Fru2020 Skrevet 26. april Skrevet 26. april nachnoo skrev (Akkurat nå): Det triste er at vi ikke kjenner noen effektiv behandling mot ME. Det er veldig trist og tyngende. For meg med både me og tilbakevendende depresjoner og diverse andre diagnoser jobber diagnosene sammen om å forsterke seg selv. Begge sykdommene påvirker hverandre negativt. Og så hjelper det ikke at helsevesenet er delt i forståelsen av sykdommen. Da kommer vi ingen vei og vi pasienter dras i begge retninger og må som ufaglærte gjøre vurderinger om hvilken retning vi skal følge 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april nachnoo skrev (4 minutter siden): Det triste er at vi ikke kjenner noen effektiv behandling mot ME. Jeg håper at noen forsker på lidelsen🙌 Anonymkode: 183dc...300 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april Skrevet 26. april Fru2020 skrev (1 time siden): Det er veldig trist og tyngende. For meg med både me og tilbakevendende depresjoner og diverse andre diagnoser jobber diagnosene sammen om å forsterke seg selv. Begge sykdommene påvirker hverandre negativt. Og så hjelper det ikke at helsevesenet er delt i forståelsen av sykdommen. Da kommer vi ingen vei og vi pasienter dras i begge retninger og må som ufaglærte gjøre vurderinger om hvilken retning vi skal følge Jeg så litt på en serie om helse på NRK nå og deriblant om ME. Det er garantert ikke det jeg har. Det er nok utbrenthet blandet med bipolar depresjon og stress. Anonymkode: 183dc...300 0 Siter
Fru2020 Skrevet 26. april Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg så litt på en serie om helse på NRK nå og deriblant om ME. Det er garantert ikke det jeg har. Det er nok utbrenthet blandet med bipolar depresjon og stress. Anonymkode: 183dc...300 Så bra hvis du tenker det ikke er det. Men utmattelse ved psykisk sykdom er like utfordrende tenker jeg. Håper du får god hjelp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.