Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eurovision 2026 Greece:
Akylas - "Ferto"  helt grusom stygg sang! 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett noes selv. Synes du Norge din er bra? 

Anonymkode: 39df6...cd8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har ikke sett noes selv. Synes du Norge din er bra? 

Anonymkode: 39df6...cd8

Nei. Jeg liker Danmark, Finland, Australia, Frankrike. 

Lillemus
Skrevet
Sakura skrev (11 timer siden):

Eurovision 2026 Greece:
Akylas - "Ferto"  helt grusom stygg sang! 

Ser "Adresse Wien" nå og ja, Hellas sitt bidrag er veldig, veldig rart... De kan vel ikke komme til finalen engang?!

Skrevet (endret)
Lillemus skrev (På 6.5.2026 den 9.07):

Ser "Adresse Wien" nå og ja, Hellas sitt bidrag er veldig, veldig rart... De kan vel ikke komme til finalen engang?!

Odds Who will win the Eurovision Song Contest 2026? Hellas er nr: 2 😳 

Endret av Sakura
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som egentlig synes årets bidrag er noe å ofre tid og oppmerksomhet på? Eller for den del alle bidrag de siste 15-20 år. Og " Adresse"-programmene - som består av ukvalifisert synsing fra folk som åpenbart ikke har peiling på musikk - hva er poenget - bare sirkus, må det være, for kunnskapsformidling forekommer ikke. Folkeopplysningskanalen NRK.

Anonymkode: 9092e...fdf

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Er det noen som egentlig synes årets bidrag er noe å ofre tid og oppmerksomhet på? Eller for den del alle bidrag de siste 15-20 år. Og " Adresse"-programmene - som består av ukvalifisert synsing fra folk som åpenbart ikke har peiling på musikk - hva er poenget - bare sirkus, må det være, for kunnskapsformidling forekommer ikke. Folkeopplysningskanalen NRK.

Det er nok bøgarnas fel alt sammen.

Worrisome_plenty
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er folk som elsker MGP, og får gåsehud av en sang der. Musikksmak er som baken de fleste har en. Om det er lurt å konkurrere i det er rart. Vinneren av musikk er …

Lillemus
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg synes Adresse-programmene er kjempemorsomme! :D Musikken er stort sett ikke så mye å skyte av, men det er jo noe med hele showet og alt rundt da. :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Litt rart å putte «Eurovision» og «folkeopplysning» inn i samme innlegg slik 

AnonymBruker
Skrevet

Ja innimellom dukker det opp sanger å få gåsehud av. Men Melodi Grand Prix er jo en melodikonkurranse, hvor ble det av melodien? På Adressen snakker de om kostymer og hår ... (tar seg opp litt med gjester som Pernille Sørensen, som er litt mer balansert i sin respons enn enkelte andre)

AnonymBruker
Skrevet
morsan skrev (2 minutter siden):

Litt rart å putte «Eurovision» og «folkeopplysning» inn i samme innlegg slik 

Tenkte nærmest på at panelet burde ha bedre musikkunnskap- og forståelse - men sånn som Eurovision har utviklet seg, er det kanskje ikke noe vits - hva er det å forstå, liksom

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenkte nærmest på at panelet burde ha bedre musikkunnskap- og forståelse - men sånn som Eurovision har utviklet seg, er det kanskje ikke noe vits - hva er det å forstå, liksom

Adresse-programmene er ment å være ren underholdning, akkurat som selve Eurovision. Sånn er det bare. 

Skrevet
morsan skrev (Akkurat nå):

Adresse-programmene er ment å være ren underholdning, akkurat som selve Eurovision. Sånn er det bare. 

Ikke Adresse, men en eller annen avis fikk for mange år siden kjente folk om kommentarer til finalebidragene og vinnerne. En av dem var Kjell Bekkelund, hvis syn avvek veldig fra den gemene hop. Det kan jo også ha en viss underholdningsverdi. 

Skrevet

Det har blitt altfor mye fjas, styr og støy i Eurovision for meg. De gangene jeg er innom programmet savner jeg stemmen til Jostein Pedersen.

Skrevet

Panele har lite musikkunnskaper🤨kun opptatt av seg selv mye tull og tøys. 

Nicklusheletida
Skrevet
morsan skrev (11 timer siden):

Ikke Adresse, men en eller annen avis fikk for mange år siden kjente folk om kommentarer til finalebidragene og vinnerne. En av dem var Kjell Bekkelund, hvis syn avvek veldig fra den gemene hop. Det kan jo også ha en viss underholdningsverdi. 

En liten avsporing. Kjell Bekkelund ja. Han fikk jeg skikkelig kjeft av en gang 😄 Jeg kom syklende ned Bygdøy alle . Jeg så han og ei dame forran meg, så jeg sakket selvfølgelig farten da jeg nærmet meg og kom opp på siden av dem. Hadde full kontroll, men han lirte ut av seg noen gloser om den forferdelige ungdommen som ikke tok hensyn. Det er mitt minne av Kjell Bekkelund. Grinebriter !  :)

Skrevet
Nicklusheletida skrev (På 9.5.2026 den 22.15):

En liten avsporing. Kjell Bekkelund ja. Han fikk jeg skikkelig kjeft av en gang 😄 Jeg kom syklende ned Bygdøy alle . Jeg så han og ei dame forran meg, så jeg sakket selvfølgelig farten da jeg nærmet meg og kom opp på siden av dem. Hadde full kontroll, men han lirte ut av seg noen gloser om den forferdelige ungdommen som ikke tok hensyn. Det er mitt minne av Kjell Bekkelund. Grinebriter !  :)

Haha! Herlig! 

Skrevet
Eurovision Song Contest semifinale: 1    
Norge får ikke stemme på noen av bidragene😔jeg får ikke stemme på Finland. 

Skrevet

Norge skal synge torsdag semifinale: 2 🇳🇴 finalen lørdag🇪🇺🇦🇺

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...