AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:04 Skrevet mandag kl 13:04 Jeg har en livstro om at vi lever mange liv, at vi velger liv hvor vi skal lære noe bestemt og at hjelpere er med oss for å bistå oss på jorden. Dette er en virkelighetsoppfatning som jeg deler med svært mange. Ingenting spesielt med det. Men nå har det gått opp for meg at disse hjelperne forteller meg at mitt liv er over, at jeg har lært det jeg skal og at jeg kan reise tilbake. Dette kommer som automatiske tanker inn i hodet mitt. Selvfølgelig har jeg fri vilje, men budskapet til hjelperne er tydelig og kommer inn i hodet mitt hele dagen. Jeg fortalte dette til kontaktpersonen min på sykehuset uten å ha tenkt igjennom hvordan det kunne høres ut. Jeg deler jo denne livsoppfatningen med så mange så det er jo ikke noe sykt over det. Men nå kom jeg til å tenke at kanskje vil de her knytte det til sykdom? Tror dere det? Det er jo ikke noe mer spesielt enn andre religioner. Anonymkode: ae287...4d1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:28 Skrevet mandag kl 13:28 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har en livstro om at vi lever mange liv, at vi velger liv hvor vi skal lære noe bestemt og at hjelpere er med oss for å bistå oss på jorden. Dette er en virkelighetsoppfatning som jeg deler med svært mange. Ingenting spesielt med det. Men nå har det gått opp for meg at disse hjelperne forteller meg at mitt liv er over, at jeg har lært det jeg skal og at jeg kan reise tilbake. Dette kommer som automatiske tanker inn i hodet mitt. Selvfølgelig har jeg fri vilje, men budskapet til hjelperne er tydelig og kommer inn i hodet mitt hele dagen. Jeg fortalte dette til kontaktpersonen min på sykehuset uten å ha tenkt igjennom hvordan det kunne høres ut. Jeg deler jo denne livsoppfatningen med så mange så det er jo ikke noe sykt over det. Men nå kom jeg til å tenke at kanskje vil de her knytte det til sykdom? Tror dere det? Det er jo ikke noe mer spesielt enn andre religioner. Anonymkode: ae287...4d1 Du får vel vite tidspunkt og dato når du er ferdig her da? Lurer på når det er min tur. Anonymkode: 9f2dc...105 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:32 Skrevet mandag kl 13:32 Det kommer til og bli vurdert som symptomer på psykdom. Har du diskutert din livstro og at dette er din virkelighetsoppfatning med din kontaktperson på sykehuset? Anonymkode: 4a87e...318 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:36 Skrevet mandag kl 13:36 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kommer til og bli vurdert som symptomer på psykdom. Har du diskutert din livstro og at dette er din virkelighetsoppfatning med din kontaktperson på sykehuset? Anonymkode: 4a87e...318 Men hvorfor kan de se på det som sykdom? Hvis jeg hadde kalt dem engler og plassert den innenfor den kristne tro ville det da vært akseptert? Jeg har snakket om det med kontaktpersonen, men jeg tror ikke hun forstod det. Anonymkode: ae287...4d1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:48 Skrevet mandag kl 13:48 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men hvorfor kan de se på det som sykdom? Hvis jeg hadde kalt dem engler og plassert den innenfor den kristne tro ville det da vært akseptert? Jeg har snakket om det med kontaktpersonen, men jeg tror ikke hun forstod det. Anonymkode: ae287...4d1 Du sitter inne på en sykehusavdeling og forteller at om et kommende selvmord, men de skal ikke ta det som et sykdomstegn? Anonymkode: 8bf2b...877 1 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:49 Skrevet mandag kl 13:49 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg har en livstro om at vi lever mange liv, at vi velger liv hvor vi skal lære noe bestemt og at hjelpere er med oss for å bistå oss på jorden. Dette er en virkelighetsoppfatning som jeg