AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har aldri smakt, jeg antar jeg ikke liker det. Anonymkode: e3e32...353 0 Siter
Ekstra Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Elsker både østers, blåskjell og kamskjell, men har litt problemer med snegler. 0 Siter
Osten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Elsker blåskjell, ikke så glad i kamskjell. Har aldri smakt verken østers eller snegler. Kan ikke egentlig tenke meg å smake på snegler heller 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden Nei. Anonymkode: 86dd3...278 0 Siter
psykedeliker Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden (endret) Ja, ihvertfall hvis det følger med champagne. Endret 40 minutter siden av psykedeliker 0 Siter
Dorthe Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Jeg liker østers, blekksprut og snegler. Men står over blåskjell og kamskjell. 0 Siter
Grendel Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden Tåler ikke skjell. Jeg kan spise snegler, men koser meg ikke med det. Blekksprut kan være godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.