AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april Jeg var sur og sint! Brukte alkohol,gutter og festing for det det var verdt. Anonymkode: 2e2f1...82e 0 Siter
Glitter Skrevet 26. april Skrevet 26. april Var rolig fram til 16 års alder. Da begynte jeg å feste og ble seksuelt aktiv. Slet med depresjon og slikt. Slet med å komme meg på skolen, men klarte akkurat å holde meg innenfor fraværsgrensen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april Glitter skrev (3 minutter siden): Var rolig fram til 16 års alder. Da begynte jeg å feste og ble seksuelt aktiv. Slet med depresjon og slikt. Slet med å komme meg på skolen, men klarte akkurat å holde meg innenfor fraværsgrensen. Jeg var som deg, rolig til jeg var 15 her. Leit at du strevde med depresjon fra så ung alder av. Fikk du rett hjelp tidlig? Ts Anonymkode: 2e2f1...82e 0 Siter
Glitter Skrevet 26. april Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg var som deg, rolig til jeg var 15 her. Leit at du strevde med depresjon fra så ung alder av. Fikk du rett hjelp tidlig? Ts Anonymkode: 2e2f1...82e Nei fikk lite hjelp før jeg var 25. Dvs brukte Cipralex i 6 mnd da jeg var 18, men det funket ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april Glitter skrev (4 minutter siden): Nei fikk lite hjelp før jeg var 25. Dvs brukte Cipralex i 6 mnd da jeg var 18, men det funket ikke. Det er vondt og ikke godt nok. Kanskje man kunne stoppet sykdommen fra utvikling om noen hadde gitt deg det du trengte... Anonymkode: 2e2f1...82e 0 Siter
laban Skrevet 26. april Skrevet 26. april Jeg var et kjedelig skolelys, ikke spesielt opprørsk. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april laban skrev (3 minutter siden): Jeg var et kjedelig skolelys, ikke spesielt opprørsk. Skulle ønske jeg var som deg istedenfor; fokus på skolen. Ts Anonymkode: 2e2f1...82e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. april Skrevet 26. april Jeg var rett og slett gal og vill fra jeg var ca 14 år, må ha vært manier inni der for makan. Ja. Men i perioder isolerte jeg meg og var stille og rolig, ville ikke være med venner. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april stjernestøv skrev (17 minutter siden): Jeg var rett og slett gal og vill fra jeg var ca 14 år, må ha vært manier inni der for makan. Ja. Men i perioder isolerte jeg meg og var stille og rolig, ville ikke være med venner. Møtte du opp på skolen? Anonymkode: 2e2f1...82e 0 Siter
hattifnattus Skrevet 26. april Skrevet 26. april Jeg slet kraftig med skolevegring. Passet ikke inn og gikk stort sett alene. Var ikke noe opprørsk i form av festing eller utagering, men var ofte sint og redd og det kom ut da jeg var hjemme fordi jeg slet på skolen og jeg slet hjemme rundt foreldrene mine. Kan ikke huske at jeg egentlig hadde noen og satt mesteparten av tiden på rommet mitt. Jeg er sjeleglad for at de årene der er over. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april hattifnattus skrev (2 minutter siden): Jeg slet kraftig med skolevegring. Passet ikke inn og gikk stort sett alene. Var ikke noe opprørsk i form av festing eller utagering, men var ofte sint og redd og det kom ut da jeg var hjemme fordi jeg slet på skolen og jeg slet hjemme rundt foreldrene mine. Kan ikke huske at jeg egentlig hadde noen og satt mesteparten av tiden på rommet mitt. Jeg er sjeleglad for at de årene der er over. Så vondt å lese. Sluttet du på skolen etter niende klasse? Anonymkode: 2e2f1...82e 0 Siter
hattifnattus Skrevet 26. april Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så vondt å lese. Sluttet du på skolen etter niende klasse? Anonymkode: 2e2f1...82e Jeg fullførte alle 10 årene men måtte ha noen års pause før jeg klarte å ta igjen videregående. Da var jeg i starten av tyveårene og mestret det mye bedre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april hattifnattus skrev (1 minutt siden): Jeg fullførte alle 10 årene men måtte ha noen års pause før jeg klarte å ta igjen videregående. Da var jeg i starten av tyveårene og mestret det mye bedre. Bra at du tok en pause! Og utrolig fint å lese at du tross motgangen og strevet fikk takk vgs. Jobber du nå? Anonymkode: 2e2f1...82e 0 Siter
Grendel Skrevet 26. april Skrevet 26. april (endret) Jeg var heller beskjeden og nerdete, men jeg var ikke super prektig. Jeg var med på festing og råkjøring, som de fleste den gangen på den plassen. Endret 26. april av Grendel 0 Siter
hattifnattus Skrevet 26. april Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bra at du tok en pause! Og utrolig fint å lese at du tross motgangen og strevet fikk takk vgs. Jobber du nå? Anonymkode: 2e2f1...82e Nei, jeg ble ufør for noen år siden. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. april Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Møtte du opp på skolen? Anonymkode: 2e2f1...82e Skulket mye. 0 Siter
Babette Skrevet 26. april Skrevet 26. april Jeg elsket skolen, leste mye i fritiden og var veldig skoleflink. Hadde stort sett et lyst sinn, men skrev en del dystre dikt. Ble også politisk interessert mot slutten av tenårene. Jeg var også glad i idrett. Kom sent i gang med festing og gutter. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april Jeg skulka masse, og hadde kriminelle tendenser. Vokste det av meg. Anonymkode: 70230...e72 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.