deler med svært mange. Ingenting spesielt med det. Men nå har det gått opp for meg at disse hjelperne forteller meg at mitt liv er over, at jeg har lært det jeg skal og at jeg kan reise tilbake. Dette kommer som automatiske tanker inn i hodet mitt. Selvfølgelig har jeg fri vilje, men budskapet til hjelperne er tydelig og kommer inn i hodet mitt hele dagen. Jeg fortalte dette til kontaktpersonen min på sykehuset uten å ha tenkt igjennom hvordan det kunne høres ut. Jeg deler jo denne livsoppfatningen med så mange så det er jo ikke noe sykt over det. Men nå kom jeg til å tenke at kanskje vil de her knytte det til sykdom? Tror dere det? Det er jo ikke noe mer spesielt enn andre religioner. Anonymkode: ae287...4d1 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men hvorfor kan de se på det som sykdom? Hvis jeg hadde kalt dem engler og plassert den innenfor den kristne tro ville det da vært akseptert? Jeg har snakket om det med kontaktpersonen, men jeg tror ikke hun forstod det. Anonymkode: ae287...4d1 Det er disse automatiske tankene om at hjelperne forteller deg at livet ditt er over, som kommer til å bli vurdert som symptomer. Tror mange mener at de har hjelpere og engler rundt seg uten at det blir oppfattet som sykt. Anonymkode: 4a87e...318 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:51 Skrevet mandag kl 13:51 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du sitter inne på en sykehusavdeling og forteller at om et kommende selvmord, men de skal ikke ta det som et sykdomstegn? Anonymkode: 8bf2b...877 Jeg har ikke sagt jeg kommer til å ta selvmord. Jeg har fri vilje. Jeg sier at det er det hjelperne sier jeg bør gjøre fordi jeg er ødelagt og ute av stand til å lære mer i dette livet. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er disse automatiske tankene om at hjelperne forteller deg at livet ditt er over, som kommer til å bli vurdert som symptomer. Tror mange mener at de har hjelpere og engler rundt seg uten at det blir oppfattet som sykt. Anonymkode: 4a87e...318 Men hjelpere vet jo ting som ikke vi vet. Det er derfor de er der for å hjelpe. De vet jo bedre enn meg og bedre enn legene her. Men som jeg skriver så har jeg jo fri vilje. Anonymkode: ae287...4d1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:56 Skrevet mandag kl 13:56 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke sagt jeg kommer til å ta selvmord. Jeg har fri vilje. Jeg sier at det er det hjelperne sier jeg bør gjøre fordi jeg er ødelagt og ute av stand til å lære mer i dette livet. Anonymkode: ae287...4d1 Dette er 100% sykdom. Ingen er "ødelagt og ute av stand" for noe tull, det er sykdommen som forteller deg det. Har hatt det samme i slekta, såkalte "hjelpere" som fortalte h*n ikke var verdt noe og bare kunne ta livet sitt osv. Bare sykdom så langt øye kan se. Diskutere rikke mer med deg for dette må du diskutere med personalet. Anonymkode: 8bf2b...877 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:58 Skrevet mandag kl 13:58 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke sagt jeg kommer til å ta selvmord. Jeg har fri vilje. Jeg sier at det er det hjelperne sier jeg bør gjøre fordi jeg er ødelagt og ute av stand til å lære mer i dette livet. Men hjelpere vet jo ting som ikke vi vet. Det er derfor de er der for å hjelpe. De vet jo bedre enn meg og bedre enn legene her. Men som jeg skriver så har jeg jo fri vilje. Anonymkode: ae287...4d1 Tror du burde prate med din kontaktperson på sykehuset om disse tankene. Ikke her på et nettforum. Du er absolutt ikke ødelagt og ute av stand til å lære mer i dette livet. Beklager og måtte si det, men dette er syke tanker. Anonymkode: 4a87e...318 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:59 Skrevet mandag kl 13:59 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er 