Gå til innhold

Formen varierer sånn.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Hvorfor varierer formen sånn på dager etter å ha sovet lite? Sist fredag sov jeg en time og gikk i begravelse, en time fikk jeg før jeg våknet i går kveld og i dag er jeg helt ødelagt. Godt det ikke var i dag for det hadde jeg ikke klart, fikk en reading i går og fikk en reaksjon på det...altså opptur så var lys våken i hele natt. Når det lysnet ble jeg veldig trøtt, mørket passet på meg. 

Ellers hadde jeg fire netter jeg sov godt og det var så godt og følte meg ganske bra om dagen da, har ikke tatt vival om dagen siden fredag. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

slik har jeg det også, og jeg er ikke engang syk :) 

Anonymkode: 56b82...d85

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei er jo ikke sikkert det har med sykdom å gjøre, bare at mine to bipolare venner har det på samme måten og sykepleieren sa det med søvnen kunne ha noe med diagnosen å gjøre. Det har jo faen meg vært sånn i alle år men da jeg var yngre var jeg lys våken om dagen og, nå blir jeg jo koko og uvel selv om jeg enkelte dager ikke merker at jeg ikke har sovet som sist fredag gikk det bra. 

Hva gjør du da? Bare lever med det? 

stjernestøv
Skrevet

Skjønner meg bare ikke på meg selv eller hvorfor jeg sliter med søvnen, tenker jo ikke på noe spesielt og det var en fin natt i natt. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Skjønner meg bare ikke på meg selv eller hvorfor jeg sliter med søvnen, tenker jo ikke på noe spesielt og det var en fin natt i natt. 

overgangsalder

stjernestøv skrev (14 minutter siden):

Nei er jo ikke sikkert det har med sykdom å gjøre, bare at mine to bipolare venner har det på samme måten og sykepleieren sa det med søvnen kunne ha noe med diagnosen å gjøre. Det har jo faen meg vært sånn i alle år men da jeg var yngre var jeg lys våken om dagen og, nå blir jeg jo koko og uvel selv om jeg enkelte dager ikke merker at jeg ikke har sovet som sist fredag gikk det bra. 

Hva gjør du da? Bare lever med det? 

lever med det ja, innretter meg etter det. normalt å bli mer sensitiv på ting når man blir eldre. Sleng deg en halvtime på dagen om du klarer, men alle får ikke det til. En får gjøre så godt man kan med det man har :) 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

overgangsalder

lever med det ja, innretter meg etter det. normalt å bli mer sensitiv på ting når man blir eldre. Sleng deg en halvtime på dagen om du klarer, men alle får ikke det til. En får gjøre så godt man kan med det man har :) 

hadde jeg ikke hatt flere symptomer hvis det er overgangsalder? Og jeg har jo slitt med dette i mange år men verre i perioder,også når ungene var små var jeg oppe om nettene for det leste jeg i dagbøker. 

Klarer ikke å sove om dagen eller legge meg ned, må sitte. Ja må jo bare leve med det uansett hva det er men min kamerat er jo ikke i overgangsalderen? Hva blir man mer sensitiv på når man blir eldre? Ustabil søvn? Ja man får gjøre så godt man kan :) 

Vil du ikke ha hormoner da? Jeg vil ikke det. 

Skrevet

Nei jeg gir faen i hva det er, jeg er som jeg er. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skulle til å skrive noe lignende, føler meg som et vrak og kan bli nervøs når jeg sover lite, og det kan bli en ond spiral.

Endret av Ekstra
Skrevet

Du må øve deg på å ikke stå opp av sengen etter så lite søvn. Selv om du ikke sover kan du ligge i sengen å slappe av. 

Skrevet
Fionys skrev (Akkurat nå):

Du må øve deg på å ikke stå opp av sengen etter så lite søvn. Selv om du ikke sover kan du ligge i sengen å slappe av. 

Har prøvd flere ganger å ligge der men klarer det ikke, må bare opp og det er synd. 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Har prøvd flere ganger å ligge der men klarer det ikke, må bare opp og det er synd. 

Hvorfor klarer du ikke å bli liggende?

Skrevet
Ekstra skrev (8 minutter siden):

Skulle til å skrive noe lignende, føler meg som et vrak og kan bli nervøs når jeg sover lite, og det kan bli en ond spiral.

Sliter du og med søvnen? Det er jo mange som gjør det, ja man kan vel bli et vrak av det. 

stjernestøv
Skrevet
Fionys skrev (Akkurat nå):

Hvorfor klarer du ikke å bli liggende?

Må bare stå opp for er lys våken og hva har man å gjøre i en seng da? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...