psykedeliker Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Sakura skrev (1 minutt siden): Rømmer en fra DPS da blir du etterlyst og politiet blir innblandet i saken. Riktig, men det er ikke straffbart å rømme fra helseinstitusjon, eller å bistå andre med rømning fra helseinstitusjon. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai psykedeliker skrev (10 minutter siden): Riktig, men det er ikke straffbart å rømme fra helseinstitusjon, eller å bistå andre med rømning fra helseinstitusjon. En blir tvangs innlagt i psykiatrisk avdeling eller akuttmottak vis en rømmer, det må en bli. Konsekvenser blir det de fulgte ikke manus. 0 Siter
skogbrann Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai psykedeliker skrev (10 timer siden): Jeg tror ikke verken du eller din medpasient vet hva begrepet å leve i skjul faktisk betyr. Jeg forstår godt hva du mener. Nå var jeg kraftig manisk og psykotisk , så selvfølgelig var jeg ikke i stand til å tenke særlig langt. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.