AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april Jeg skal se tantebarnet mitt gå i barnetoget for første gang. Ingen spesielle planer etterpå. Anonymkode: d6e95...28a 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april Ha tvn på mens jeg slapper av på verandaen og griller litt hvis det er vær til det. Bare slappe av og kose meg Anonymkode: 714e7...cec 0 Siter
emilie321 Skrevet 21. april Skrevet 21. april I år skal jeg bare være hjemme å kose meg. Kjøpe inn noe god mat og ha på tven. 0 Siter
Vendi Skrevet 21. april Skrevet 21. april Skal være hjemme med mannen. Henger ut flagget, og spiser nok noe god mat ila dagen. Ser litt på TV gjør vi nok også. Og mer blir det vel ikke, som jeg vet om nå 🇳🇴 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april nachnoo skrev (1 minutt siden): Spille 🎺 I tog?😃 Anonymkode: d6e95...28a 1 Siter
Sakura Skrevet 21. april Skrevet 21. april (endret) Med familien eller alene 🇳🇴 Endret 21. april av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april Skrevet 21. april Det samme som resten av årets 385 dager. Anonymkode: 673d6...f3c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. april Skrevet 22. april Ta det rolig og være hjemme, kanskje ta en tur til min far. Liker best å ta det med ro og ikke pynter jeg meg lenger heller, så spiser vi vel rømmegrøt. 0 Siter
nachnoo Skrevet 22. april Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det samme som resten av årets 385 dager. Anonymkode: 673d6...f3c Hvor fikk du tak i de 20 ekstra som vi andre ikke har? 3 Siter
Glitter Skrevet 22. april Skrevet 22. april Skal se barnetoget. Forutsatt at jeg er skrevet ut, noe jeg håper på. 0 Siter
hattifnattus Skrevet 22. april Skrevet 22. april Samboeren har dagvakt og reiser på jobb rundt 14 og kommer ikke hjem før etter 23 engang, så vi skal nok grille pølser litt tidlig og resten av dagen blir jeg og katten alene. Kanskje jeg kjøper meg en flaske god vin jeg drikke mens jeg sitter på verandaen hvis været tillater det, og leser litt 0 Siter
Fru2020 Skrevet 22. april Skrevet 22. april Alt jeg vet er at jeg skal se sønnen min gå i tog for siste gang. Det blir stas. Og så lurer jeg på om jeg skal invitere min mor hit etterpå 0 Siter
nachnoo Skrevet 22. april Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): I tog?😃 Anonymkode: d6e95...28a Tre tog - 20000 skritt pluss en parkkonsert 🎼🎺🇳🇴 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april Skrevet 22. april nachnoo skrev (1 minutt siden): Tre tog - 20000 skritt pluss en parkkonsert 🎼🎺🇳🇴 Kult! Korpsmusikk er noe av det kjekkeste med hele dagen synes jeg. Husk gode sko😉 Anonymkode: d6e95...28a 0 Siter
LGLG Skrevet 22. april Skrevet 22. april Vet ikke hva det ender å i år men enten tur i skogen med en god lunsj i sekken eller en hyggelig og sosial middag. Det eneste som er sikkert er at jeg ikke skal i byen og gå i folkemengder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.