Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er henvist til DPS døgn, er per tiden tvangsinnlagt på paragraf 3.3. I akuttpsykiatrien. Vil det fortsatt være tvang hvis jeg overføres til DPS eller vil det da være frivillig slik at jeg kan skrive meg ut hvis jeg vil? Planen er at jeg blir her på akutt til det er plass på DPS. @nachnoo 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ja; det kan du. Jeg var innlagt sammen med ei jente som var tvangsinnlagt på dps døgn. Anonymkode: a1c77...2a5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Og det ble forresten også vurdert om jeg skulle tvangsinnlegges på dps døgn første gang jeg var i kontakt med dps, men heldigvis slapp jeg unna det. Anonymkode: a1c77...2a5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (4 minutter siden): Jeg er henvist til DPS døgn, er per tiden tvangsinnlagt på paragraf 3.3. I akuttpsykiatrien. Vil det fortsatt være tvang hvis jeg overføres til DPS eller vil det da være frivillig slik at jeg kan skrive meg ut hvis jeg vil? Planen er at jeg blir her på akutt til det er plass på DPS. @nachnoo Ikke det du spør om, men jeg har fått plass samme dag ved henvisning til DPS. Anonymkode: 6e72f...7d2 0 Siter
Fru2020 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ja, hvis en vurderer det slik at du ikke rømmer eller er i akutt selvmordsfare kan du det. Har vært innlagt med flere psykosepasienter på tvang på dps. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.