Gå til innhold

Kan man være tvangsinnlagt på DPS døgn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er henvist til DPS døgn, er per tiden tvangsinnlagt på paragraf 3.3. I akuttpsykiatrien. 

Vil det fortsatt være tvang hvis jeg overføres til DPS eller vil det da være frivillig slik at jeg kan skrive meg ut hvis jeg vil? 

Planen er at jeg blir her på akutt til det er plass på DPS. 

@nachnoo

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja; det kan du. Jeg var innlagt sammen med ei jente som var tvangsinnlagt på dps døgn. 

Anonymkode: a1c77...2a5

AnonymBruker
Skrevet

Og det ble forresten også vurdert om jeg skulle tvangsinnlegges på dps døgn første gang jeg var i kontakt med dps, men heldigvis slapp jeg unna det.

Anonymkode: a1c77...2a5

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (4 minutter siden):

Jeg er henvist til DPS døgn, er per tiden tvangsinnlagt på paragraf 3.3. I akuttpsykiatrien. 

Vil det fortsatt være tvang hvis jeg overføres til DPS eller vil det da være frivillig slik at jeg kan skrive meg ut hvis jeg vil? 

Planen er at jeg blir her på akutt til det er plass på DPS. 

@nachnoo

Ikke det du spør om, men jeg har fått plass samme dag ved henvisning til DPS. 

Anonymkode: 6e72f...7d2

Skrevet

Ja, hvis en vurderer det slik at du ikke rømmer eller er i akutt selvmordsfare kan du det. Har vært innlagt med flere psykosepasienter på tvang på dps.

Skrevet

Ok. Takk for svar alle sammen. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...