3ef...d25 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ser Boligkjøp i blinde. Gøy å se hvordan det blir. Anonymkode: 2d3ef...d25 Åja her blir det true crime. 1 Siter
krøll9 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Hm. Sist jeg så på klokka var den 23:45. Endret 3 timer siden av krøll9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Åja her blir det true crime. Det er vel spennende 🙂 Anonymkode: 2d3ef...d25 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden krøll9 skrev (Akkurat nå): Hm. Sist jeg så på klokka var den 11:45. Sover du litt av og på? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel spennende 🙂 Anonymkode: 2d3ef...d25 Ja men har sett så mye at det er litt kjedelig og, nå handler det om en som har begått serie voldtekter. 1 Siter
krøll9 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Sover du litt av og på? Nei. Hadde egentlig planer om å rydde litt etter kveldsvakt. Men tiden bare gikk. Har vel sittet og sett på mobilen bare. Og skrevet ti sider dagbok. Der da? 0 Siter
Sakura Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden stjernestøv skrev (6 minutter siden): Å er det så lytt? Det hadde jeg ikke orket. Ja, hører alt 😁 0 Siter
krøll9 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Sakura skrev (15 minutter siden): Jeg er våken, hører på naboen sin TV. 😆 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden krøll9 skrev (2 minutter siden): Nei. Hadde egentlig planer om å rydde litt etter kveldsvakt. Men tiden bare gikk. Har vel sittet og sett på mobilen bare. Og skrevet ti sider dagbok. Der da? Sånn å forstå. Nei jeg våknet elleve så det ble en time med søvn men har jo sovet tre netter på rad så mistenkte våkenatt.Du skriver dagbok ja, det er jo greit å ha og se tilbake på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden stjernestøv skrev (3 minutter siden): Ja men har sett så mye at det er litt kjedelig og, nå handler det om en som har begått serie voldtekter. Tror ikke jeg har sett det. Kanskje jeg skal se det en gang. Ikke kjekt. Anonymkode: 2d3ef...d25 0 Siter
Sakura Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden krøll9 skrev (1 minutt siden): 😆 Snart er det: musikk, gaming, prat. Det går i det samme natt og dag. Mistenker nabo kan ha ADHD. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.