Gå til innhold

Formen varierer sånn.

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet

Det er da ganske vanlig å ha det slik for andre også. I går var jeg helt ødelagt når jeg kom hjem fra jobb, fordi jeg hadde hatt to netter på rad med for lite søvn. I natt har jeg sovet godt. 

Du skal jo ikke på jobb, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du stresser så mye det. Jeg tror ikke dette stresset gjør saken noe bedre.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ok bra det er vanlig da men rart det varierer sånn, glad det ikke var begravelse i dag. 

da hadde du sikkert fått mer krefter fordi du MÅTTE dra dit. i dag MÅ du ingenting og kropp og sjel er mer slapp. :) 

Anonymkode: 56b82...d85

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

da hadde du sikkert fått mer krefter fordi du MÅTTE dra dit. i dag MÅ du ingenting og kropp og sjel er mer slapp. :) 

Anonymkode: 56b82...d85

Ja det har du kanskje rett i for da var jeg skjerpet :) 

stjernestøv
Skrevet
Nicklusheletida skrev (3 minutter siden):

Det er da ganske vanlig å ha det slik for andre også. I går var jeg helt ødelagt når jeg kom hjem fra jobb, fordi jeg hadde hatt to netter på rad med for lite søvn. I natt har jeg sovet godt. 

Du skal jo ikke på jobb, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du stresser så mye det. Jeg tror ikke dette stresset gjør saken noe bedre.

Ok det var jo kjedelig da og verre når du har jobb ja. Jeg skal jo ikke på jobb nei, sant det. Kanskje alle har det sånn da innimellom, at det er helt normalt? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...