påskelilje Skrevet 22. april Skrevet 22. april Sommervarmen kom plutselig her sør! Så de nærmeste dagene skal jeg nyte den, før det blir kaldt igjen 😄 Men så gleder jeg meg til 1.mai-helga! Da har vi leid oss bobil og skal tusle rundt i indre Telemark, tre overnattinger. Det blir fint 💚 2 Siter
krøll9 Skrevet 22. april Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (På 21.4.2026 den 0.15): Jeg ser frem til legebesøk i morgen fordi jeg har fått et stort utslett av Lamictal. Må finne ut om jeg må av medisinen eller ei. Anonymkode: adb30...b33 Ser fremtiden ligger for dine føtter der ja. Men sluttet du forresten på dem i mellomtiden eller ikke? Og hvordan gikk det, nå som fremtid eller blitt fortid? AnonymBruker skrev (På 21.4.2026 den 0.35): Og den dagen jeg blir smertefri om jeg blir det da. Anonymkode: bc97a...976 🍀 Glitter skrev (På 21.4.2026 den 7.38): Ser ikke fram til så mye. Sønnen skal konfirmeres, men jeg gruer meg litt til den dagen. Ellers skal jeg ingenting. Joda jeg ser fram til å skrives ut og jeg ser fram til å få kjøpt ny leilighet. Flere store ting som både kan ses frem til og grues til. Håper det blir riktig side av vektskåla til sist 😊 påskelilje skrev (29 minutter siden): Sommervarmen kom plutselig her sør! Så de nærmeste dagene skal jeg nyte den, før det blir kaldt igjen 😄 Men så gleder jeg meg til 1.mai-helga! Da har vi leid oss bobil og skal tusle rundt i indre Telemark, tre overnattinger. Det blir fint 💚 Det høres gøy ut med bobil 🤗🤠 Ser ikke frem til noe spesielt og liker hverdager best. Så kan vel si at jeg ser frem til enhver vanlig dag som går som den skal. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april krøll9 skrev (6 minutter siden): Ser fremtiden ligger for dine føtter der ja. Men sluttet du forresten på dem i mellomtiden eller ikke? Og hvordan gikk det, nå som fremtid eller blitt fortid? 🍀 Flere store ting som både kan ses frem til og grues til. Håper det blir riktig side av vektskåla til sist 😊 Det høres gøy ut med bobil 🤗🤠 Ser ikke frem til noe spesielt og liker hverdager best. Så kan vel si at jeg ser frem til enhver vanlig dag som går som den skal. Jeg skal trappe ned Lamictal over 8 uker. Spent på om utslettet vil forsvinne. Det ser virkelig ikke bra ut. Anonymkode: adb30...b33 0 Siter
krøll9 Skrevet 22. april Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skal trappe ned Lamictal over 8 uker. Spent på om utslettet vil forsvinne. Det ser virkelig ikke bra ut. Anonymkode: adb30...b33 Hm. Så det var det legen sa? Ergerlig for deg med dette utslettet. Kommer til å vare en stund ennå kanskje da. Men interessant å høre. Trodde det var sånn at man skulle slutte på dagen ved utslett. Nå vet vi mer Håper det vil bedre seg raskt under nedtrapping. 8 uker er lang tid. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april krøll9 skrev (38 minutter siden): Hm. Så det var det legen sa? Ergerlig for deg med dette utslettet. Kommer til å vare en stund ennå kanskje da. Men interessant å høre. Trodde det var sånn at man skulle slutte på dagen ved utslett. Nå vet vi mer Håper det vil bedre seg raskt under nedtrapping. 8 uker er lang tid. Laaang tid. Jeg tror man skal slutte umiddelbart om det er et "farlig" utslett. Legen sa det kunne være at jeg vil veldig tørr hud der utslettet har vært. Anonymkode: adb30...b33 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april Ingenting som ufør Har fri 24/7 Anonymkode: 273d1...6a6 0 Siter
