Gå til innhold

Ex jeg hadde for lenge siden har fått både kjæreste og kjøpt hus!

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvilke ord som blir er jeg usikker på, men det skrives som at det er forståelig at siden jeg er som jeg er så er det ikke rart. 

Takk! Må forsøke på det da. 

Anonymkode: e1af0...656

Det har vel ikke noe med å fortjene eller ikke, men er vel heller en konsekvens av hvordan du lever.  Prøv å gjør noe bra for deg selv, så du kan få det bedre. Da er det større sjanse for at du begynner å smile mer og igjen større sjanse for å bli kjent med andre. Lykke til!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så lenge du fortsetter å låse deg til det tankesettet så vil det nok også forbli virkelig. 

Kun du kan gjøre livet ditt bedre. Ingen andre.

Anonymkode: b241b...fb6

Ja, jeg forstår vel at det er meg som kan gjøre noe eventuelt. Du har vel rett. 

AnonymBruker
Skrevet
emilie321 skrev (8 minutter siden):

Det har vel ikke noe med å fortjene eller ikke, men er vel heller en konsekvens av hvordan du lever.  Prøv å gjør noe bra for deg selv, så du kan få det bedre. Da er det større sjanse for at du begynner å smile mer og igjen større sjanse for å bli kjent med andre. Lykke til!

Ja, kanskje. Jeg er jo mye hjemme alene, holder meg litt unna folk, er ikke glad og synes livet er kjipt. 

Må kanskje forsøke det og smiler ikke så mye at det gjør noe eller møter folk. Må se om jeg klarer det. 

Takk for det 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja, jeg sitter fast. Har vært mye lei meg. Dater ikke. Var på Tinder litt, men bare sex interesserte. Har ikke noe hobby uten å gå litt tur av og til eller Spotify og Netflix. Få eller ingen venner. Mye alene så blir mye tanker. Og tanken på hva alle andre har. Og hvor heldig de er med livet sitt kontra mitt. 

Prøve å være mindre alene? :) Frivillig arbeid foreksempel, eller melde deg på noen ok kurs, for å slippe å tenke så mye og være alene, og for å bare treffe litt fine folk. Kanskje melde deg inn i en forening eller noe slikt?

Anonymkode: d621c...d73

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Prøve å være mindre alene? :) Frivillig arbeid foreksempel, eller melde deg på noen ok kurs, for å slippe å tenke så mye og være alene, og for å bare treffe litt fine folk. Kanskje melde deg inn i en forening eller noe slikt?

Anonymkode: d621c...d73

Takk 🙂 Kanskje jeg må prøve å gi det en sjanse å finne et eller annet sånn. Men vet ikke helt hva enda evt. 

Skrevet
Grendel skrev (8 timer siden):

Jeg tror roten til de vonde følelsene dine er at du gjør veldig lite. Du grubler og går i ring.

Så hva gjør du? Gjør noe som er veldig enkelt: Gå en tur og skriv hva du har gjort under "Ukens trening" her på DOL.

Ikke at det løser så mye, men det er en start.

Takk for tips om ukas trening. Fint tiltak! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvorfor så kvass i svaret ditt? Ja, mange opplever at ex får både barn, ny partner og hus. Ja, det er sårt å være på det at jeg tror ikke det skjer meg. 

Det skjer ikke meg heller, men det er min egen skyld. Svaret var ikke ment å virke krasst. Men jeg skjønte ikke hvorfor temaet var ett problem(?)…

Men så skjønner jeg jo at du er deprimert når jeg leser dine andre svar i tråden. Det er jo kjipt.

Anonymkode: 10fec...254

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...