Gå til innhold

Noen oppe?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
Sakura skrev (4 minutter siden):

Ja, hører alt 😁 

Uff så slitsomt da 😮 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (5 minutter siden):

Ja, hører alt 😁 

😅

Anonymkode: 2d3ef...d25

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Uff så slitsomt da 😮 

Jeg tror nabo har ADHD virker slik. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror ikke jeg har sett det. Kanskje jeg skal se det en gang. Ikke kjekt. 

Ja det er jo interessant å se men mye fælt og. 

stjernestøv
Skrevet
Sakura skrev (Akkurat nå):

Jeg tror nabo har ADHD virker slik. 

Åja, må jo være noe hvis naboen holder på dag og natt. 

Skrevet
Sakura skrev (20 minutter siden):

Så koselig dere har 🐱 det har jeg og langhåret katt som jeg må børste ofte. Det hjelper veldig på floker. 

AnonymBruker
Skrevet
krøll9 skrev (6 minutter siden):

Nei. Hadde egentlig planer om å rydde litt etter kveldsvakt. Men tiden bare gikk. Har vel sittet og sett på mobilen bare. Og skrevet ti sider dagbok. Der da? 

Kan jeg spørre om dette dagbok? Er det her? Vet du hvorfor ikke alle kan se dem? Eller hvorfor man må ha 75 innlegg med nick. Skriver du for deg selv eller andre? Og kan noen kommentere? 

Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Åja, må jo være noe hvis naboen holder på dag og natt. 

Ja. 

Endret av Sakura
AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ja det er jo interessant å se men mye fælt og. 

Ja, det vil jeg tro. 

Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Sånn å forstå. Nei jeg våknet elleve så det ble en time med søvn men har jo sovet tre netter på rad så mistenkte våkenatt.Du skriver dagbok ja, det er jo greit å ha og se tilbake på. 

Å nei. Så irriterende å våkne etter en times søvn. Sover du ut om morgenene i slike tilfeller da? Og i natt? Blir det til å sovne ved daggry? 

Hadde vært bedre om jeg holdt meg til dagboken og at visse impulser i meg hadde blitt liggende. Men nei. Ut på forum skal det. Fyf. 

Skriver du dagbok? Kan jo anbefale, men hva er vitsen. Du hadde vel gjort det om det var noe vits i. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det vil jeg tro. 

Ja det kryr jo av seriemordere og. 

Skrevet
Sakura skrev (5 minutter siden):

Snart er det: musikk, gaming, prat. Det går i det samme natt og dag. Mistenker nabo kan ha ADHD. 

Du venter til kl 2 med å sette på musikk? Hm. 

Ettersom følt hver tredje person nå om dagen har ADHD, skal du ikke se bort i fra det. Typen på den andre siden er vel på spekteret, sikker minst 5-6 bipolare (2, of course. Ikke den ekte) i etasjene 1-5 også. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ja det kryr jo av seriemordere og. 

Uff, ja mye fælt. 

Skrevet (endret)
krøll9 skrev (2 minutter siden):

Du venter til kl 2 med å sette på musikk? Hm. 

Ettersom følt hver tredje person nå om dagen har ADHD, skal du ikke se bort i fra det. Typen på den andre siden er vel på spekteret, sikker minst 5-6 bipolare (2, of course. Ikke den ekte) i etasjene 1-5 også. 

Da setter han og på musikken bare høgre en meg. Nå er det stille. 

Endret av Sakura
stjernestøv
Skrevet
krøll9 skrev (Akkurat nå):

Å nei. Så irriterende å våkne etter en times søvn. Sover du ut om morgenene i slike tilfeller da? Og i natt? Blir det til å sovne ved daggry? 

Hadde vært bedre om jeg holdt meg til dagboken og at visse impulser i meg hadde blitt liggende. Men nei. Ut på forum skal det. Fyf. 

Skriver du dagbok? Kan jo anbefale, men hva er vitsen. Du hadde vel gjort det om det var noe vits i. 

Ja veldig irriterende var det, mistenkte våkenatt men kunne nå ha fått sovet litt mer. Jeg sover ikke før neste natt og da pleier jeg å sove godt, får ikke sove før det. Litt irriterende det og. 

Ja blir mye forum her og, skriver dagbok her inne jeg men før i tiden skrev jeg på papir, har kastet mange dagbøker og angrer på det. Har to. 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja veldig irriterende var det, mistenkte våkenatt men kunne nå ha fått sovet litt mer. Jeg sover ikke før neste natt og da pleier jeg å sove godt, får ikke sove før det. Litt irriterende det og. 

Ja blir mye forum her og, skriver dagbok her inne jeg men før i tiden skrev jeg på papir, har kastet mange dagbøker og angrer på det. Har to. 

Skjønner du angrer men det er vel også en bra ting å befri seg fra ting man tviholder på ut av nostalgi. 

God natt 🫡

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Uff, ja mye fælt. 

Ja det er det, lurer på hva som foregår inni hodet på sånne folk. Mange av dem har hatt en dårlig oppvekst men ikke alle, men det er ingen unnskyldning. 

stjernestøv
Skrevet
krøll9 skrev (Akkurat nå):

Skjønner du angrer men det er vel også en bra ting å befri seg fra ting man tviholder på ut av nostalgi. 

God natt 🫡

Ja kan ikke tenke for mye på fortiden, det er sikkert og visst. 

God natt og sov godt :) 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Ja kan ikke tenke for mye på fortiden, det er sikkert og visst. 

God natt og sov godt :) 

Vedkommende ønsket ikke å svare meg! Kan jeg spørre deg da? 

Kan jeg spørre om dette dagbok? Er det her? Vet du hvorfor ikke alle kan se dem? Eller hvorfor man må ha 75 innlegg med nick. Skriver du for deg selv eller andre? Og kan noen kommentere? 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Ja det er det, lurer på hva som foregår inni hodet på sånne folk. Mange av dem har hatt en dårlig oppvekst men ikke alle, men det er ingen unnskyldning. 

Ja, mye fælt. Det er sant at det ikke er noe unnskyldning. Har hørt at eksempler at de som ble misbrukt gjør det selv også. Logisk ville jeg tenke at du burde være motsatt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...