AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april Fetter og kusiner går dere i begravelser til de? Anonymkode: 1a3d0...be2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april Ja, jeg hadde gjort det. Men jeg hadde også mye med dem å gjøre da jeg vokste opp. Så her er det ingen fasit. Anonymkode: 7bd06...c74 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, jeg hadde gjort det. Men jeg hadde også mye med dem å gjøre da jeg vokste opp. Så her er det ingen fasit. Anonymkode: 7bd06...c74 Ja, kontakten med de spiller nok og en rolle her. Anonymkode: 1a3d0...be2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april De jeg har hatt kontakt med som voksen hadde jeg gått til. Mulig de andre også. Anonymkode: 211ff...b56 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (16 minutter siden): De jeg har hatt kontakt med som voksen hadde jeg gått til. Mulig de andre også. Anonymkode: 211ff...b56 Det hadde jeg og. Anonymkode: 1a3d0...be2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april Det kommer ann på om vi har hatt kontakt eller ikke. Anonymkode: 4f9c9...42c 0 Siter
heckline Skrevet 27. april Skrevet 27. april Jeg hadde gjort det med mine søskenbarn, ja. Mannen har del fettere og kusiner han ikke har truffet på 30 år minst, som bor i andre landsdeler. Der hadde han/vi ikke deltatt, tror jeg. 0 Siter
LGLG Skrevet 27. april Skrevet 27. april Nei, jeg ville ikke gått i begravelsen til noen av de (tror jeg). Har ikke hatt kontakt med de siden jeg var liten og derfor føles det ikke riktig. 0 Siter
laban Skrevet 27. april Skrevet 27. april Ingen av mine søskenbarn står meg spesielt nær, men jeg hadde mye ganske kontakt med tre av dem som barn, siden vi bodde i samme by. Det er to som allerede har gått bort, og jeg var i begravelsen deres. Jeg kommer til å gå hvis jeg overlever flere av de som bor i min del av landet. For meg kommer dette ganske mye an på reiseveien. En av fetterne mine bor såpass langt unna at det krever flyreise eller overnatting for å dra dit. Derfor har kontakten vært minimal etter at vi ble voksne, og jeg tviler på at jeg reiser dit hvis det skulle bli aktuelt. 0 Siter
nachnoo Skrevet 27. april Skrevet 27. april Ja, det er selvsagt om det ikke er for lang avstand. 0 Siter
påskelilje Skrevet 27. april Skrevet 27. april Jeg har/hadde 21 kusiner/fettere. Kun én av dem er død, jeg var ikke i hennes begravelse. Tror hun døde da barna mine var veldig små, og jeg klarte nok ikke å prioritere begravelsen i en hektisk hverdag (5 timers kjøring herfra) Når det er sagt, så har jeg mer eller mindre kontakt med alle kusiner og fettere, og når den tid kommer, vil jeg gå i begravelsen så sant jeg får det til. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april Ja, og i hvert fall sørger vi for ett av søsknene går, så vi er representert. Anonymkode: 7a357...d71 0 Siter
Glitter Skrevet 27. april Skrevet 27. april Har ikke kontakt med mine søskenbarn og de bor på andre siden av landet så nei. Tviler på at de kommer i min. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april Har man ikke kontakt når man lever hvorfor gå i begravelse når de er død? Anonymkode: ad5a4...036 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har man ikke kontakt når man lever hvorfor gå i begravelse når de er død? Anonymkode: ad5a4...036 Ja og hun som sa at hun skulle komme i alle de som kom i hennes begravelse Anonymkode: 2aac3...5ad 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ja og hun som sa at hun skulle komme i alle de som kom i hennes begravelse Anonymkode: 2aac3...5ad Ja, det blir ikke så lett. Men det er respektløst å komme om man ikke hadde kontakt. Ikke bare med fettere og kusiner. Er det i så tilfelle for at andre skal se det? Anonymkode: ad5a4...036 0 Siter
LGLG Skrevet 27. april Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ja, det blir ikke så lett. Men det er respektløst å komme om man ikke hadde kontakt. Ikke bare med fettere og kusiner. Er det i så tilfelle for at andre skal se det? Anonymkode: ad5a4...036 Det er jeg ikke enig i. Selv om man har mistet kontakten kan man ha gode minner og ønske å hedre disse ved å gå i begravelsen. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april Jeg var ikke i begravelsen til 2 onkler og en bestemor. Lang reisevei og klaustrofobi ble vanskelig å organisere. Får lett panikkangst på tog og fly er helt uaktuelt. Jeg regner ikke med at mange kommer i min begravelse når den tid kommer. Det gjør meg ingenting. Men noen tar jo slikt ille opp. Anonymkode: e034e...407 0 Siter
Babette Skrevet 27. april Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det blir ikke så lett. Men det er respektløst å komme om man ikke hadde kontakt. Ikke bare med fettere og kusiner. Er det i så tilfelle for at andre skal se det? Anonymkode: ad5a4...036 To tilfeller der jeg anser det som respektløst å gå i begravelse: 1. Jeg er den hemmelige elskerinnen, og gir meg til kjenne overfor den sørgende enken. 2. Jeg har forårsaket avdødes død. Jeg kommer ikke på noen flere eksempler i farten. Det du mener er respektløst er jeg overhodet ikke enig i, og jeg forstår ikke hvordan du tenker. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april LGLG skrev (2 timer siden): Det er jeg ikke enig i. Selv om man har mistet kontakten kan man ha gode minner og ønske å hedre disse ved å gå i begravelsen. Babette skrev (33 minutter siden): To tilfeller der jeg anser det som respektløst å gå i begravelse: 1. Jeg er den hemmelige elskerinnen, og gir meg til kjenne overfor den sørgende enken. 2. Jeg har forårsaket avdødes død. Jeg kommer ikke på noen flere eksempler i farten. Det du mener er respektløst er jeg overhodet ikke enig i, og jeg forstår ikke hvordan du tenker. Om vedkommende dumpet eller var ufin med den som er død har de ikke så mye der å gjøre. Da er det for andre skal se det. Anonymkode: ad5a4...036 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.