krøll9 Skrevet 22. april Skrevet 22. april Det blir obligatorisk barnetog. Håper på å kunne jobbe kveld etterpå. 0 Siter
Kayia Skrevet 23. april Skrevet 23. april I år skal jeg feire med kjæresten, jr og hans kjæreste, hennes foreldre og kjærestens familie. Det blir bunad, tog, 17-mailunsj og middagsmeny i tradisjon tro. Gleder meg og håper på godvær😊 0 Siter
påskelilje Skrevet 24. april Skrevet 24. april I år skal mannen og jeg til hans hjemsted 17.mai, og feire sammen med svigermor. Det har vi ikke gjort siden eldstemann gikk i barnehagen (og nå er han 27 😵😁) Så da blir det nok en liten tur ned til sentrum og se på folkelivet, deretter rømmegrøt og spekemat hjemme. Blir det fint vær, tar vi kanskje en tur på stølen også. Da må vi ha med flagg 🇳🇴 Den langhelga skal vi hjelpe yngstedattera å flytte fra ett kollektiv til et annet. Det blir fint! 0 Siter
Ekstra Skrevet 24. april Skrevet 24. april Skal på frokost til en venninne og til noen andre venner på ettermiddagen/kvelden. Usikker på om jeg får/orker å klemme inn noe tog mellom der. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Drikke kaffe på verandaen, slappe av med grillmat og bare kose meg hjemme. Elsker det Anonymkode: 714e7...cec 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.