AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg var sur og sint! Brukte alkohol,gutter og festing for det det var verdt. Anonymkode: 2e2f1...82e 0 Siter
Glitter Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden Var rolig fram til 16 års alder. Da begynte jeg å feste og ble seksuelt aktiv. Slet med depresjon og slikt. Slet med å komme meg på skolen, men klarte akkurat å holde meg innenfor fraværsgrensen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden Glitter skrev (3 minutter siden): Var rolig fram til 16 års alder. Da begynte jeg å feste og ble seksuelt aktiv. Slet med depresjon og slikt. Slet med å komme meg på skolen, men klarte akkurat å holde meg innenfor fraværsgrensen. Jeg var som deg, rolig til jeg var 15 her. Leit at du strevde med depresjon fra så ung alder av. Fikk du rett hjelp tidlig? Ts Anonymkode: 2e2f1...82e 0 Siter
Glitter Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg var som deg, rolig til jeg var 15 her. Leit at du strevde med depresjon fra så ung alder av. Fikk du rett hjelp tidlig? Ts Anonymkode: 2e2f1...82e Nei fikk lite hjelp før jeg var 25. Dvs brukte Cipralex i 6 mnd da jeg var 18, men det funket ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden Glitter skrev (4 minutter siden): Nei fikk lite hjelp før jeg var 25. Dvs brukte Cipralex i 6 mnd da jeg var 18, men det funket ikke. Det er vondt og ikke godt nok. Kanskje man kunne stoppet sykdommen fra utvikling om noen hadde gitt deg det du trengte... Anonymkode: 2e2f1...82e 0 Siter
laban Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden Jeg var et kjedelig skolelys, ikke spesielt opprørsk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden laban skrev (3 minutter siden): Jeg var et kjedelig skolelys, ikke spesielt opprørsk. Skulle ønske jeg var som deg istedenfor; fokus på skolen. Ts Anonymkode: 2e2f1...82e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.