Gå til innhold

Bakemesterskapet sesong 3

Anbefalte innlegg

Gjest Sakura
Skrevet

Hvem vinner? jeg heier på alle utenom hun overvektige er ikke helt min type. Synnøve hun fra Karmøy heier jeg mest på🧁Karmøy er ikke så langt fra Stavanger. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sakura skrev (På 17.5.2026 den 18.40):

Hvem vinner? jeg heier på alle utenom hun overvektige er ikke helt min type. Synnøve hun fra Karmøy heier jeg mest på🧁Karmøy er ikke så langt fra Stavanger. 

Hvorfor trekker du fram at hun er overvektig i en slik setting? Er det derfor hun ikke er din type? For hun andre har du klart å få med deg både navnet og stedet hun kommer fra.

Gjest Sakura
Skrevet (endret)
morsan skrev (39 minutter siden):

Hvorfor trekker du fram at hun er overvektig i en slik setting? Er det derfor hun ikke er din type? For hun andre har du klart å få med deg både navnet og stedet hun kommer fra.

Hun hetter Ida hun er Trønder🙂jeg vet hva alle hetter i dette TV-program faktisk! Jeg trekker ikke fram Ida som overvektig dame! jeg forklarte hvordan hun ser ut! Dere vet ikke hva de disse folka hetter! ingen her ser på. Synnøve er fra Karmøy utenfor Haugesund🙂litt overvektig hun og🤪

Endret av Sakura
Gjest Sakura
Skrevet (endret)
Sakura skrev (13 minutter siden):

Hun hetter Ida hun er Trønder🙂jeg vet hva alle hetter i dette TV-program faktisk! Jeg trekker ikke fram Ida som overvektig dame! jeg forklarte hvordan hun ser ut! Dere vet ikke hva de disse folka hetter! ingen her ser på. Synnøve er fra Karmøy utenfor Haugesund🙂litt overvektig hun og🤪

Hadde Ida vært tynn så hadde jeg sagt hun tynne. Eller hun med langt hår osv. Hun er ikke min type nei men tydelig din type. Vi kan ikke like alle folk. Jordmoren ei som jobber som det i programmet. 

Endret av Sakura
Skrevet
Sakura skrev (2 timer siden):

Hadde Ida vært tynn så hadde jeg sagt hun tynne. Eller hun med langt hår osv. Hun er ikke min type nei men tydelig din type. Vi kan ikke like alle folk. Jordmoren ei som jobber som det i programmet. 

Jeg vet også hva de heter, og vet godt hun heter Ida og er fra Røros. Alle kan ikke like alle. Men du valgte likevel å bruke «overvektig» som identifikator og ikke navnet hennes, selv om du visste det. Det er det jeg reagerer på. 

Gjest Sakura
Skrevet
morsan skrev (2 timer siden):

Jeg vet også hva de heter, og vet godt hun heter Ida og er fra Røros. Alle kan ikke like alle. Men du valgte likevel å bruke «overvektig» som identifikator og ikke navnet hennes, selv om du visste det. Det er det jeg reagerer på. 

Marte fra Jessheim/Jordmoren. Andrea fra Italia. Siri fra Bergen med alle Tattoo.  

Gjest Sakura
Skrevet (endret)

Vis en skal henge seg opp i alt folk her skriver da blir live trist du! her skriver folk ord som overvekt og mye forskjellig. Da har ikke så mye å gjøre på om dagtid vis en skal se og leite etter ord som overvekt. Henge seg oppi dette orde. 

Endret av Sakura
Gjest Sakura
Skrevet

Ida som vant🥇jeg heiet på de to andre damene🙂

Lillemus
Skrevet
Sakura skrev (5 timer siden):

Jeg heiet på Ida eller Synnøve og synes det var rett person som vant. 😀🎂

Skrevet
Lillemus skrev (8 timer siden):

Jeg heiet på Ida eller Synnøve og synes det var rett person som vant. 😀🎂

Enig! 

Skrevet

Ida var jo superflink.  Jeg likte at hun tok det meste på sparket 😊

Gjest Sakura
Skrevet (endret)
Sakura skrev (16 timer siden):

Synnøve var flinkes i finalen🙂 speile hun laget var så fint🙂Ida var så arrogant og falsk alltid derfor likte jeg ikke henne så godt. 

Endret av Sakura
Lillemus
Skrevet
Sakura skrev (2 timer siden):

Synnøve var flinkes i finalen🙂 speile hun laget var så fint🙂Ida var så arrogant og falsk alltid derfor likte jeg ikke henne så godt. 

Hæ? Speilet til Synnøve var fint, men som dommerne påpekte så var det for enkelt i og med at det kunne monteres liggende og så bare reises opp etterpå.

Hvordan du får Ida til å være falsk og arrogant skjønner jeg ikke. 🤷‍♀️

Gjest Sakura
Skrevet
Lillemus skrev (12 minutter siden):

Hæ? Speilet til Synnøve var fint, men som dommerne påpekte så var det for enkelt i og med at det kunne monteres liggende og så bare reises opp etterpå.

Hvordan du får Ida til å være falsk og arrogant skjønner jeg ikke. 🤷‍♀️

Menneske kjenner🙂det som Ida laget var ikke noe fint synes jeg. 

Gjest Sakura
Skrevet
Sakura skrev (12 minutter siden):

Menneske kjenner🙂det som Ida laget var ikke noe fint synes jeg. 

Ida  " jeg er flinkes " rart hun aldri sa dette høgt. Hun elsket skrytte hun fikk. 

Skrevet

Helt enig med @Lillemus - Ida fremsto ikke falsk og arrogant. Man er ikke menneskekjenner fordi man mener at hun var det. Men vi kan alle havne der at hvis man bare ikke liker noen, så blir man i overkant streng. 

Ida er dessuten ung, og det er større risiko for at man ikke alltid har pokerfjes og/eller har sterkere følelser knyttet til ting som skjer, jo yngre man er. Det kunne vi se også hos folk i 30-årene, som Andrea og Marte. Etter hvert som livet setter sine spor, og man har opplevd mer av både glede og skuffelse, blir man mer blasert. Arnfinn fx var rolig som skjæra på tunet, og Synnøve nesten likeså.

Gjest Sakura
Skrevet (endret)
morsan skrev (16 minutter siden):

Helt enig med @Lillemus - Ida fremsto ikke falsk og arrogant. Man er ikke menneskekjenner fordi man mener at hun var det. Men vi kan alle havne der at hvis man bare ikke liker noen, så blir man i overkant streng. 

Ida er dessuten ung, og det er større risiko for at man ikke alltid har pokerfjes og/eller har sterkere følelser knyttet til ting som skjer, jo yngre man er. Det kunne vi se også hos folk i 30-årene, som Andrea og Marte. Etter hvert som livet setter sine spor, og man har opplevd mer av både glede og skuffelse, blir man mer blasert. Arnfinn fx var rolig som skjæra på tunet, og Synnøve nesten likeså.

Jeg er 40 år har levd live, Ida er ung og umoden. 

Endret av Sakura
Gjest Sakura
Skrevet
Sakura skrev (5 timer siden):

Jeg er 40 år har levd live, Ida er ung og umoden. 

Ida er laget mange fine🍰der er jeg og enig i hun er flink til å være ung🙂

Skrevet

Syntes Ida fortjente å vinne, hun laget utrolig mye bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...