Gå til innhold

Østers, snegler, blåskjell, kamskjell liker du det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blåskjell er knallgodt

Anonymkode: 1b015...f8f

Videoannonse
Annonse
Den forsvunne diamanten
Skrevet

Elsker alt sånt! Nam nam

Skrevet
Nicklusheletida skrev (På 24.4.2026 den 19.50):

Jeg liker alt bortsett fra snegler. Jeg har ikke smakt, men regner med jeg ikke liker det. Blåskjell begynte jeg å like etter en tur til Italia for mange år siden. Sausen til blåskjellene er avgjørende. 

Jeg har spist snegler et par ganger. Det er tilberedt med hvitløk og smaker da kun hvitløk. Det er en litt seig trevl.

Jeg klarer altså ikke å kose meg med det. Det er ikke veldig ekkelt, men det er en snegle. Det er ikke noe jeg tenker man skal spise når jeg ser det i hagen. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde noen tilbudt meg 1 million kroner for å spise 100 gram hver av disse rettene, hadde jeg takket nei. Mvh TS

Anonymkode: e3e32...353

Skrevet

Østers og kamskjell er skikkelig godt, men jeg spiser det kun på restaurant, syns sjelden kvaliteten holder om jeg kjøper med til hjemmemåltid. Blåskjell spiser jeg i mindre kvanta, holder alltid av de beste når jeg koker kraft på blåskjell. Snegler spiser jeg kun dersom det har blitt svært godt tilberedt.

Hvorfor antar du at du ikke liker noe, når du aldri har smakt det? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...