AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Og hva er det? 🥰 Anonymkode: bc97a...976 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg ser frem til legebesøk i morgen fordi jeg har fått et stort utslett av Lamictal. Må finne ut om jeg må av medisinen eller ei. Anonymkode: adb30...b33 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg ser frem til legebesøk i morgen fordi jeg har fått et stort utslett av Lamictal. Må finne ut om jeg må av medisinen eller ei. Anonymkode: adb30...b33 Det hørtes ikke kjekt ut. Håper de kan hjelpe. Anonymkode: bc97a...976 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det hørtes ikke kjekt ut. Håper de kan hjelpe. Anonymkode: bc97a...976 Takk! Det ser ikke bra ut og det klør i tillegg. Hva har du å se frem til? Anonymkode: adb30...b33 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk! Det ser ikke bra ut og det klør i tillegg. Hva har du å se frem til? Anonymkode: adb30...b33 Hørtes plagsomt ut. Håper du får hjelp. Det må bli noe så enkelt som sol i morgen her. Anonymkode: bc97a...976 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sommeren ser jeg fram til ☀️ skal ingen steder håper på sol og varme. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sakura skrev (1 minutt siden): Sommeren ser jeg fram til ☀️ skal ingen steder håper på sol og varme. Det er godt om det blir en fin sommer hjemme da ☀️ Anonymkode: bc97a...976 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hørtes plagsomt ut. Håper du får hjelp. Det må bli noe så enkelt som sol i morgen her. Anonymkode: bc97a...976 Og den dagen jeg blir smertefri om jeg blir det da. Anonymkode: bc97a...976 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.