Gå til innhold

Anbefalte innlegg

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (47 minutter siden):

Bare tenker på de som tror på det, de har løyet om min familie til andre og vi har fått høre det igjen. 

Det er deres eget problem at de lar seg lure, hvorfor bry seg om dem?

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Det er deres eget problem at de lar seg lure, hvorfor bry seg om dem?

Det er litt skummelt med folk som tror på det, det sprer seg og blir rykter. Og her kan alt mulig sies. jeg fikk f.eks høre igjen at jeg var innlagt på sykehus når jeg ikke var det. 

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Og her kan alt mulig sies. jeg fikk f.eks høre igjen at jeg var innlagt på sykehus når jeg ikke var det. 

Da forlanger du selvfølgelig å få vite hvem som fortalte dette til den du får høre det fra. Og vil de ikke gi deg noen navn, må du anta at det er de selv som har satt ut ryktet, med alt det medfører. Folk skjerper seg automatisk når de blir ansvarliggjort på denne måten.

Skrevet
psykedeliker skrev (15 minutter siden):

Da forlanger du selvfølgelig å få vite hvem som fortalte dette til den du får høre det fra. Og vil de ikke gi deg noen navn, må du anta at det er de selv som har satt ut ryktet, med alt det medfører. Folk skjerper seg automatisk når de blir ansvarliggjort på denne måten.

Jeg vet hvem det var som sa det og han har sagt verre ting enn det, det nytter ikke med han for han tar ingen ansvar verken for seg selv eller sine handlinger. Da snur han det til at synderen er meg så det er håpløst. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...