AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du virker ikke stabil 😕 en er ikke mentalt stabil når en holder på slik som dette med å gå fra null til hundre og entennrolig eller eksplosjon. håper bare du får god hjelp. Anonymkode: d4675...016 Ikke noe vits i for meg å krangle på det akkurat. Skjønner din respons. Men du kan ikke vite hva det vil si for meg når jeg mener at jeg har blitt for emosjonell. En som normalt sett legger vekt på et kontrollert ytre har eventuelt litt lavere terskel for å føle at man har gått over streken. Man går ikke rundt og sier de tingene til folk som jeg skriver her - så er kanskje manglende filter som gir mest ustabilt inntrykk her. Sokk skrev (6 minutter siden): Har du noe du kan ta for å sikre søvn og roe ned, som quetiapin e.l.? Og har du mulighet for å diskutere med fastlegen hvordan dere kan få orden på medisinene dine? Jeg tipper at det å gå av og på antidepressiva kan virke destabiliserende, jeg kjenner i hvert fall igjen det fra meg selv. Jeg har tilgjengelig, men bruker ingen form for AP. Heller ikke i små søvndyssende doser - den bruken er uansett omdiskutert. Har så mye rart i skapet her at jeg har en hel liten Felleskatalog i hodet fått 😁 Men planen er å lande med mer søvn ja 👍 Ringte DPS i dag og etterlyste den forbanna epikrisen. Var jo lettere irritert kan man si men avsluttet faktisk med å si at det ikke er meningen å virke sint på personen som svarer i tlf, sånn halvveis unnskyld for det. Det siste FL har sagt er at han ikke skriver ut noe før DPS har sendt epikrise med anbefaling for videre 🥴Skjønner forsåvidt det og tenker ikke det er en jeg skal plage noe videre. Hovedsaken er at jeg fortsatt har den andre og husker ta den kanskje. Og nok søvn. Så ordner det seg. Det går sin gang kan man si. Men i mellomtiden så skribler jeg rundt forbi da. Er ikke SÅ selvopptatt out there. On that note: Håper det gikk bra med eksamener 😉 Tenker jeg bør la denne tråden drukne litt i havet he rinbe nå. Lurer på hvor mange her inne som også kjenner meg RL. Det er sikkert et par 🫣🫣🫣 Anonymkode: 8b358...b27 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Man går ikke rundt og sier de tingene til folk som jeg skriver her Så lenge man har fakta på det rene er det i utgangspunktet ikke noe problem å gi klare beskjeder til folk når det trengs. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (12 minutter siden): Så lenge man har fakta på det rene er det i utgangspunktet ikke noe problem å gi klare beskjeder til folk når det trengs. *hørt over squeaky walkie talkie lyd*: "pshyh... I'm sorry, Sir ... pssssht chr ... to have to break the... shhhkkrr.. bad news to you ... phsphrrr ... it's more complicated than that. Pchprrr over and out." Anonymkode: 8b358...b27 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): *hørt over squeaky walkie talkie lyd*: "pshyh... I'm sorry, Sir ... pssssht chr ... to have to break the... shhhkkrr.. bad news to you ... phsphrrr ... it's more complicated than that. Pchprrr over and out." Siden du gir meg muligheten, tolker jeg dette tåkepratet som at du ikke har fakta på det rene, og at hele saken dreier seg om noe helt annet enn det du prøver å fremstille den som. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (30 minutter siden): Siden du gir meg muligheten, tolker jeg dette tåkepratet som at du ikke har fakta på det rene, og at hele saken dreier seg om noe helt annet enn det du prøver å fremstille den som. Hæ? Anonymkode: 8b358...b27 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hæ? Siden du gir meg muligheten , tolker jeg dette svaret som en bekreftelse på at jeg har rett i mine antakelser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden psykedeliker skrev (3 minutter siden): Siden du gir meg muligheten , tolker jeg dette svaret som en bekreftelse på at jeg har rett i mine antakelser. Du kan tolke det dithen at svaret ditt ikke er i nærheten av hva jeg prøvde å få frem på tullete vis. Hva slags fakta er der du driver og snakker om?? 😆 Anonymkode: 8b358...b27 0 Siter
psykedeliker Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva slags fakta er der du driver og snakker om?? 😆 Fakta som er relevante på en arbeidsplass, beskrevet i hovedinnlegget. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden psykedeliker skrev (5 minutter siden): Fakta som er relevante på en arbeidsplass, beskrevet i hovedinnlegget. Å jo da. Men folk hater en knowitall. Men legger denne her død nå. I leave in peace🛸 🪐 🙅♀️🙋♀️.... scchhpr 🚀 🌍 Anonymkode: 8b358...b27 0 Siter
psykedeliker Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men folk hater en knowitall. Hva har det med saken å gjøre? Enten kan du faget ditt, eller så kan du det ikke... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.