Gå til innhold

Formen varierer sånn.

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet

Det er da ganske vanlig å ha det slik for andre også. I går var jeg helt ødelagt når jeg kom hjem fra jobb, fordi jeg hadde hatt to netter på rad med for lite søvn. I natt har jeg sovet godt. 

Du skal jo ikke på jobb, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du stresser så mye det. Jeg tror ikke dette stresset gjør saken noe bedre.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ok bra det er vanlig da men rart det varierer sånn, glad det ikke var begravelse i dag. 

da hadde du sikkert fått mer krefter fordi du MÅTTE dra dit. i dag MÅ du ingenting og kropp og sjel er mer slapp. :) 

Anonymkode: 56b82...d85

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

da hadde du sikkert fått mer krefter fordi du MÅTTE dra dit. i dag MÅ du ingenting og kropp og sjel er mer slapp. :) 

Anonymkode: 56b82...d85

Ja det har du kanskje rett i for da var jeg skjerpet :) 

stjernestøv
Skrevet
Nicklusheletida skrev (3 minutter siden):

Det er da ganske vanlig å ha det slik for andre også. I går var jeg helt ødelagt når jeg kom hjem fra jobb, fordi jeg hadde hatt to netter på rad med for lite søvn. I natt har jeg sovet godt. 

Du skal jo ikke på jobb, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du stresser så mye det. Jeg tror ikke dette stresset gjør saken noe bedre.

Ok det var jo kjedelig da og verre når du har jobb ja. Jeg skal jo ikke på jobb nei, sant det. Kanskje alle har det sånn da innimellom, at det er helt normalt? 

Skrevet
stjernestøv skrev (6 timer siden):

Sliter du og med søvnen? Det er jo mange som gjør det, ja man kan vel bli et vrak av det. 

Jeg sliter med søvnen periodevis. Da kan man fort føle seg psykisk syk, selv om det ikke er realiteten. Jeg er frisk.

AnonymBruker
Skrevet
Ekstra skrev (6 minutter siden):

Jeg sliter med søvnen periodevis. Da kan man fort føle seg psykisk syk, selv om det ikke er realiteten. Jeg er frisk.

Hvordan føler du deg psykisk syk da? Hvis du er frisk kan du vel ikke vite hvordan det er å være psykisk syk? 

Anonymkode: 29180...ffb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan føler du deg psykisk syk da? Hvis du er frisk kan du vel ikke vite hvordan det er å være psykisk syk? 

Anonymkode: 29180...ffb

Nei, tenkte kanskje noen kunne reagere på at jeg omtalte det som å føles psykisk syk. Det jeg mente var at nervene kan kjennes ganske frynsete når man har mangel på søvn og ikke får sove, og kanskje vet at man skal noe viktig som man burde være uthvilt til.

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (9 timer siden):

Nei er jo ikke sikkert det har med sykdom å gjøre, bare at mine to bipolare venner har det på samme måten og sykepleieren sa det med søvnen kunne ha noe med diagnosen å gjøre. Det har jo faen meg vært sånn i alle år men da jeg var yngre var jeg lys våken om dagen og, nå blir jeg jo koko og uvel selv om jeg enkelte dager ikke merker at jeg ikke har sovet som sist fredag gikk det bra. 

Hva gjør du da? Bare lever med det? 

Kan bipolar være årsaken? Jeg har samme. Veldig avhengig av søvnen. Aldri testet meg for bipolar,  men håper for guds skyld ikke jeg har det. To bekjente tok livet sitt pga det

Anonymkode: eda40...9f5

stjernestøv
Skrevet
Ekstra skrev (11 timer siden):

Ja da er det vel normalt da og har ingenting med sykdom å gjøre. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kan bipolar være årsaken? Jeg har samme. Veldig avhengig av søvnen. Aldri testet meg for bipolar,  men håper for guds skyld ikke jeg har det. To bekjente tok livet sitt pga det

Anonymkode: eda40...9f5

Vet ikke men er jo rar at mine bipolare venner sliter med det samme, men ser jo her at flere sliter med søvnen som er friske. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Ja da er det vel normalt da og har ingenting med sykdom å gjøre. 

Jeg vet jo ingen ting om det har med sykdom å gjøre for deg. Jeg omtalte bare hvordan det var for meg, og at det ikke nødvendigvis er et tegn på sykdom.

stjernestøv
Skrevet
Ekstra skrev (Akkurat nå):

Jeg vet jo ingen ting om det har med sykdom å gjøre for deg. Jeg omtalte bare hvordan det var for meg, og at det ikke nødvendigvis er et tegn på sykdom.

Jeg forstår det men virker som alle blir påvirket av å ikke sove, da er det ikke sikkert det har med sykdom å gjøre hos meg heller men en naturlig reaksjon. 

Skrevet

Det er et mareritt på alle måter å sove dårlig. Alle kan ta en natt el to, men når det er kronisk, blir det uutholdelig. Det hadde vært mindre problematisk om jeg ikke jobbet. Da tror jeg det er lettere å leve med. 

emilie321
Skrevet
cilie skrev (2 minutter siden):

Det er et mareritt på alle måter å sove dårlig. Alle kan ta en natt el to, men når det er kronisk, blir det uutholdelig. Det hadde vært mindre problematisk om jeg ikke jobbet. Da tror jeg det er lettere å leve med. 

Helt enig!

Nå er jo jeg uføretrygdet, men hadde ikke greid å jobbe slik søvnen min er.  Blir ganske fortvilet innimellom.

stjernestøv
Skrevet
cilie skrev (13 minutter siden):

Ja forstår ikke at folk klarer å gå på jobb da, det må være forferdelig tungt. 

Skrevet

Litt fysisk aktivitet er alltid bra.

Skrevet
emilie321 skrev (7 timer siden):

Helt enig!

Nå er jo jeg uføretrygdet, men hadde ikke greid å jobbe slik søvnen min er.  Blir ganske fortvilet innimellom.

stjernestøv skrev (7 timer siden):

Ja forstår ikke at folk klarer å gå på jobb da, det må være forferdelig tungt. 

Jeg tenker at jeg var både egoistisk og tankeløs  i svaret mitt. Jeg får skylde på at jeg var trøtt og sliten på jobb. Det er selvfølgelig sammensatte grunner til at man ikke jobber, og symptomtrykket kan bli stort og vondt uavhengig om man jobber el ei. 

emilie321
Skrevet
cilie skrev (9 minutter siden):

Jeg tenker at jeg var både egoistisk og tankeløs  i svaret mitt. Jeg får skylde på at jeg var trøtt og sliten på jobb. Det er selvfølgelig sammensatte grunner til at man ikke jobber, og symptomtrykket kan bli stort og vondt uavhengig om man jobber el ei. 

Jeg tenkte ikke noe på det, men ja det kan bli stort uavhengig om en jobber eller ikke. 

stjernestøv
Skrevet
cilie skrev (28 minutter siden):

Ja men jeg har forståelse for svaret ditt og skjønner hva du mener, jeg hadde ikke klart å jobbe så all honnør til deg for det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...