Gå til innhold

Noen oppe?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Jeg ser på the tik tok murderer nå. Hvis du ikke har sett den. 

Jeg har sovet i underkant av 5 timer i natt. 4 timer i går natt. Selv om jeg tok apodorm. Bruker jo å sove 10 timer så ikke likt meg. Fikk også behov for å høre på "hypomani-musikken" min, men tror ikke jeg holder på å bli hypoman da. Går jo på så mye AP. Så det skulle ikke være mulig. Men mulig jeg hadde blitt hypoman uten AP. At det bobler litt under overflaten. 

Hvor går den da?

Ok sovet lite du da, nei spørs om du blir hypoman nå. Jeg blir bare koko. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Hvor går den da?

Ok sovet lite du da, nei spørs om du blir hypoman nå. Jeg blir bare koko. 

På Netflix. 

Nei tror ikke jeg blir hypoman, men en kan jo håpe. Jeg er ikke det spor trøtt til trosd for 60% mindre søvn siste to netter. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (14 minutter siden):

På Netflix. 

Nei tror ikke jeg blir hypoman, men en kan jo håpe. Jeg er ikke det spor trøtt til trosd for 60% mindre søvn siste to netter. 

Ok. 

Rart det da at du ikke er trøtt. 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ok. 

Rart det da at du ikke er trøtt. 

Ja det er litt rart. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Ja det er litt rart. 

Men det har skjedd meg at jeg var mer i form når jeg ikke sov enn når jeg har sovet, vet ikke hva som gjør det. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Men det har skjedd meg at jeg var mer i form når jeg ikke sov enn når jeg har sovet, vet ikke hva som gjør det. 

De har forsket litt på det, husker ikke hvorfor, men man kan få ekstra energi av å sove lite en natt. Men etter flere netter går det jo over. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (4 minutter siden):

De har forsket litt på det, husker ikke hvorfor, men man kan få ekstra energi av å sove lite en natt. Men etter flere netter går det jo over. 

Ok de har det ja, det visste jeg ikke. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ok de har det ja, det visste jeg ikke. 

Min tidligere behandler sa det til meg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...