stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Når man vet at noen lyver og de som lyver vet at de lyver og antageligvis vet at du vet at de lyver, skal man bare spille med for å unngå drama? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Noen ganger trenger en kanskje ikke poengtere det åpenbare, altså at det er løgn. Det er ikke alle kamper en trenger å ta. Mens andre ganger bør man poengtere at noe er løgn. Å "unngå drama" høres rart ut, må det bli drama fordi en poengtere at noe ikke er tilfelle? Anonymkode: bf9f5...52e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 57 minutter siden Forfatter Skrevet 57 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen ganger trenger en kanskje ikke poengtere det åpenbare, altså at det er løgn. Det er ikke alle kamper en trenger å ta. Mens andre ganger bør man poengtere at noe er løgn. Å "unngå drama" høres rart ut, må det bli drama fordi en poengtere at noe ikke er tilfelle? Anonymkode: bf9f5...52e Ja det er ikke alle kamper man trenger å ta, det har jeg funnet ut og men det er irriterende. Ja da lager de drama, de er drama queens. 0 Siter
Lillemus Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden stjernestøv skrev (3 minutter siden): Når man vet at noen lyver og de som lyver vet at de lyver og antageligvis vet at du vet at de lyver, skal man bare spille med for å unngå drama? Kommer vel helt an på hva det dreier seg om. Hva vil skje dersom man konfronterer vedkommende ved å si at "Hvorfor sier du dette, jeg vet at du lyver om det?" 0 Siter
psykedeliker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Ja da lager de drama, de er drama queens. Si gi de drama, til de brenner seg selv ut. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 54 minutter siden Forfatter Skrevet 54 minutter siden Lillemus skrev (1 minutt siden): Kommer vel helt an på hva det dreier seg om. Hva vil skje dersom man konfronterer vedkommende ved å si at "Hvorfor sier du dette, jeg vet at du lyver om det?" Det kan bli skriking og blånekting og jeg er konfliktsky. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 53 minutter siden Forfatter Skrevet 53 minutter siden psykedeliker skrev (1 minutt siden): Si gi de drama, til de brenner seg selv ut. Jeg er konfliktsky og vil ha ro men mannen er av en annen mening. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden stjernestøv skrev (2 minutter siden): Det kan bli skriking og blånekting og jeg er konfliktsky. Det er jo en helt annen problemstilling enn den du tar opp i hovedinnlegget. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 48 minutter siden Forfatter Skrevet 48 minutter siden psykedeliker skrev (1 minutt siden): Det er jo en helt annen problemstilling enn den du tar opp i hovedinnlegget. Ok. Men det er et problem. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6 minutter siden Forfatter Skrevet 6 minutter siden Og jeg vil ikke ha flere konflikter, kommer ikke til å si et ord om verken det ene eller det andre. Det får mannen ta seg av hvis han må, jeg er lei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.