Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Når man vet at noen lyver og de som lyver vet at de lyver og antageligvis vet at du vet at de lyver, skal man bare spille med for å unngå drama? 

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

17

• psykedeliker

11

• Osten

6

• AnonymBruker

3

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger trenger en kanskje ikke poengtere det åpenbare, altså at det er løgn. Det er ikke alle kamper en trenger å ta.

Mens andre ganger bør man poengtere at noe er løgn. Å "unngå drama" høres rart ut, må det bli drama fordi en poengtere at noe ikke er tilfelle? 

Anonymkode: bf9f5...52e

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen ganger trenger en kanskje ikke poengtere det åpenbare, altså at det er løgn. Det er ikke alle kamper en trenger å ta.

Mens andre ganger bør man poengtere at noe er løgn. Å "unngå drama" høres rart ut, må det bli drama fordi en poengtere at noe ikke er tilfelle? 

Anonymkode: bf9f5...52e

Ja det er ikke alle kamper man trenger å ta, det har jeg funnet ut og men det er irriterende. 

Ja da lager de drama, de er drama queens. 

Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Når man vet at noen lyver og de som lyver vet at de lyver og antageligvis vet at du vet at de lyver, skal man bare spille med for å unngå drama? 

Kommer vel helt an på hva det dreier seg om. Hva vil skje dersom man konfronterer vedkommende ved å si at "Hvorfor sier du dette, jeg vet at du lyver om det?"

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Si gi de drama, til de brenner seg selv ut.

stjernestøv
Skrevet
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Kommer vel helt an på hva det dreier seg om. Hva vil skje dersom man konfronterer vedkommende ved å si at "Hvorfor sier du dette, jeg vet at du lyver om det?"

Det kan bli skriking og blånekting og jeg er konfliktsky. 

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Si gi de drama, til de brenner seg selv ut.

Jeg er konfliktsky og vil ha ro men mannen er av en annen mening. 

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Det kan bli skriking og blånekting og jeg er konfliktsky. 

Det er jo en helt annen problemstilling enn den du tar opp i hovedinnlegget.

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Ok. Men det er et problem. 

stjernestøv
Skrevet

Og jeg vil ikke ha flere konflikter, kommer ikke til å si et ord om verken det ene eller det andre. Det får mannen ta seg av hvis han må, jeg er lei. 

Skrevet
psykedeliker skrev (1 time siden):

Er ikke skriking og blånekting drama? 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Ja det er ikke alle kamper man trenger å ta, det har jeg funnet ut og men det er irriterende. 

Hvis du ikke vil ha drama, så bare lar du løgnen være. Blås i det, du vet hva som er sant

stjernestøv
Skrevet
Osten skrev (Akkurat nå):

Hvis du ikke vil ha drama, så bare lar du løgnen være. Blås i det, du vet hva som er sant

Ja det er sant, er jo vant til det. De får bare lyve. 

Skrevet (endret)

Noen lyver og holder på bare for å lage drama, noen elsker og lever for drama og krangel. Jeg har en sånn i familien, pleier bare å gi meg og holde kjeft.

Endret av Osten
psykedeliker
Skrevet
Osten skrev (13 minutter siden):

Er ikke skriking og blånekting drama?

Har ikke sagt noe annet, men konfliktskyhet hos den som utsettes for det er en helt annen problemstilling.

Osten skrev (13 minutter siden):

Jeg har en sånn i familien, pleier bare å gi meg og holde kjeft.

Hvorfor setter du ikke hardt mot hardt og lar vedkommende brenne seg ut isteden?

stjernestøv
Skrevet
Osten skrev (40 minutter siden):

Noen lyver og holder på bare for å lage drama, noen elsker og lever for drama og krangel. Jeg har en sånn i familien, pleier bare å gi meg og holde kjeft.

Ja det er nok det beste, bare jatte med eller holde kjeft. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere ganger oppdaget når noen lyver til meg, og har da spurt om de har svart ærlig og det har gått sånn både og. Men var episoder der en type faktisk løy til meg om veldig mye om seg selv og livet sitt, jeg oppdaget ikke at han løy da han snakket for seg. Men har oppdaget det i ettertid. Forstår at typen løy mer enn han snakket sant. Men vi alle lyver fra tid til annen og jeg prøver å være mest mulig ærlig, men ja en er bare mennesker med feil og mangler alle.

Anonymkode: 61c45...10c

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har flere ganger oppdaget når noen lyver til meg, og har da spurt om de har svart ærlig og det har gått sånn både og. Men var episoder der en type faktisk løy til meg om veldig mye om seg selv og livet sitt, jeg oppdaget ikke at han løy da han snakket for seg. Men har oppdaget det i ettertid. Forstår at typen løy mer enn han snakket sant. Men vi alle lyver fra tid til annen og jeg prøver å være mest mulig ærlig, men ja en er bare mennesker med feil og mangler alle.

Her er det snakk om lystløgnere, lyver både om små og store ting. Bare tenker på de som tror på det, de har løyet om min familie til andre og vi har fått høre det igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (8 minutter siden):

Her er det snakk om lystløgnere, lyver både om små og store ting. Bare tenker på de som tror på det, de har løyet om min familie til andre og vi har fått høre det igjen. 

Kjenner til lystløgnere, for en vet ikke hva som er løgn og sannhet med slike folk.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjenner til lystløgnere, for en vet ikke hva som er løgn og sannhet med slike folk.

Nei det er akkurat det, skumle folk. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...