Gå til innhold

Bipolar lidelse beskrives slik at man svinger mellom oppstemthet og nedstemthet. Andre som kun har hatt en oppstemthet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
nachnoo skrev (Akkurat nå):

Det triste er at vi ikke kjenner noen effektiv  behandling mot ME. 

Det er veldig trist og tyngende. For meg med både me og tilbakevendende depresjoner og diverse andre diagnoser jobber diagnosene sammen om å forsterke seg selv. Begge sykdommene påvirker hverandre negativt.

Og så hjelper det ikke at helsevesenet er delt i forståelsen av sykdommen. Da kommer vi ingen vei og vi pasienter dras i begge retninger og må som ufaglærte gjøre vurderinger om hvilken retning vi skal følge

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (4 minutter siden):

Det triste er at vi ikke kjenner noen effektiv  behandling mot ME. 

Jeg håper at noen forsker på lidelsen🙌

Anonymkode: 183dc...300

Skrevet
Fru2020 skrev (1 time siden):

Det er veldig trist og tyngende. For meg med både me og tilbakevendende depresjoner og diverse andre diagnoser jobber diagnosene sammen om å forsterke seg selv. Begge sykdommene påvirker hverandre negativt.

Og så hjelper det ikke at helsevesenet er delt i forståelsen av sykdommen. Da kommer vi ingen vei og vi pasienter dras i begge retninger og må som ufaglærte gjøre vurderinger om hvilken retning vi skal følge

Jeg så litt på en serie om helse på NRK nå og deriblant om ME. Det er garantert ikke det jeg har. Det er nok utbrenthet blandet med bipolar depresjon og stress. 

Anonymkode: 183dc...300

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...