Gå til innhold

Har dere noe dere skal som dere ser frem til?

Anbefalte innlegg

påskelilje
Skrevet

Sommervarmen kom plutselig her sør! Så de nærmeste dagene skal jeg nyte den,  før det blir kaldt igjen 😄

Men så gleder jeg meg til 1.mai-helga! Da har vi leid oss bobil og skal tusle rundt i indre Telemark, tre overnattinger. Det blir fint 💚

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.4.2026 den 0.15):

Jeg ser frem til legebesøk i morgen fordi jeg har fått et stort utslett av Lamictal. Må finne ut om jeg må av medisinen eller ei.

Anonymkode: adb30...b33

Ser fremtiden ligger for dine føtter der ja.

Men sluttet du forresten på dem i mellomtiden eller ikke? Og hvordan gikk det, nå som fremtid eller blitt fortid? 

AnonymBruker skrev (På 21.4.2026 den 0.35):

Og den dagen jeg blir smertefri om jeg blir det da. 

Anonymkode: bc97a...976

🍀

Glitter skrev (På 21.4.2026 den 7.38):

Ser ikke fram til så mye. Sønnen skal konfirmeres, men jeg gruer meg litt til den dagen. Ellers skal jeg ingenting. Joda jeg ser fram til å skrives ut og jeg ser fram til å få kjøpt ny leilighet. 

Flere store ting som både kan ses frem til og grues til. Håper det blir riktig side av vektskåla til sist 😊

påskelilje skrev (29 minutter siden):

Sommervarmen kom plutselig her sør! Så de nærmeste dagene skal jeg nyte den,  før det blir kaldt igjen 😄

Men så gleder jeg meg til 1.mai-helga! Da har vi leid oss bobil og skal tusle rundt i indre Telemark, tre overnattinger. Det blir fint 💚

Det høres gøy ut med bobil 🤗🤠 

Ser ikke frem til noe spesielt og liker hverdager best. Så kan vel si at jeg ser frem til enhver vanlig dag som går som den skal. 

Skrevet
krøll9 skrev (6 minutter siden):

Ser fremtiden ligger for dine føtter der ja.

Men sluttet du forresten på dem i mellomtiden eller ikke? Og hvordan gikk det, nå som fremtid eller blitt fortid? 

🍀

Flere store ting som både kan ses frem til og grues til. Håper det blir riktig side av vektskåla til sist 😊

Det høres gøy ut med bobil 🤗🤠 

Ser ikke frem til noe spesielt og liker hverdager best. Så kan vel si at jeg ser frem til enhver vanlig dag som går som den skal. 

Jeg skal trappe ned Lamictal over 8 uker. Spent på om utslettet vil forsvinne. Det ser virkelig ikke bra ut.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skal trappe ned Lamictal over 8 uker. Spent på om utslettet vil forsvinne. Det ser virkelig ikke bra ut.

Hm. Så det var det legen sa? Ergerlig for deg med dette utslettet. Kommer til å vare en stund ennå kanskje da. Men interessant å høre. Trodde det var sånn at man skulle slutte på dagen ved utslett. Nå vet vi mer :)

Håper det vil bedre seg raskt under nedtrapping. 8 uker er lang tid. 

Skrevet
krøll9 skrev (38 minutter siden):

Hm. Så det var det legen sa? Ergerlig for deg med dette utslettet. Kommer til å vare en stund ennå kanskje da. Men interessant å høre. Trodde det var sånn at man skulle slutte på dagen ved utslett. Nå vet vi mer :)

Håper det vil bedre seg raskt under nedtrapping. 8 uker er lang tid. 

Laaang tid. Jeg tror man skal slutte umiddelbart om det er et "farlig" utslett. Legen sa det kunne være at jeg vil veldig tørr hud der utslettet har vært.

Skrevet

Ingenting som ufør 
Har fri 24/7

Anonymkode: 273d1...6a6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...