AnonymBruker Skrevet 24. april Skrevet 24. april Jeg har aldri smakt, jeg antar jeg ikke liker det. Anonymkode: e3e32...353 0 Siter
Ekstra Skrevet 24. april Skrevet 24. april Elsker både østers, blåskjell og kamskjell, men har litt problemer med snegler. 0 Siter
Osten Skrevet 24. april Skrevet 24. april Elsker blåskjell, ikke så glad i kamskjell. Har aldri smakt verken østers eller snegler. Kan ikke egentlig tenke meg å smake på snegler heller 0 Siter
psykedeliker Skrevet 24. april Skrevet 24. april (endret) Ja, ihvertfall hvis det følger med champagne. Endret 24. april av psykedeliker 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. april Skrevet 24. april Jeg liker østers, blekksprut og snegler. Men står over blåskjell og kamskjell. 0 Siter
Grendel Skrevet 24. april Skrevet 24. april Tåler ikke skjell. Jeg kan spise snegler, men koser meg ikke med det. Blekksprut kan være godt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. april Skrevet 24. april Aldri smakt så vet ikke. Anonymkode: f96ab...2de 0 Siter
nachnoo Skrevet 24. april Skrevet 24. april Kamskjell er vidunderlig, østers er godt, blåskjell er tamt, snegler spiser jeg ikke. 0 Siter
emilie321 Skrevet 24. april Skrevet 24. april Har ikke spist noe av det. Tror ikke jeg får i meg noe av det pga konsistensen. Men har smakt froskelår. Tror ikke jeg kommer til å spise det igjen. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 24. april Skrevet 24. april Jeg liker alt bortsett fra snegler. Jeg har ikke smakt, men regner med jeg ikke liker det. Blåskjell begynte jeg å like etter en tur til Italia for mange år siden. Sausen til blåskjellene er avgjørende. 0 Siter
Vendi Skrevet 24. april Skrevet 24. april (endret) emilie321 skrev (53 minutter siden): Har ikke spist noe av det. Tror ikke jeg får i meg noe av det pga konsistensen. Men har smakt froskelår. Tror ikke jeg kommer til å spise det igjen. Froskelår.. huff, høres så ekkelt ut.. 🤢 Tror ikke jeg ville ha smakt det. 😅 Endret 24. april av Vendi 0 Siter
emilie321 Skrevet 24. april Skrevet 24. april Vendi skrev (7 minutter siden): Froskelår.. huff, hørtes ekkelt ut.. 🤢 Det syntes jeg også det hørtes ut som, men det var faktisk ikke så ille 0 Siter
Vendi Skrevet 24. april Skrevet 24. april emilie321 skrev (Akkurat nå): Det syntes jeg også det hørtes ut som, men det var faktisk ikke så ille Hehe, ok Jeg har spist blekksprut på kinarestaurant da. Innbakt blekksprut i sursøt saus, eller noe sånt 😛 Tror mye går an å spise bare tilbehøret er godt. 1 Siter
Lillemus Skrevet 24. april Skrevet 24. april Blåskjell er godt, resten du nevner har jeg ikke smakt og har egentlig ingen planer om det heller. 0 Siter
Sakura Skrevet 24. april Skrevet 24. april Sakura skrev (7 timer siden): Nei, det spiser jeg ikke. Jeg spiser reker av sjømat. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.