AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Siden vidregående skole har jeg bare sitter hjemme alene uten kontakt med andre. Blitt 40 år + nå. Hvordan få livserfaring? Føler meg ikke kompetent på livet. Anonymkode: 6ad33...838 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Du får livserfaring gjennom å leve. Bli aktiv med en hobby, delta i frivillig arbeid eller turgrupper. Gå et kurs, treff mennesker, begynn å trene... Utfordre deg selv og gå utenfor komfortsonen. Anonymkode: bfaff...68c 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Siden vidregående skole har jeg bare sitter hjemme alene uten kontakt med andre. Blitt 40 år + nå. Hvordan få livserfaring? Føler meg ikke kompetent på livet. Anonymkode: 6ad33...838 Meld deg på et eller anna: sjekk biblioteket for de har ofte litt ok foredrag eller kurs, sjekk kommunens hjemmesider for lavterskeltilbud, sjekk facebook for feks en turgruppe eller matlagingskurs eller noe anna i byen du bor i, oppsøk frivillig arbeid og bli kjent med flere på den måten, snakk litt med folk når du handler i butikken, les bøker fra det virkelige livet for det kan fortelle mye om andre menneskers liv, gå på kafe og ta en kaffe og observer folk rundt deg, lag den noen rutiner i hverdagen som gjør at du treffer folk og etterhvert kan småprate naturlig med dem (frisør/handle egg fra en fast bonde/ kjøpe en kaffe på et stamsted/ osv). Anonymkode: 53d7c...72c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden Du kan få min livserfaring. Jeg har opplevd så mye på godt og vondt, føles som jeg er 90 år. Men nærmer meg 50 Anonymkode: 1341f...514 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.