Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Når man vet at noen lyver og de som lyver vet at de lyver og antageligvis vet at du vet at de lyver, skal man bare spille med for å unngå drama? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger trenger en kanskje ikke poengtere det åpenbare, altså at det er løgn. Det er ikke alle kamper en trenger å ta.

Mens andre ganger bør man poengtere at noe er løgn. Å "unngå drama" høres rart ut, må det bli drama fordi en poengtere at noe ikke er tilfelle? 

Anonymkode: bf9f5...52e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen ganger trenger en kanskje ikke poengtere det åpenbare, altså at det er løgn. Det er ikke alle kamper en trenger å ta.

Mens andre ganger bør man poengtere at noe er løgn. Å "unngå drama" høres rart ut, må det bli drama fordi en poengtere at noe ikke er tilfelle? 

Anonymkode: bf9f5...52e

Ja det er ikke alle kamper man trenger å ta, det har jeg funnet ut og men det er irriterende. 

Ja da lager de drama, de er drama queens. 

Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Når man vet at noen lyver og de som lyver vet at de lyver og antageligvis vet at du vet at de lyver, skal man bare spille med for å unngå drama? 

Kommer vel helt an på hva det dreier seg om. Hva vil skje dersom man konfronterer vedkommende ved å si at "Hvorfor sier du dette, jeg vet at du lyver om det?"

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ja da lager de drama, de er drama queens.

Si gi de drama, til de brenner seg selv ut.

Skrevet
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Kommer vel helt an på hva det dreier seg om. Hva vil skje dersom man konfronterer vedkommende ved å si at "Hvorfor sier du dette, jeg vet at du lyver om det?"

Det kan bli skriking og blånekting og jeg er konfliktsky. 

Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Si gi de drama, til de brenner seg selv ut.

Jeg er konfliktsky og vil ha ro men mannen er av en annen mening. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Det kan bli skriking og blånekting og jeg er konfliktsky. 

Det er jo en helt annen problemstilling enn den du tar opp i hovedinnlegget.

Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Det er jo en helt annen problemstilling enn den du tar opp i hovedinnlegget.

Ok. Men det er et problem. 

Skrevet

Og jeg vil ikke ha flere konflikter, kommer ikke til å si et ord om verken det ene eller det andre. Det får mannen ta seg av hvis han må, jeg er lei. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...