krøll9 Skrevet 22. april Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingenting som ufør Har fri 24/7 Anonymkode: 273d1...6a6 Blir som Pippi som er så oppgitt over at alle andre har ferie, bare ikke hun. Men på skolen vil hun ikke gå 😜 Neida. Uff. Skjønner hva du mener. Tenker fort det blir kjedelig hvis man ikke har forskjell på dagene. Men trenger ikke være store ting for å se frem til ting. Hva er en ting du kunne likt å gjøre en gang? Trenger ikke være stort eller veldig dyrt. Bare noe du ikke gjør til vanlig kanskje 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april krøll9 skrev (34 minutter siden): Blir som Pippi som er så oppgitt over at alle andre har ferie, bare ikke hun. Men på skolen vil hun ikke gå 😜 Neida. Uff. Skjønner hva du mener. Tenker fort det blir kjedelig hvis man ikke har forskjell på dagene. Men trenger ikke være store ting for å se frem til ting. Hva er en ting du kunne likt å gjøre en gang? Trenger ikke være stort eller veldig dyrt. Bare noe du ikke gjør til vanlig kanskje Aner ikke, men har lyst til å finne på noe å gjøre daglig som dere som er under jobb Anonymkode: 273d1...6a6 1 Siter
Dorthe Skrevet 23. april Skrevet 23. april Jeg gleder meg til båtturer hvis det blir fint vær 🛥️ 0 Siter
Kayia Skrevet 23. april Skrevet 23. april På kort sikt gleder jeg meg til å helg og å se We Will Rock You sammen med min venninne. På lengre sikt gleder jeg meg til sommer, sol og feriehygge. 0 Siter
Vendi Skrevet 23. april Skrevet 23. april Jeg gleder meg til at jeg om to uker skal treffe ei veldig god venninne av meg 🥰 Ikke ofte vi ser hverandre fordi den geografiske avstanden er så stor. Men helgen før det gleder jeg meg til at begge ungene kommer hjem og vi skal feire litt bursdag. Jeg er så glad i og stolt av de to der. Beste jeg har fått til i livet, så jeg gleder meg over det og!🥰 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april Skrevet 23. april Jeg ser frem til 17.mai for da skal det skje noe helt spesielt. Spennende! Anonymkode: d7b13...319 0 Siter
Glitter Skrevet 24. april Skrevet 24. april Gleder meg til å dra på visning på tirsdag. En leilighet jeg har veldig lyst på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. april Skrevet 24. april Glitter skrev (21 minutter siden): Gleder meg til å dra på visning på tirsdag. En leilighet jeg har veldig lyst på. Så spennende! Er det lignende leilighet som du flyttet ut av? Anonymkode: adb30...b33 0 Siter
Glitter Skrevet 24. april Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så spennende! Er det lignende leilighet som du flyttet ut av? Anonymkode: adb30...b33 Nei min er mye mer slitt, og over to etasjer. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 24. april Skrevet 24. april (endret) Jeg skal i en bursdagsfeiring i helgen. Regner med det blir like intenst som julebordet på samme sted, så jeg har forberedt meg mentalt i mange dager allerede. Endret 24. april av psykedeliker 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. april Skrevet 24. april psykedeliker skrev (36 minutter siden): Jeg skal i en bursdagsfeiring i helgen. Regner med det blir like intenst som julebordet på samme sted, så jeg har forberedt meg mentalt i mange dager allerede. Hvordan forbereder du deg? Anonymkode: adb30...b33 0 Siter
psykedeliker Skrevet 24. april Skrevet 24. april (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan forbereder du deg? Tenker gjennom hva slags situasjoner som kan oppstå, og hvordan jeg skal håndtere dem på best mulig måte. Men det er nok mest av gammel vane, jeg kjenner de fleste som kommer til å være der. Endret 24. april av psykedeliker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.