Gå til innhold

Hva gjør du på 17.mai i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir obligatorisk barnetog. Håper på å kunne jobbe kveld etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år skal jeg feire med kjæresten, jr og hans kjæreste, hennes foreldre og kjærestens familie. Det blir bunad, tog, 17-mailunsj og middagsmeny i tradisjon tro. Gleder meg og håper på godvær😊

påskelilje
Skrevet

I år skal mannen og jeg til hans hjemsted 17.mai, og feire sammen med svigermor. Det har vi ikke gjort siden eldstemann gikk i barnehagen (og nå er han 27 😵😁) Så da blir det nok en liten tur ned til sentrum og se på folkelivet, deretter rømmegrøt og spekemat hjemme. Blir det fint vær, tar vi kanskje en tur på stølen også. Da må vi ha med flagg 🇳🇴

Den langhelga skal vi hjelpe yngstedattera å flytte fra ett kollektiv til et annet. Det blir fint!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...