Fru2020 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har me. Ligger i gjennomsnitt 22 timer hver dag. Store deler av denne tiden klarer jeg ikke bruke mobil/lese/se tv. Jeg klarer bare å lytte til musikk. Jeg har en kriseplan, men den er full av aktiviteter.Jeg trenger en kriseplan for hva jeg kan gjøre mår det bare meg og tankene mine i sofaen. Noen som har noen tanker? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden bøker, tegneserier om bøker er for tungt, kryssord, film, serier, tegne eller fargelegge, lakke neglene dine, lese aviser på nett, skrive dagbok, håndarbeid men vet ikke om det blir for mye aktivitet (har en venn med ME som ikke klarer det), planlegge ukeshandling, planlegge julegaveshopping, planlegge ukesmeny og lage en fin kokebok på nett med egne oppskrifter, få noen til å ta klesvask så kan du sortere alle sokkene, høre på lydbok, planlegge hva du skal gjøre i sommer, skrive på dol eller nett generelt Anonymkode: f8c55...e04 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.