laban Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Om vedkommende dumpet eller var ufin med den som er død har de ikke så mye der å gjøre. Da er det for andre skal se det. Anonymkode: ad5a4...036 Alle brudd trenger ikke være stygge og/eller forårsake livsvarig fiendtlighet? Det er ikke noe galt i å gå i begravelsen til en eks - det kan ha gått mange år siden "dumpingen", og forholdet mellom de to kan ha vært helt annerledes senere enn det var midt i bruddet. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Man går gjerne av respekt for de nærmeste gjenlevende. Jeg har gått i begravelser der jeg aldri har møtt avdøde. Anonymkode: 7a357...d71 0 Siter
Lillemus Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden laban skrev (1 time siden): Alle brudd trenger ikke være stygge og/eller forårsake livsvarig fiendtlighet? Det er ikke noe galt i å gå i begravelsen til en eks - det kan ha gått mange år siden "dumpingen", og forholdet mellom de to kan ha vært helt annerledes senere enn det var midt i bruddet. Nettopp. Noen av oss er faktisk venner med både eks og eksens nye partner etter et brudd også og jeg hadde blitt sønderknust om en av dem hadde gått bort. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.