100% sykdom. Ingen er "ødelagt og ute av stand" for noe tull, det er sykdommen som forteller deg det. Har hatt det samme i slekta, såkalte "hjelpere" som fortalte h*n ikke var verdt noe og bare kunne ta livet sitt osv. Bare sykdom så langt øye kan se. Diskutere rikke mer med deg for dette må du diskutere med personalet. Anonymkode: 8bf2b...877 Støtter denne. Snakk med personalet der du er innlagt. Anonymkode: 4a87e...318 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:23 Skrevet mandag kl 14:23 Dette er vrangforestillingstanker om å ta ditt eget liv. Da har det bikket over til psykdom. Anonymkode: f1c17...8a0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:04 Skrevet mandag kl 15:04 Jeg har diskutert det med kontaktpersonen min nå. Jeg fortalte henne om min tro og jeg tror hun forstod litt iallefall. Så jeg tror ikke det blir noe trøbbel urav det. Tror hun aksepterte at det er min religion. Anonymkode: ae287...4d1 0 Siter
psykedeliker Skrevet mandag kl 16:36 Skrevet mandag kl 16:36 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis jeg hadde kalt dem engler og plassert den innenfor den kristne tro ville det da vært akseptert? Vi har religionsfrihet i Norge. Hvorfor skulle ikke akkurat dette være akseptert? 0 Siter
stjernestøv Skrevet mandag kl 17:05 Skrevet mandag kl 17:05 Det er akseptert hos fact og de støtter meg i min tro men de hadde sikkert reagert om jeg sa at hjelperne mine ville jeg skulle ta livet av meg, livet er nå kort nok som det er og de er der for å støtte oss. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:35 Skrevet mandag kl 18:35 psykedeliker skrev (1 time siden): Vi har religionsfrihet i Norge. Hvorfor skulle ikke akkurat dette være akseptert? Det tenker jeg også. stjernestøv skrev (1 time siden): Det er akseptert hos fact og de støtter meg i min tro men de hadde sikkert reagert om jeg sa at hjelperne mine ville jeg skulle ta livet av meg, livet er nå kort nok som det er og de er der for å støtte oss. Godt å høre at det er akseptert hos Fact. Jeg tenker at hjelperne vet noe jeg ikke vet og at det er derfor de ber meg om å avslutte dette livet nå. Jeg frykter for konsekvensene hvis jeg ikke lytter til de rådene jeg får. Anonymkode: ae287...4d1 0 Siter
psykedeliker Skrevet mandag kl 19:27 Skrevet mandag kl 19:27 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg tenker at hjelperne vet noe jeg ikke vet og at det er derfor de ber meg om å avslutte dette livet nå. De er ikke hjelpere hvis de ikke forteller deg hva de vet, slik at du kan gjøre din egen vurdering av saksforholdene. 0 Siter
Sakura Skrevet mandag kl 19:48 Skrevet mandag kl 19:48 Alle har en hjelper på den andre siden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:41 Skrevet mandag kl 20:41 psykedeliker skrev (1 time siden): De er ikke hjelpere hvis de ikke forteller deg hva de vet, slik at du kan gjøre din egen vurdering av saksforholdene. Det er jeg uenig i. De kan jo ikke akkurat ringe på døren og si hør nå her.... Hjelpere dytter deg i riktig retning og så må du gå selv. Anonymkode: ae287...4d1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:42 Skrevet mandag kl 20:42 Sakura skrev (52 minutter siden): Alle har en hjelper på den andre siden. Vi kan ha flere hjelpere tenker jeg. Feks flere forfedre. Jeg tror at mine to bestemødre har et ord med i laget. Anonymkode: ae287...4d1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:46 Skrevet mandag kl 20:46 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jeg uenig i. De kan jo ikke akkurat ringe på døren og si hør nå her... Anonymkode: ae287...4d1 Men de kan jo tydeligvis kommunisere med deg. Men likevel vil de ikke utdype hvorfor de mener du faktisk skal ta ditt eget liv. Det er ingen "hjelper" i min bok. Anonymkode: f1c17...8a0 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.