stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Glitter skrev (2 minutter siden): Jeg ser på the tik tok murderer nå. Hvis du ikke har sett den. Jeg har sovet i underkant av 5 timer i natt. 4 timer i går natt. Selv om jeg tok apodorm. Bruker jo å sove 10 timer så ikke likt meg. Fikk også behov for å høre på "hypomani-musikken" min, men tror ikke jeg holder på å bli hypoman da. Går jo på så mye AP. Så det skulle ikke være mulig. Men mulig jeg hadde blitt hypoman uten AP. At det bobler litt under overflaten. Hvor går den da? Ok sovet lite du da, nei spørs om du blir hypoman nå. Jeg blir bare koko. 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Hvor går den da? Ok sovet lite du da, nei spørs om du blir hypoman nå. Jeg blir bare koko. På Netflix. Nei tror ikke jeg blir hypoman, men en kan jo håpe. Jeg er ikke det spor trøtt til trosd for 60% mindre søvn siste to netter. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Glitter skrev (14 minutter siden): På Netflix. Nei tror ikke jeg blir hypoman, men en kan jo håpe. Jeg er ikke det spor trøtt til trosd for 60% mindre søvn siste to netter. Ok. Rart det da at du ikke er trøtt. 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Ok. Rart det da at du ikke er trøtt. Ja det er litt rart. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Glitter skrev (1 minutt siden): Ja det er litt rart. Men det har skjedd meg at jeg var mer i form når jeg ikke sov enn når jeg har sovet, vet ikke hva som gjør det. 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (2 minutter siden): Men det har skjedd meg at jeg var mer i form når jeg ikke sov enn når jeg har sovet, vet ikke hva som gjør det. De har forsket litt på det, husker ikke hvorfor, men man kan få ekstra energi av å sove lite en natt. Men etter flere netter går det jo over. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Glitter skrev (4 minutter siden): De har forsket litt på det, husker ikke hvorfor, men man kan få ekstra energi av å sove lite en natt. Men etter flere netter går det jo over. Ok de har det ja, det visste jeg ikke. 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Ok de har det ja, det visste jeg ikke. Min tidligere behandler sa det til meg. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.