Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ser noen på dette pogramme? Siri er flink programleder. 

Endret av Sakura
  • Sakura endret tittelen til Bakemesterskapet sesong 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sakura skrev (50 minutter siden):

Ser noen på dette pogramme?

Nei, jeg ser aldri på konkurranseserier.

Sakura skrev (50 minutter siden):

Siri er flink programleder. 

Men etter alt medierabalderet rundt programlederbyttet, som selv jeg har fått med meg, var jeg overbevist om at hun heter Julie?

Skrevet
Sakura skrev (1 time siden):

Hun heter Julie. 😉 Hun er flink, rolig og vennlig og tar ikke oppmerksomheten bort fra deltakerne slik forrige programleder gjorde.

Skrevet
Lillemus skrev (3 timer siden):

Hun heter Julie. 😉 Hun er flink, rolig og vennlig og tar ikke oppmerksomheten bort fra deltakerne slik forrige programleder gjorde.

Ja, hun er flink og behagelig. Husker henne fra TV2-sporten, så var hun borte fra skjermen i lang tid etter en ulykke der hun skadet ryggen alvorlig.

AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (5 timer siden):

Den forrige programlederen het Ulrikke og den nåværende heter Julie. Hvor har du Siri fra? 

Anonymkode: 4ced9...be1

Skrevet

Ja, hun hetter Julie😆likt ikke så godt Ulrikke hun tok så mye plass. Det gjør ikke Julie. 

Skrevet
Sakura skrev (43 minutter siden):

Ja, hun hetter Julie😆likt ikke så godt Ulrikke hun tok så mye plass. Det gjør ikke Julie. 

Jeg synes de alle er flinke bakerer og de er kreative. kjeksleketøy oppgaven den såg vanskelig ut. 

Skrevet
Babette skrev (3 timer siden):

Ja, hun er flink og behagelig. Husker henne fra TV2-sporten, så var hun borte fra skjermen i lang tid etter en ulykke der hun skadet ryggen alvorlig.

Husker godt henne fra TV-sporten, jeg husker ikke hvordan hun fikk denne rygg skaden,var hun med på TV-porgram når ulykken skjedde? 

Skrevet (endret)
Sakura skrev (1 minutt siden):

Endret av Sakura
Skrevet
Sakura skrev (34 minutter siden):

Husker godt henne fra TV-sporten, jeg husker ikke hvordan hun fikk denne rygg skaden,var hun med på TV-porgram når ulykken skjedde? 

Ja, ulykken skjedde under en innspilling i regi av TV2 (ikke direktesending). Hun falt halvannen meter ned på et hardt gulv og landet på ryggen.

Skrevet (endret)
Babette skrev (35 minutter siden):

Ja, ulykken skjedde under en innspilling i regi av TV2 (ikke direktesending). Hun falt halvannen meter ned på et hardt gulv og landet på ryggen.

Så fælt😢hun hang opp ned, og da hun falt på gulvet brakk hun en ryggvirvel, brystbeinet og flere ribbein. Åre 2009 

Endret av Sakura
Skrevet

Jeg ser på denne sesongen. Det er egentlig ikke en serie jeg følger med på, men vil se nå siden jeg kjenner Siri, ene deltakeren. 

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Har dere en favoritt? jeg har Italieneren  Andrea han er flink🙂

Endret av Sakura
Skrevet
Sakura skrev (1 time siden):

Har dere en favoritt? jeg har Italieneren  Andrea han er flink🙂

Jeg må jo nesten si Siri, siden jeg kjenner henne. 

Men ellers liker jeg... nå har jeg glemt hva han heter, han fra Stavanger.  Hun fra Karmøy/Haugesund er også koselig. 

Skrevet
Vhanja skrev (36 minutter siden):

Jeg må jo nesten si Siri, siden jeg kjenner henne. 

Men ellers liker jeg... nå har jeg glemt hva han heter, han fra Stavanger.  Hun fra Karmøy/Haugesund er også koselig. 

Ja, jordmoren hun og er koselig🙂jeg kjenner ingen av de det gjør du Siri. Det er tydelig at damene er i fokus er favoritter. Italieneren Andrea han er flink men får ikke forkle🤔sikkert ikke flink nok han da. Er han homo spør for en venn? 

Skrevet
Sakura skrev (Akkurat nå):

Ja, jordmoren hun og er koselig🙂jeg kjenner ingen av de det gjør du Siri. Det er tydelig at damene er i fokus er favoritter. Italieneren Andrea han er flink men får ikke forkle🤔sikkert ikke flink nok han da. Er han homo spør for en venn? 

Tenkte ikke på jordmoren. Hun med kort, blondt hår.

Det aner jeg ikke. 😅

Skrevet
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Tenkte ikke på jordmoren. Hun med kort, blondt hår.

Det aner jeg ikke. 😅

Hun fra Karmøy er flink enig i det🙂Ida er dommerens favoritt før var det Siri. En kan lurer på mye når det kommer til Italieneren om han er singel og😅han ønsket seg ei datter vis han fikk barn en gang hadde navne hennes klar. Dagens episode. 

Skrevet
Sakura skrev (2 minutter siden):

Hun fra Karmøy er flink enig i det🙂Ida er dommerens favoritt før var det Siri. En kan lurer på mye når det kommer til Italieneren om han er singel og😅han ønsket seg ei datter vis han fikk barn en gang hadde navne hennes klar. Dagens episode. 

Har ikke sett dagens episoden enda. Skal se den i helgen.

Skrevet
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Har ikke sett dagens episoden enda. Skal se den i helgen.

Skrevet
Lillemus skrev (På 26.4.2026 den 7.43):

Enig 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...