Sakura Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Eurovision 2026 Greece: Akylas - "Ferto" helt grusom stygg sang! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Har ikke sett noes selv. Synes du Norge din er bra? Anonymkode: 39df6...cd8 0 Siter
Sakura Skrevet 5. mai Forfatter Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har ikke sett noes selv. Synes du Norge din er bra? Anonymkode: 39df6...cd8 Nei. Jeg liker Danmark, Finland, Australia, Frankrike. 1 Siter
Lillemus Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Sakura skrev (11 timer siden): Eurovision 2026 Greece: Akylas - "Ferto" helt grusom stygg sang! Ser "Adresse Wien" nå og ja, Hellas sitt bidrag er veldig, veldig rart... De kan vel ikke komme til finalen engang?! 0 Siter
Sakura Skrevet 7. mai Forfatter Skrevet 7. mai (endret) Lillemus skrev (På 6.5.2026 den 9.07): Ser "Adresse Wien" nå og ja, Hellas sitt bidrag er veldig, veldig rart... De kan vel ikke komme til finalen engang?! Odds Who will win the Eurovision Song Contest 2026? Hellas er nr: 2 😳 Endret 7. mai av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Er det noen som egentlig synes årets bidrag er noe å ofre tid og oppmerksomhet på? Eller for den del alle bidrag de siste 15-20 år. Og " Adresse"-programmene - som består av ukvalifisert synsing fra folk som åpenbart ikke har peiling på musikk - hva er poenget - bare sirkus, må det være, for kunnskapsformidling forekommer ikke. Folkeopplysningskanalen NRK. Anonymkode: 9092e...fdf 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Er det noen som egentlig synes årets bidrag er noe å ofre tid og oppmerksomhet på? Eller for den del alle bidrag de siste 15-20 år. Og " Adresse"-programmene - som består av ukvalifisert synsing fra folk som åpenbart ikke har peiling på musikk - hva er poenget - bare sirkus, må det være, for kunnskapsformidling forekommer ikke. Folkeopplysningskanalen NRK. Det er nok bøgarnas fel alt sammen. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen som egentlig synes årets bidrag er noe å ofre tid og oppmerksomhet på? Eller for den del alle bidrag de siste 15-20 år. Og " Adresse"-programmene - som består av ukvalifisert synsing fra folk som åpenbart ikke har peiling på musikk - hva er poenget - bare sirkus, må det være, for kunnskapsformidling forekommer ikke. Folkeopplysningskanalen NRK. Anonymkode: 9092e...fdf Det er folk som elsker MGP, og får gåsehud av en sang der. Musikksmak er som baken de fleste har en. Om det er lurt å konkurrere i det er rart. Vinneren av musikk er … 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det noen som egentlig synes årets bidrag er noe å ofre tid og oppmerksomhet på? Eller for den del alle bidrag de siste 15-20 år. Og " Adresse"-programmene - som består av ukvalifisert synsing fra folk som åpenbart ikke har peiling på musikk - hva er poenget - bare sirkus, må det være, for kunnskapsformidling forekommer ikke. Folkeopplysningskanalen NRK. Anonymkode: 9092e...fdf Jeg synes Adresse-programmene er kjempemorsomme! Musikken er stort sett ikke så mye å skyte av, men det er jo noe med hele showet og alt rundt da. 0 Siter
morsan Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er det noen som egentlig synes årets bidrag er noe å ofre tid og oppmerksomhet på? Eller for den del alle bidrag de siste 15-20 år. Og " Adresse"-programmene - som består av ukvalifisert synsing fra folk som åpenbart ikke har peiling på musikk - hva er poenget - bare sirkus, må det være, for kunnskapsformidling forekommer ikke. Folkeopplysningskanalen NRK. Anonymkode: 9092e...fdf Litt rart å putte «Eurovision» og «folkeopplysning» inn i samme innlegg slik 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Ja innimellom dukker det opp sanger å få gåsehud av. Men Melodi Grand Prix er jo en melodikonkurranse, hvor ble det av melodien? På Adressen snakker de om kostymer og hår ... (tar seg opp litt med gjester som Pernille Sørensen, som er litt mer balansert i sin respons enn enkelte andre) Anonymkode: 9092e...fdf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai morsan skrev (2 minutter siden): Litt rart å putte «Eurovision» og «folkeopplysning» inn i samme innlegg slik Tenkte nærmest på at panelet burde ha bedre musikkunnskap- og forståelse - men sånn som Eurovision har utviklet seg, er det kanskje ikke noe vits - hva er det å forstå, liksom Anonymkode: 9092e...fdf 0 Siter
morsan Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenkte nærmest på at panelet burde ha bedre musikkunnskap- og forståelse - men sånn som Eurovision har utviklet seg, er det kanskje ikke noe vits - hva er det å forstå, liksom Anonymkode: 9092e...fdf Adresse-programmene er ment å være ren underholdning, akkurat som selve Eurovision. Sånn er det bare. 1 Siter
morsan Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai morsan skrev (Akkurat nå): Adresse-programmene er ment å være ren underholdning, akkurat som selve Eurovision. Sånn er det bare. Ikke Adresse, men en eller annen avis fikk for mange år siden kjente folk om kommentarer til finalebidragene og vinnerne. En av dem var Kjell Bekkelund, hvis syn avvek veldig fra den gemene hop. Det kan jo også ha en viss underholdningsverdi. 0 Siter
LGLG Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Det har blitt altfor mye fjas, styr og støy i Eurovision for meg. De gangene jeg er innom programmet savner jeg stemmen til Jostein Pedersen. 1 Siter
Sakura Skrevet 9. mai Forfatter Skrevet 9. mai Panele har lite musikkunnskaper🤨kun opptatt av seg selv mye tull og tøys. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai morsan skrev (11 timer siden): Ikke Adresse, men en eller annen avis fikk for mange år siden kjente folk om kommentarer til finalebidragene og vinnerne. En av dem var Kjell Bekkelund, hvis syn avvek veldig fra den gemene hop. Det kan jo også ha en viss underholdningsverdi. En liten avsporing. Kjell Bekkelund ja. Han fikk jeg skikkelig kjeft av en gang 😄 Jeg kom syklende ned Bygdøy alle . Jeg så han og ei dame forran meg, så jeg sakket selvfølgelig farten da jeg nærmet meg og kom opp på siden av dem. Hadde full kontroll, men han lirte ut av seg noen gloser om den forferdelige ungdommen som ikke tok hensyn. Det er mitt minne av Kjell Bekkelund. Grinebriter ! 3 Siter
morsan Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Nicklusheletida skrev (På 9.5.2026 den 22.15): En liten avsporing. Kjell Bekkelund ja. Han fikk jeg skikkelig kjeft av en gang 😄 Jeg kom syklende ned Bygdøy alle . Jeg så han og ei dame forran meg, så jeg sakket selvfølgelig farten da jeg nærmet meg og kom opp på siden av dem. Hadde full kontroll, men han lirte ut av seg noen gloser om den forferdelige ungdommen som ikke tok hensyn. Det er mitt minne av Kjell Bekkelund. Grinebriter ! Haha! Herlig! 0 Siter
Sakura Skrevet 12. mai Forfatter Skrevet 12. mai Eurovision Song Contest semifinale: 1 Norge får ikke stemme på noen av bidragene😔jeg får ikke stemme på Finland. 0 Siter
Sakura Skrevet 12. mai Forfatter Skrevet 12. mai Norge skal synge torsdag semifinale: 2 🇳🇴 finalen lørdag🇪🇺🇦🇺 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.