AnonymBruker Skrevet 20. april Skrevet 20. april Jeg ser frem til legebesøk i morgen fordi jeg har fått et stort utslett av Lamictal. Må finne ut om jeg må av medisinen eller ei. Anonymkode: adb30...b33 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. april Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg ser frem til legebesøk i morgen fordi jeg har fått et stort utslett av Lamictal. Må finne ut om jeg må av medisinen eller ei. Anonymkode: adb30...b33 Det hørtes ikke kjekt ut. Håper de kan hjelpe. Anonymkode: bc97a...976 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. april Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det hørtes ikke kjekt ut. Håper de kan hjelpe. Anonymkode: bc97a...976 Takk! Det ser ikke bra ut og det klør i tillegg. Hva har du å se frem til? Anonymkode: adb30...b33 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. april Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk! Det ser ikke bra ut og det klør i tillegg. Hva har du å se frem til? Anonymkode: adb30...b33 Hørtes plagsomt ut. Håper du får hjelp. Det må bli noe så enkelt som sol i morgen her. Anonymkode: bc97a...976 0 Siter
Sakura Skrevet 20. april Skrevet 20. april Sommeren ser jeg fram til ☀️ skal ingen steder håper på sol og varme. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. april Skrevet 20. april Sakura skrev (1 minutt siden): Sommeren ser jeg fram til ☀️ skal ingen steder håper på sol og varme. Det er godt om det blir en fin sommer hjemme da ☀️ Anonymkode: bc97a...976 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. april Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hørtes plagsomt ut. Håper du får hjelp. Det må bli noe så enkelt som sol i morgen her. Anonymkode: bc97a...976 Og den dagen jeg blir smertefri om jeg blir det da. Anonymkode: bc97a...976 0 Siter
emilie321 Skrevet 20. april Skrevet 20. april Ser fram til en tur med Color Magic til Kiel med datteren og barnebarnet. Ser også fram til en helgetur til familie i nær fremtid. Og idag ser jeg fram til at datteren skal komme og at vi skal på shopping. Trenger nye penklær (egentlig mye annet også) 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. april Skrevet 20. april emilie321 skrev (6 minutter siden): Ser fram til en tur med Color Magic til Kiel med datteren og barnebarnet. Ser også fram til en helgetur til familie i nær fremtid. Og idag ser jeg fram til at datteren skal komme og at vi skal på shopping. Trenger nye penklær (egentlig mye annet også) Hørtes veldig kjekt ut. Anonymkode: bc97a...976 1 Siter
Glitter Skrevet 21. april Skrevet 21. april Ser ikke fram til så mye. Sønnen skal konfirmeres, men jeg gruer meg litt til den dagen. Ellers skal jeg ingenting. Joda jeg ser fram til å skrives ut og jeg ser fram til å få kjøpt ny leilighet. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april Glitter skrev (47 minutter siden): Ser ikke fram til så mye. Sønnen skal konfirmeres, men jeg gruer meg litt til den dagen. Ellers skal jeg ingenting. Joda jeg ser fram til å skrives ut og jeg ser fram til å få kjøpt ny leilighet. Håper det blir fint med konfirmasjon, utskrivelse og ny leilighet. Anonymkode: bc97a...976 0 Siter
Glitter Skrevet 21. april Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper det blir fint med konfirmasjon, utskrivelse og ny leilighet. Anonymkode: bc97a...976 Takk. Ja får håpe det. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 21. april Skrevet 21. april Ser frem til min mors begravelse er over og håper på å nyte våren litt, jeg pleier å like våren godt. 2 Siter
Lillemus Skrevet 21. april Skrevet 21. april Ser fram til flere ting i nær fremtid: På lørdag skal jeg være med ungene min På torsdag skal jeg være med en venninne og vi skal kose oss med en hobby/interesse vi begge er opptatte av Neste helg skal jeg og noen i nær familie på langhelg i en by i utlandet 😃 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april stjernestøv skrev (6 minutter siden): Ser frem til min mors begravelse er over og håper på å nyte våren litt, jeg pleier å like våren godt. Trist med begravelse til din mor. Lykke til med den ❤️ Og håper du etterpå klarer å nyte våren litt. Anonymkode: bc97a...976 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april Lillemus skrev (7 minutter siden): Ser fram til flere ting i nær fremtid: På lørdag skal jeg være med ungene min På torsdag skal jeg være med en venninne og vi skal kose oss med en hobby/interesse vi begge er opptatte av Neste helg skal jeg og noen i nær familie på langhelg i en by i utlandet 😃 Masse kjekt du skal og har å glede deg til 😊 Anonymkode: bc97a...976 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. april Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trist med begravelse til din mor. Lykke til med den ❤️ Og håper du etterpå klarer å nyte våren litt. Anonymkode: bc97a...976 Takk for det ❤️ Ja våren er fin. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.