AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ja, det er meg! Spar meg for dere som er ufine og som ikke klarer å gjøre annet enn å spore av og være frekk. Ikke svar og holde dere langt unna!!!! Utrolig trist å sitte her alene og ikke ha noen. De får vel barn også snart. Hva gjør man når man er alene og ikke ser ut som jeg får det noen gang? Anonymkode: e1af0...656 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Du har fått massevis med råd om hva du kan gjøre for å få det bedre. Anonymkode: b241b...fb6 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, det er meg! Spar meg for dere som er ufine og som ikke klarer å gjøre annet enn å spore av og være frekk. Ikke svar og holde dere langt unna!!!! Utrolig trist å sitte her alene og ikke ha noen. De får vel barn også snart. Hva gjør man når man er alene og ikke ser ut som jeg får det noen gang? Anonymkode: e1af0...656 Kjipt, men slik er livet. Føler du at du sitter fast i kjærlighetssorgen så finnes det en del bøker om det som kanskje kan hjelpe. Hva gjør du for å komme videre? Dater du? Funnet deg noen hobyer? Jobber du eller studere noe som holder deg opptatt f. eks.? Anonymkode: d621c...d73 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kjipt, men slik er livet. Føler du at du sitter fast i kjærlighetssorgen så finnes det en del bøker om det som kanskje kan hjelpe. Hva gjør du for å komme videre? Dater du? Funnet deg noen hobyer? Jobber du eller studere noe som holder deg opptatt f. eks.? Anonymkode: d621c...d73 Ja, jeg sitter fast. Har vært mye lei meg. Dater ikke. Var på Tinder litt, men bare sex interesserte. Har ikke noe hobby uten å gå litt tur av og til eller Spotify og Netflix. Få eller ingen venner. Mye alene så blir mye tanker. Og tanken på hva alle andre har. Og hvor heldig de er med livet sitt kontra mitt. Anonymkode: e1af0...656 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Du har fått massevis med råd om hva du kan gjøre for å få det bedre. Anonymkode: b241b...fb6 Kom med tips evt! Anonymkode: e1af0...656 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Det er jo ikke akkurat synd på deg. Jeg tror nok 99% opplever at ekser får hus og barn. Mener du det er synd på deg pga dette? Da må du ta deg kraftig sammen. Vanlige livshendelser. Anonymkode: 10fec...254 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er jo ikke akkurat synd på deg. Jeg tror nok 99% opplever at ekser får hus og barn. Mener du det er synd på deg pga dette? Da må du ta deg kraftig sammen. Vanlige livshendelser. Anonymkode: 10fec...254 Hvorfor så kvass i svaret ditt? Ja, mange opplever at ex får både barn, ny partner og hus. Ja, det er sårt å være på det at jeg tror ikke det skjer meg. Anonymkode: e1af0...656 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.