Nicklusheletida Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er da ganske vanlig å ha det slik for andre også. I går var jeg helt ødelagt når jeg kom hjem fra jobb, fordi jeg hadde hatt to netter på rad med for lite søvn. I natt har jeg sovet godt. Du skal jo ikke på jobb, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du stresser så mye det. Jeg tror ikke dette stresset gjør saken noe bedre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (2 minutter siden): Ok bra det er vanlig da men rart det varierer sånn, glad det ikke var begravelse i dag. da hadde du sikkert fått mer krefter fordi du MÅTTE dra dit. i dag MÅ du ingenting og kropp og sjel er mer slapp. Anonymkode: 56b82...d85 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): da hadde du sikkert fått mer krefter fordi du MÅTTE dra dit. i dag MÅ du ingenting og kropp og sjel er mer slapp. Anonymkode: 56b82...d85 Ja det har du kanskje rett i for da var jeg skjerpet 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Nicklusheletida skrev (3 minutter siden): Det er da ganske vanlig å ha det slik for andre også. I går var jeg helt ødelagt når jeg kom hjem fra jobb, fordi jeg hadde hatt to netter på rad med for lite søvn. I natt har jeg sovet godt. Du skal jo ikke på jobb, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du stresser så mye det. Jeg tror ikke dette stresset gjør saken noe bedre. Ok det var jo kjedelig da og verre når du har jobb ja. Jeg skal jo ikke på jobb nei, sant det. Kanskje alle har det sånn da innimellom, at det er helt normalt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.