Gå til innhold

Renholder, syk og ikke lov til å være syk.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg får klagen 🥴

Anonymkode: a722e...96d

Jeg hadde sett meg opp etter en annen jobb.

Anonymkode: de09f...d3f

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er ikke lett.

Ingen har sagt at det skal være lett. Man må tåle å stå i ubehaget det medfører på kort sikt.

Jeg har ikke noe grunnlag for å mene om hvor dine grenser skal gå ift. sykemelding.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (7 timer siden):

Ingen har sagt at det skal være lett. Man må tåle å stå i ubehaget det medfører på kort sikt.

Jeg har ikke noe grunnlag for å mene om hvor dine grenser skal gå ift. sykemelding.

Jeg spurte deg ikke da, så du trenger ikke svare..

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.4.2026 den 19.55):

Blir alltid så sure miner. Så får jeg dobbelt med arbeid når jeg kommer tilbake igjen. Er så dumt.. 

Jeg hadde også et yrke hvor jeg fikk dobbelt arbeid når jeg kom tilbake igjen. Jeg måtte også gjøre noe arbeid om morgenen før jobb startet den dagen jeg var syk. Tror egentlig det er vanlig i mange yrker. Men er du syk så er du syk. Da må du ta ansvar for det og ta ut egenmelding. Så må du heller tåle ekstra arbeid når du kommer tilbake.

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg spurte deg ikke da, så du trenger ikke svare..

Jo, det var akkurat det du gjorde, og svarene dine hittil viser at du egentlig ikke er interessert i å finne løsninger på problemet du tar opp.

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg får klagen 🥴

Dersom folk klager over redusert renhold til deg, så er det jo bare å si at du har vært syk og at arbeidsgiver velger å ikke bruke vikar ved korttidsfravær. Du trenger ikke ta klagen innover deg, du vet jo at du ikke har gjort noe galt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2026 den 9.57):

Jeg får klagen 🥴

So what, bare henvis til sjefen.

Anonymkode: dd6f6...c4b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...