AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Hellas sin låt er så morsom. Men jeg vet ikke hvorfor. Anonymkode: 70acb...621 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hellas sin låt er så morsom. Men jeg vet ikke hvorfor. Anonymkode: 70acb...621 Ja. Minner om litt Storbritannia morsom den og. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Vicky Leandros var best. L'amour est bleu ...🙂 Anonymkode: 9092e...fdf 0 Siter
Babette Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vicky Leandros var best. L'amour est bleu ...🙂 Anonymkode: 9092e...fdf Ja, og Apres toi! 0 Siter
cappella33 Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Håper Jonas og Norge kommer med i finalen på lørdag. 0 Siter
emilie321 Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai cappella33 skrev (Akkurat nå): Håper Jonas og Norge kommer med i finalen på lørdag. Ja, det håper jeg også. Den var iallefall veldig mye bedre enn Albania og mange av de andre. 0 Siter
cappella33 Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai emilie321 skrev (Akkurat nå): Ja, det håper jeg også. Den var iallefall veldig mye bedre enn Albania og mange av de andre. Ja men syns det var noe med stemmen hans i kveld, bare jeg eller ? 0 Siter
emilie321 Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai cappella33 skrev (Akkurat nå): Ja men syns det var noe med stemmen hans i kveld, bare jeg eller ? Han hadde problemer med stemmen pga stram musklatur på halsen. Derfor slet han idag. De hadde fått flydd inn en akupuktør fra Norge for å prøve og hjelpe han med dette problemet 0 Siter
cappella33 Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai emilie321 skrev (13 minutter siden): Han hadde problemer med stemmen pga stram musklatur på halsen. Derfor slet han idag. De hadde fått flydd inn en akupuktør fra Norge for å prøve og hjelpe han med dette problemet Åh det har jeg ikke fått med meg. Jeg håper virkelig det ikke har ødelagt for han til å gå til finalen på lørdag. Men såg han brukte rikelig med sjarm i tillegg i kveld 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.