krøll9 Skrevet onsdag kl 18:10 Skrevet onsdag kl 18:10 Det blir obligatorisk barnetog. Håper på å kunne jobbe kveld etterpå. 0 Siter
Kayia Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden I år skal jeg feire med kjæresten, jr og hans kjæreste, hennes foreldre og kjærestens familie. Det blir bunad, tog, 17-mailunsj og middagsmeny i tradisjon tro. Gleder meg og håper på godvær😊 0 Siter
påskelilje Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden I år skal mannen og jeg til hans hjemsted 17.mai, og feire sammen med svigermor. Det har vi ikke gjort siden eldstemann gikk i barnehagen (og nå er han 27 😵😁) Så da blir det nok en liten tur ned til sentrum og se på folkelivet, deretter rømmegrøt og spekemat hjemme. Blir det fint vær, tar vi kanskje en tur på stølen også. Da må vi ha med flagg 🇳🇴 Den langhelga skal vi hjelpe yngstedattera å flytte fra ett kollektiv til et annet. Det blir fint! 0 Siter
morsan Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden Har ikke rukket å legge planer ennå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.