AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men de kan jo tydeligvis kommunisere med deg. Men likevel vil de ikke utdype hvorfor de mener du faktisk skal ta ditt eget liv. Det er ingen "hjelper" i min bok. Anonymkode: f1c17...8a0 Det jeg har kommet til er at de tidligere i livet ga meg klare råd som jeg ikke fulgte og det har ført til at jeg er ødelagt. Nå tror jeg at hvis jeg ikke følger rådene så blir noen andre ødelagt. Det er ikke tydelig beskjed jeg hsr fått, men jeg tror det er sammenhengen. Jeg kjenner dette spiser meg opp innvendig. Anonymkode: ae287...4d1 0 Siter
Sakura Skrevet 27. april Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men de kan jo tydeligvis kommunisere med deg. Men likevel vil de ikke utdype hvorfor de mener du faktisk skal ta ditt eget liv. Det er ingen "hjelper" i min bok. Anonymkode: f1c17...8a0 Det synes jeg og er rart med våres hjelper de vil oss død aller hva jeg skal si. Kanskje vi alle har to en ond og god hjelper i live. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 27. april Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hjelpere dytter deg i riktig retning og så må du gå selv. Det sier alle sjarlatanene også. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. april Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det jeg har kommet til er at de tidligere i livet ga meg klare råd som jeg ikke fulgte og det har ført til at jeg er ødelagt. Nå tror jeg at hvis jeg ikke følger rådene så blir noen andre ødelagt. Det er ikke tydelig beskjed jeg hsr fått, men jeg tror det er sammenhengen. Jeg kjenner dette spiser meg opp innvendig. Anonymkode: ae287...4d1 Siden du har sånn kontakt trenger ikke dette ikke være dine hjelpere men noen andre mer onde krefter, hjelperne dine vil nok ikke at du skal dø. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 28. april Skrevet 28. april stjernestøv skrev (2 timer siden): Siden du har sånn kontakt trenger ikke dette ikke være dine hjelpere men noen andre mer onde krefter, hjelperne dine vil nok ikke at du skal dø. Uansett hva man kaller det, er det bare underbevisstheten som prøver å fortelle deg noe. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. april Skrevet 28. april psykedeliker skrev (Akkurat nå): Uansett hva man kaller det, er det bare underbevisstheten som prøver å fortelle deg noe. Ok. Det tror ikke jeg da for det er mange nivåer på astralplanet, både lave og høye. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. april Skrevet 28. april 19 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har en livstro om at vi lever mange liv, at vi velger liv hvor vi skal lære noe bestemt og at hjelpere er med oss for å bistå oss på jorden. Anonymkode: ae287...4d1 Hva er grunnen til å tro på dette - hvor komme dett fra? Anonymkode: f1989...f24 0 Siter
psykedeliker Skrevet 28. april Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva er grunnen til å tro på dette - hvor komme dett fra? Kort forklart er det en tankegang som opprinnelig ble importert til den vestlige sivilsasjon fra mindre demokratiske land, der individet har færrre eller ingen utviklingsmuligeter slik at virkeligheten kan oppleves mer deterministisk. Tankegangen ble implementert i 60 - tallets motkultur, og var i den forstand en del av den legitime protesten mot datidens samfunnsforhold i vestlige land. Men senere degenererte tankegangen til å bli et verktøy for sjarlataner og manipulatorer, slik at de lettere kunne utnytte mennesker i sårbare livssituasjoner. For de som er oppriktig interessert i esoterisk kunnskap, vil jeg heller anbefale å studere våre egne tradisjoner først. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.