Gå til innhold

Hvordan var du som tenåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var inadvent som ungdom hadde en fin skoletid. Jeg elsket musikk likt som i dag😁Fritidsaktiviteter gikk jeg på teater og tegne og male kurs. Dagtid piano øvelse og trening. Festet ikke holt meg til manus. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Sakura skrev (32 minutter siden):

Jeg var inadvent og som ungdom. 

Utdannet Barne og ungdomsarbeidere som 23 åringen. Jeg hadde jobbet siden jeg var 16-17 år i barnehage. Jeg ville jobbe på sykehus som sykepleier husker jeg. Angret litt på utdanningen min. 

Endret av Sakura
Skrevet

Jeg var stort sett snill og grei. Har aldri vært noen fester eller tøyd grenser noe særlig. Var middels flink på skolen.

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg var en helt vanlig tenåring.

AnonymBruker
Skrevet
Nicklusheletida skrev (6 minutter siden):

Jeg var en helt vanlig tenåring.

Sur og tverr?😉

Anonymkode: 2e2f1...82e

Nicklusheletida
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Sur og tverr?😉

Anonymkode: 2e2f1...82e

Det kunne nok skje innimellom :) Spesielt når min mor hevdet jeg var i trassalderen. Jeg mente nemlig at det var hun som var i trassalderen. 

Nattestid
Skrevet

Jeg var rolig, innadvent og gjorde ikke noe galt. Var nok litt for pliktoppfyllende, for det var ikke rom for noe annet. Hadde en veldig streng far, og ble en del plaget på skolen. Etter hvert som jeg ble eldre, fra 16-årsalder, så skeiet jeg litt mer ut, og var med på fester her og der, gikk på byen. Husker det som en veldig gøy periode, før jeg ble 20.

Hadde ikke noe ungdomsopprør eller trass, det kom senere i livet for meg. Fordi jeg ikke visste bedre og jeg turte ikke, som ung.

Skrevet

Jeg var veldig pliktoppfyllende. Var solist i ten sing koret og drev med politikk. Ble valgt inn i kommunestyret som attenåring så når jeg ser tilbake er det politikken jeg husker best. 

Jeg slet med psyken fra andre klasse i videregående og fikk ikke hjelp før jeg ble kjærest til en som spilte i band med fastlegen min i begynnelsen av 20 årene. Da kom fastlegen en gang vi satt på pub og sa at han observerte at jeg var syk og at han ville jeg skulle begynne på medisiner.

påskelilje
Skrevet

Jeg var skoleflink, pliktoppfyllende,  likte skolen. Hadde ikke så mange venner på ungdomsskolen,  men på videregående ble det annerledes. Jeg trivdes veldig godt. 

Jeg begynte med litt alkohol i 17-18 års alderen,  men det var ganske uskyldig.

Hjemme var jeg rolig og grei, tror jeg, ikke særlig i opposisjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...