Sakura Skrevet 26. april Skrevet 26. april (endret) Ser noen på dette pogramme? Siri er flink programleder. Endret 26. april av Sakura 0 Siter
laban Skrevet 26. april Skrevet 26. april Sakura skrev (50 minutter siden): Ser noen på dette pogramme? Nei, jeg ser aldri på konkurranseserier. Sakura skrev (50 minutter siden): Siri er flink programleder. Men etter alt medierabalderet rundt programlederbyttet, som selv jeg har fått med meg, var jeg overbevist om at hun heter Julie? 2 Siter
Lillemus Skrevet 26. april Skrevet 26. april Sakura skrev (1 time siden): Ser noen på dette pogramme? Siri er flink programleder. Hun heter Julie. 😉 Hun er flink, rolig og vennlig og tar ikke oppmerksomheten bort fra deltakerne slik forrige programleder gjorde. 2 Siter
Babette Skrevet 26. april Skrevet 26. april Lillemus skrev (3 timer siden): Hun heter Julie. 😉 Hun er flink, rolig og vennlig og tar ikke oppmerksomheten bort fra deltakerne slik forrige programleder gjorde. Ja, hun er flink og behagelig. Husker henne fra TV2-sporten, så var hun borte fra skjermen i lang tid etter en ulykke der hun skadet ryggen alvorlig. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april Sakura skrev (5 timer siden): Ser noen på dette pogramme? Siri er flink programleder. Den forrige programlederen het Ulrikke og den nåværende heter Julie. Hvor har du Siri fra? Anonymkode: 4ced9...be1 1 Siter
Sakura Skrevet 26. april Forfatter Skrevet 26. april Ja, hun hetter Julie😆likt ikke så godt Ulrikke hun tok så mye plass. Det gjør ikke Julie. 1 Siter
Sakura Skrevet 26. april Forfatter Skrevet 26. april Sakura skrev (43 minutter siden): Ja, hun hetter Julie😆likt ikke så godt Ulrikke hun tok så mye plass. Det gjør ikke Julie. Jeg synes de alle er flinke bakerer og de er kreative. kjeksleketøy oppgaven den såg vanskelig ut. 0 Siter
Sakura Skrevet 26. april Forfatter Skrevet 26. april Babette skrev (3 timer siden): Ja, hun er flink og behagelig. Husker henne fra TV2-sporten, så var hun borte fra skjermen i lang tid etter en ulykke der hun skadet ryggen alvorlig. Husker godt henne fra TV-sporten, jeg husker ikke hvordan hun fikk denne rygg skaden,var hun med på TV-porgram når ulykken skjedde? 0 Siter
Sakura Skrevet 26. april Forfatter Skrevet 26. april (endret) Sakura skrev (1 minutt siden): Endret 26. april av Sakura 0 Siter
Babette Skrevet 26. april Skrevet 26. april Sakura skrev (34 minutter siden): Husker godt henne fra TV-sporten, jeg husker ikke hvordan hun fikk denne rygg skaden,var hun med på TV-porgram når ulykken skjedde? Ja, ulykken skjedde under en innspilling i regi av TV2 (ikke direktesending). Hun falt halvannen meter ned på et hardt gulv og landet på ryggen. 0 Siter
Sakura Skrevet 26. april Forfatter Skrevet 26. april (endret) Babette skrev (35 minutter siden): Ja, ulykken skjedde under en innspilling i regi av TV2 (ikke direktesending). Hun falt halvannen meter ned på et hardt gulv og landet på ryggen. Så fælt😢hun hang opp ned, og da hun falt på gulvet brakk hun en ryggvirvel, brystbeinet og flere ribbein. Åre 2009 Endret 26. april av Sakura 0 Siter
Vhanja Skrevet 27. april Skrevet 27. april Jeg ser på denne sesongen. Det er egentlig ikke en serie jeg følger med på, men vil se nå siden jeg kjenner Siri, ene deltakeren. 0 Siter
Sakura Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai (endret) Har dere en favoritt? jeg har Italieneren Andrea han er flink🙂 Endret 8. mai av Sakura 0 Siter
Vhanja Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Sakura skrev (1 time siden): Har dere en favoritt? jeg har Italieneren Andrea han er flink🙂 Jeg må jo nesten si Siri, siden jeg kjenner henne. Men ellers liker jeg... nå har jeg glemt hva han heter, han fra Stavanger. Hun fra Karmøy/Haugesund er også koselig. 0 Siter
Sakura Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Vhanja skrev (36 minutter siden): Jeg må jo nesten si Siri, siden jeg kjenner henne. Men ellers liker jeg... nå har jeg glemt hva han heter, han fra Stavanger. Hun fra Karmøy/Haugesund er også koselig. Ja, jordmoren hun og er koselig🙂jeg kjenner ingen av de det gjør du Siri. Det er tydelig at damene er i fokus er favoritter. Italieneren Andrea han er flink men får ikke forkle🤔sikkert ikke flink nok han da. Er han homo spør for en venn? 0 Siter
Vhanja Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Sakura skrev (Akkurat nå): Ja, jordmoren hun og er koselig🙂jeg kjenner ingen av de det gjør du Siri. Det er tydelig at damene er i fokus er favoritter. Italieneren Andrea han er flink men får ikke forkle🤔sikkert ikke flink nok han da. Er han homo spør for en venn? Tenkte ikke på jordmoren. Hun med kort, blondt hår. Det aner jeg ikke. 😅 0 Siter
Sakura Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Vhanja skrev (1 minutt siden): Tenkte ikke på jordmoren. Hun med kort, blondt hår. Det aner jeg ikke. 😅 Hun fra Karmøy er flink enig i det🙂Ida er dommerens favoritt før var det Siri. En kan lurer på mye når det kommer til Italieneren om han er singel og😅han ønsket seg ei datter vis han fikk barn en gang hadde navne hennes klar. Dagens episode. 0 Siter
Vhanja Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Sakura skrev (2 minutter siden): Hun fra Karmøy er flink enig i det🙂Ida er dommerens favoritt før var det Siri. En kan lurer på mye når det kommer til Italieneren om han er singel og😅han ønsket seg ei datter vis han fikk barn en gang hadde navne hennes klar. Dagens episode. Har ikke sett dagens episoden enda. Skal se den i helgen. 1 Siter
Sakura Skrevet 8. mai Forfatter Skrevet 8. mai Vhanja skrev (Akkurat nå): Har ikke sett dagens episoden enda. Skal se den i helgen. 0 Siter
morsan Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Lillemus skrev (På 26.4.2026 den 7.43): Hun heter Julie. 😉 Hun er flink, rolig og vennlig og tar ikke oppmerksomheten bort fra deltakerne slik forrige programleder gjorde. Enig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.